10 چای ساز محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)

به گزارش وبلاگ نام تو، یک لیوان چای تازه دم حال هر ایرانی را عوض می نماید و خستگی ها را از او دور می نماید. وقتی برای دور هم جمع شدن، گپ زدن، درد دل کردن یا گفت وگو درباره مساله ای خاص و مهم در پی بهانه ای می گردیم سر و کله یک قوری چای خوش عطر و طعم پیدا می گردد.

10 چای ساز محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)

تماشای درختان هزار رنگ پاییزی یا برف سپیدی که در زمستان روی زمین نشسته است با یک لیوان چای گرم دلچسب تر می گردد. می بینید که چای نقش مهمی در زندگی ما ایفا می نماید پس باید به برترین شکل دم گردد و برترین وسایل را برای آماده سازی آن در اختیار داشته باشیم. خرید یک چای ساز همه فن حریف می تواند مسیر آماده کردن یک لیوان چای را کوتاه کند و در یک چشم بر هم زدن برای تمام اعضای خانواده چای دم کند.

در این مطلب از وبلاگ نام تو مگ می خواهیم آنالیز محبوب ترین چای ساز های وبلاگ نام تو با هم ببینیم برای خرید چای ساز باید سراغ کدام برند و مدل برویم.

1. چای ساز تولیپس - مدل TMA-459 GG

این چای ساز زیبا و جمع وجور از یک پایه ، یک کتری و یک قوری تشکیل شده است که روی هم قرار می گیرند و کلا به اندازه یک کتری برقی جا اشغال می نمایند. جنس بدنه کتری و قوری شیشه ای است و درجه بندی روی آن به شما این امکان را می دهد که به اندازه لازم آب جوش آورید و چای دم کنید.

سبد مخصوص چای فلزی است و به راحتی می توانید پس از هر بار استفاده آن را به خوبی تمیز کنید تا اثری از رنگ چای باقی نماند. پنل لمسی روی پایه به شما امکان برنامه ریزی برای استفاده را می دهد. بعلاوه محل مخصوصی برای نگهداری کابل برق دارد و بعد از استفاده می توانید کابل را در آن قسمت قرار دهید تا روی کانتر آشپزخانه را شلوغ نکند. پس اگر به خلوتی آشپزخانه اهمیت می دهید برای خرید چای ساز، حتما تولیپس را انتخاب کنید.

چای ساز تولیپس مدل TMA-459 GG

2,434,960 تومان

مشاهده و خرید

2. چای ساز میگل - مدل GTS 220

چای ساز میگل دومین محصول محبوب در این فهرست است که فقط از یک کتری و قوری تشکیل شده است. بله فقط یک قوری و کتری! پس اگر آشپزخانه کوچکی دارید این چای ساز مخصوص شما ساخته شده است. شما می توانید به تنهایی از قسمت کتری برقی آن بهره ببرید یا با قرار دادن قوری روی آن، یک چای ساز کامل داشته باشید.

جنس کتری و قوری از شیشه و دسته آن ها از پلاستیک ضدحرارت است. المنت آن از استیل ضدزنگ است و در تماس با آب هیچ آسیبی نمی بیند. این محصول قابلیت چرخش 360 درجه دارد و استفاده از آن برای چپ دست ها هم آسان است.

چای ساز میگل مدل GTS 220

مشاهده کالا

3. چای ساز بوش - مدل TTA5603

بوش یک برند قدیمی است که همه با شنیدن نام آن کیفت و طول عمر بالا را به خاطر می آورند. چای ساز بوش هم مثل مدل قبلی از یک کتری برقی و قوری تشکیل شده است. جنس کتری از استیل و جنس قوری از پیرکس است. دسته هر دو بخش از پلاستیک ضدحرارت ساخته شده تا استفاده از آن آسان باشد.

کلید روشن و خاموش کردن کتری و بعلاوه قطع و وصل جریان برق روی دسته کتری قرار گرفته است به همین علت می توانید از کتری آن هم به صورت جداگانه برای جوش آوردن آب بهره ببرید. این محصول هم امکان چرخش 360 درجه دارد و استفاده از آن برای چپ دست ها و راست دست ها آسان است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

2,391,000 تومان

مشاهده و خرید

4. چای ساز سیماران - مدل STM-815

چای ساز سیماران از دو بخش کتری برقی و قوری تشکیل شده و مثل مدل های قبلی 2 و 3 پایه ندارد، اما یک تفاوت اساسی با بقیه چای سازها دارد. قوری این مدل از جنس چینی است و چای بهتر در آن دم می کشد. جنس چینی می تواند حرارت را بهتر و بیشتر در خود حبس کند و برگ های چای بیشتر از حالت های دیگر در آب جوش رنگ می دهند و چای هم طعم بهتری پیدا می نماید.

جنس کتری برقی آن از پلاستیک است و کلید اتصال به جریان برق و روشن و خاموش هم روی بدنه آن قرار گرفته است. قسمت شفاف و درجه بندی شده کتری امکان مشاهده اندازه آب موجود در کتری را به شما می دهد. شما می توانید بعد از استفاده سیم برق را در محفظه مخصوص قرار دهید تا روی کانتر آشپزخانه را شلوغ نکند.

چای ساز سیماران مدل STM-815

مشاهده کالا

5. چای ساز پارس خزر - مدل گرمنوش

پارس خزر، این برند قدیمی و محبوب ایرانی، در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفته است. چای ساز پارس خزر یک پایه کامل دارد که یک بخش از آن مخصوص قرار گرفتن کتری و جوش آوردن آب است، بخش دیگر آن یک صفحه گرم است که مخصوص قوری است و با حرارت ملایم و یکنواختی که پخش می نماید باعث بهتر دم کشیدن چای می گردد. جنس قوری این محصول از چینی و کتری آن استیل است. در قوری یک فیلتر تفاله گیر هم قرار گرفته است که مانع ورود برگ های چای به استکان می گردد. به علت امکان چرخش 360 کتری و قوری، استفاده از این محصول برای چپ دست ها هم آسان است.

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش

2,882,900 تومان

مشاهده و خرید

6. چای ساز فیلیپس - مدل HD7301

این مدل چای ساز فیلیپس مخصوص افرادی است که دوست دارند میز آشپزخانه خلوت باشد یا آشپزخانه کوچکی دارند. تمام فضایی که این چای ساز اشغال می نماید به اندازه یک پارچ است. این محصول یک کتری برقی از جنس پلاستیک دارد که پنل کار کردن با محصول هم روی دسته اش قرار گرفته است. قوری پیرکس هم روی کتری قرار می گیرد و چای را با حرارت آب در حال جوشیدن دم می آورد. سبد مخصوص قرار گرفتن چای بسیار بزرگ است و با توجه به اندازه چای مورد احتیاج یا تمایلتان به نوشیدن چای پررنگ یا کمرنگ می توانید در آن چای خشک بریزید.

چای ساز فیلیپس مدل HD7301

6 %

2,380,000

2,228,000 تومان

مشاهده و خرید

7. چای ساز المپیا - مدل OE-4000A

طراحی ظاهری چای ساز المپیا بسیار کلاسیک است و شما را به یاد اولین چای سازهایی که به بازار وارد شد می اندازد. پایه این محصول ساده است و یک چراغ برای نشان دادن وصل بودن برق و یک کلید برای قطع و وصل کردن جریان برق دارد.

یک بخش پایه المنت قرار گرفته است که کتری استیل روی آن قرار می گیرد تا آب را به جوش آورد. بخش دیگر هم یک صفحه گرم است که قوری پیرکس روی آن قرار می گیرد تا چای دم بکشد. در زمانی که قرار است فقط از کتری برقی بهره ببرید می توانید جریان برق صفحه حرارتی را قطع کنید تا برق اضافه مصرف نگردد. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا حسابی اهل نوشیدن چای هستید برای خرید چای ساز المپیا معطل نکنید.

چای ساز المپیا مدل OE-4000A

599,000 تومان

مشاهده و خرید

8. چای ساز فلر - مدل TS070WP

اولین چیزی که در این مدل چای ساز فلر جلب توجه می نماید ظاهر بسیار زیبا و مجذوب کننده آن است. این محصول، برعکس دیگر چای سازهای موجود در بازار، در دو رنگ سفید و نقره ای فراوری شده است که در ترکیب با پیرکس ظاهر بسیار چشم نوازی ایجاد نموده است. در این مدل قوری روی کتری قرار می گیرد و در نتیجه فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی نماید. روی کتری یک کلید روشن و خاموش کردن المنت و یک کلید برای قطع و وصل کردن جریان اصلی برق قرار گرفته است. اگر از هواداران دکوراسیون رنگ روشن برای آشپزخانه هستید در خرید چای ساز فلر شک نکنید.

چای ساز فلر مدل TS070WP

مشاهده کالا

9. چای ساز ویداس - مدل vir-2110

چای ساز ویداس یک پایه تقریبا بزرگ دارد که از دو بخش مجزا برای قرار گرفتن کتری و قوری تشکیل شده است. جنس کتری و قوری ترکیبی از سرامیک، استیل و پیرکس است. بعلاوه دسته و حاشیه درهای آن ها از پلاستیک ضدحرارت است تا استفاده اش آسان باشد. پنل لمسی روی پایه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را برای دم آوردن چای یا گرم نگه داشتن آب برنامه ریزی کنید.

چایساز ویداس مدل vir-2110

1,524,000 تومان

مشاهده و خرید

10. چای ساز الینور - مدل ETM-1300

آخرین محصول در فهرست محبوب ترین چای ساز های وبلاگ نام تو چای ساز الینور است. کتری و قوری پیرکس این مدل روی پایه ای مستطیل شکل قرار می گیرد. سمت راست پایه المنت مخصوص جوش آوردن آب قرار گرفته است که کتری روی آن قرار می گیرد و سمت چپ هم صفحه حرارتی مخصوص قوری قرار گرفته است.

پنل لمسی روی پایه به شما امکان برنامه ریزی برای دم آوری چای را می دهد. المنت این محصول از استیل ضدزنگ است و در طول مدت استفاده هیچ آسیبی نمی بیند. استفاده از این محصول برای چپ دست ها هم آسان است و با هیچ مسئله ای روبه رو نمی شوند، به همین علت خرید چای ساز الینور را به چپ دست ها توصیه می کنیم.

چای ساز مدل الینور ETM-1300

3,999,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 چای ساز محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چای ساز محبوب در خبرنگاران به انتخاب خریداران (پاییز 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید