برای برگزاری لیگ کشتی تابع ستاد کرونا هستیم

به گزارش وبلاگ نام تو، محمد ابراهیم امامی در واکنش به اما و اگرهای شروع دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی به خبرنگاران گفت: فدراسیون کشتی تا به امروز مبنا را بر برگزاری لیگ برتر گذاشته و سازمان لیگ هم تاریخ شروع دور برگشت را اعلام نموده، اما در هر حال تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.

برای برگزاری لیگ کشتی تابع ستاد کرونا هستیم

وی توضیح داد: فدراسیون کشتی از هر نظر آماده برگزاری ادامه رقابتهای لیگ برتر است و همانطور که در دور رفت به بهترین شکل توانستیم این پیکارها را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم، در ادامه نیز می توانیم این پیکارها را به خاتمه برسانیم. ضمن اینکه سازمان لیگ هم برنامه ریزی دقیق و جامعی در این خصوص انجام داده و اگر ستاد مقابله با کرونا تصمیم جدیدی در مورد لیگ برتر کشتی اتخاذ نکند، به زودی شاهد ادامه این رقابتها خواهیم بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: تا به امروز هیچکدام از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر هم درخواست تعویق این رقابتها را نداشتند. این موضوع نشان می دهد تمامی تیم ها در حال تمرین و تجهیز برای حضور در دور برگشت لیگ هستند و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

امامی در خاتمه گفت: در این مدت تمامی تیم ها برای حضور در ادامه پیکارهای لیگ در شرایط قرنطینه تمرین و برنامه ریزی نموده اند. البته باز هم تاکید دارم فدراسیون کشتی تا آخرین لحظه در انتظار تصمیم و مصوبات ستاد مقابله با کروناست تا در صورت تأیید نهایی این ستاد عمل گردد.

به گزارش وبلاگ نام تو، طبق اعلام سازمان لیگ کشتی، پیکارهای دور برگشت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای 9 و 10 آذر و رقابتهای گروه ب در روزهای 12 و 13 آذر ماه برگزار می گردد. همچنین مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد هم روزهای 16 و 17 آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای 19 و 20 آذر برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب اگر همه چیز طبق برنامه سازمان لیگ پیگیری گردد، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز 25 آذر ماه و کشتی آزاد در روز 28 آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای برگزاری لیگ کشتی تابع ستاد کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برگزاری لیگ کشتی تابع ستاد کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید