سلاطین دوام و استقامت جاده ، فاصله باورنکردنی تویوتا لندکروز با صدر جدول!، عکس

به گزارش وبلاگ نام تو، اگر می خواهید با ماشین هایی آشنا شوید که یک عمر برای شما کار خواهند کرد و تا هزاران کیلومتر آخ نمی گویند این مقاله را بخوانید.

سلاطین دوام و استقامت جاده ، فاصله باورنکردنی تویوتا لندکروز با صدر جدول!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نام تو، خیلی از مردم دوست دارند ماشین زیر پایشان را زود به زود عوض نمایند اما هستند مردمی که دوست دارند تا جایی که می گردد سوار ماشین قدیمی شان شوند. اینجاست که پای دوام و اطمینان پذیری به میان می آید و رقابت سخت می گردد.

البته که وقتی کیلومترشمار ماشین رقم 400 هزار کیلومتر را نشان می دهد، تعداد برندها و مدل ها انگشت شمار می گردد. در پژوهش تازه iSeeCars ماشین هایی که می توانند از این مرحله با اطمینان گذر نمایند، رده بندی شده اند.

تویوتا 4رانر

در این پژوهش با نگاه به 260 میلیون خودروی فراوری شده بین سال های 2012 تا 2022 فرمولی برای احتمال رسیدن ماشین ها به رقم 400 هزار کیلومتر کارکرد بر اساس درصد تعریف و تعیین شد که به صورت میانگین حدود 11.6 درصد محتمل است که یک خودرو به این مرحله برسد.

همانطور که انتظار می رفت، تویوتا غول ژاپنی صنعت خودروسازی در این پژوهش امتیاز بالایی به دست آورد و چندین مدل از این برند به لیست 10 خودروی برتر راه یافتند.

لیست 10 خودرویی که احتمالا تا 400 هزار کیلومتر دوام می آورند

  1. تویوتا 4رانر
  2. شورولت سیلورادو 2500 اچ دی
  3. جی ام سی سیرا 2500 اچ دی
  4. تویوتا تاکوما
  5. هوندا پایلوت
  6. فورد اف 250
  7. تویوتا سکویا
  8. تویوتا توندرا
  9. تویوتا لندکروزر (لندکروز)
  10. فورد اف350

نکته جالب حضور قدرتمند پیک آپ های آمریکایی در این لیست است که البته علت قانع نماینده ای هم دارد. این ماشین ها برای کار در شرایط سخت طراحی می شوند و اصولا وانت ماشین کار است و باید بادوام و قابل اطمینان طراحی و ساخته گردد.

هوندا پایلوت

بی شک نباید فراموش کرد که شیوه نگهداری از خودرو و عادات رانندگی از فاکتورهای مهم برای طول عمر آن است و می تواند در دوام و طول عمر آن تاثیر مستقیمی بگذارد.

فورد اف 350

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سلاطین دوام و استقامت جاده ، فاصله باورنکردنی تویوتا لندکروز با صدر جدول!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلاطین دوام و استقامت جاده ، فاصله باورنکردنی تویوتا لندکروز با صدر جدول!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید