آشنایی با برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند

به گزارش وبلاگ نام تو، دلایل بسیار زیادی وجود دارند که چرا شما باید تنها سفر کنید و مقاصد گردشگری بیشماری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برای سفر تکنفره ایده آل هستند. سفر تکنفره می تواند جنبه درمانی داشته و یک فرصت ایده آل باشد برای کشف چیزی جدید بدون اینکه یک همسفر بر روی تصمیمات شما تاثیر بگذارد. یاد دریافت فرهنگ های جدید و تجربه ماجراجویی های متفاوت، مزیت های بسیار زیادی دارد. شما می توانید به مقاصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند، بروید اما، اگر آماده نباشید ممکن است با چالش های متعددی روبرو شوید. اگر شما در سفر تکنفره تازه کار هستید، در این نوشتار ما قصد داریم به شما یاری کنیم. این مطلب در خصوص بهترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند هست. پس، با ما همراه بمانید.

آشنایی با برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند

پاریس

از آنجایی که پاریس به عنوان یکی از دیدنی ترین مناطق دنیا شهرت دارد، به نظر می رسد سفر به این شهر می بایست دو نفره و به صورت زوج صورت بگیرد. اما، همواره اینگونه نیست. این مورد از برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند، قابلیت پیاده روی دارد و پر از تاریخ و جذابیت است. نقاط بیشماری در این شهر برای دیدن وجود دارند؛ مانند سن شپل Sainte-Chapelle که یک نیایشگاه سلطنتی بوده و می توانید در آن پنجره های شیشه رنگ را تحسین کنید؛ موزه لوور Musee du Louvre، عظیمترین موزه هنری دنیا بوده که می توانید یک روز کامل را در آن به تماشای آثار هنری مشغول شوید. یکی دیگر از کارهایی که در سفر به پاریس دلتان می خواهد انجام دهید، خرید غذا و تحسین سبک زندگی پاریسی هاست.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری پاریس | پایتخت دوست داشتنی فرانسه موزه لوور فرانسه | عظیمترین و پربازدید ترین موزه دنیا دنیا گردی

رم

وقتی در رم هستید، می بایست از تمامی نقاط باستانی شهر مثل تالار رومی Roman Forum و کلسیوم Coliseum و البته آبنمای تروی Trevi Fountain دیدن و احساس کنید که در زمان به عقب برگشته و قدم به دوران امپراطوری روم گذاشته اید. در سفر به رم حتما به شهر واتیکان Vatican City بروید تا خانه پاپ را ببینید و کلیسای سنت پیتر St. Peters Basilica را از نزدیک مشاهده کنید. از گشت و گذار در پیاتزاها Piazza یا همان میدان های بیشمار شهر رم هراس نداشته باشید؛ میدان هایی مانند پیاتزا ناوونا Piazza Navona که در آن هنرمندان خیابانی و فروشگاه های متعدد وجود دارند.

بیشتر بخوانید14 تا از بهترین جاذبه های توریستی رم

ایسلند

ایسلند از سال 2008 درصدر فهرست آرامترین کشورهای دنیا نهاده شد؛ یکی از برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند که با مناظر طبیعی، آتشفشان ها، آبشارها، چشمه های آبگرم و یخچال های فوق العاده شناخته می گردد. این شگفتی های طبیعی از مواردی هستند که در سفر با این کشور حتما می بایست آنها را از نزدیک ببینید. نقاطی مانند دریاچه آبی Blue Lagoon که یک اسپای زمین گرمایی مشهور است؛ آبشار گولفاس Gullfoss Waterfall که یکی از زیباترین آبشارهای ایسلند محسوب می گردد. راستا دایره ای طلایی Golden Circle Route را که آسان ترین روش برای تماشای تمامی شفق قطبی بشمار می رود را بپیمایید و مطمئن باشید در این راستا با گردشگران دیگری که تکنفره سفر می نمایند، آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ایسلند | 7 دلیل برای سفر به این کشور دیدنی

نیویورک

نیویورک یک شهر فوق العاده برای گشت و گذار تکنفره است، زیرا چیزهای بیشماری برای انجام دادن در این شهر وجود دارند. شما می توانید از چند موزه هنری جالب مانند موزه هنر متروپولیتن Metropolitan Museum of Art دیدن کنید یا فرهنگ انسانی را در موزه ملی تاریخ Natural Museum of History به نظاره بنشینید. تعداد بسیار زیادی رستوران در این شهر وجود دارند که انواع غذا از ملیت های مختلف را برای شما سرو می نمایند و با مراجعه به آنها می بینید که افراد بسیاری در حال تکنفره غذا خوردن هستند. تا آنجایی که می توانید از شلوغی و جمعیت فرار کنید و به بازدید از میدان تایمز Times Square که شلوغ ترین نقطه این مورد از بهترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند است، نروید.

بیشتر بخوانیدسفر به نیویورک | شهر مجسمه آزادی و آسمان خراش

نیوزیلند

نیوزیلند به عنوان یکی از ایمن ترین کشورهای دنیا شناخته می گردد. بنابراین، اگر اولین بارتان است که تکنفره سفر می کنید، این کشور می تواند یک نقطه آغاز عالی باشد چون، از دیدنی ترین مناطق دنیا است. اگر خودتان را از نوع افرادی می دانید که به فعالیت در فضای باز علاقه دارد، نیوزیلند یک کشور عالی برای بازدید است، زیرا با مناظر طبیعی شگفت انگیز، پارک های ملی پر از دره و گلوگاه و غارهای خارق العاده قطعا جذاب خواهد بود. در سفر به این کشور بهتر است اصلا از اینکه تنها هستید نگران نباشید، زیرا با هزاران نفر دیگر که تکنفره سفر می نمایند، آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های تفریحی نیوزیلند | در نیوزیلند، تفریح کنید و لذت ببرید

گوآتمالا

گوآتمالا با جاذبه های اصلی خود از جمله شهر استعماری آنتیگوآ Antigua و شهر توریستی فلورس Flores که دروازه ای به روی مشهورترین جاذبه فرهنگی کشور یعنی تیکال Tikal نیز هست، بسیار محبوبیت دارد. این مورد از مقاصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند، یک شهر فوق العاده زیبا بوده که در یک دره احاطه شده با آتشفشان ها واقع شده است. این شهر بخاطر خیابان های سنگفرش، معماری سبک باروک، بارها و رستوران های خود شناخته شده و شما به آسانی می توانید گردشگران دیگری که تکنفره سفر می نمایند را در حال گشت و گذار ببینید.

چیانگ مای

چیانگ مای شهری با یک فرهنگ درخشان هست. این شهر یک مکان فوق العاده برای عکاسان است؛ بخصوص وقتی که در شهر قدیم آن که در حقیقت یک موزه زنده با بهترین معبدها و بناهای تاریخی بوده، به گشت و گذار مشغول می شوید. نقطه دیگری که حتما دلتان خواهد خواست از آن بازدید کنید، پارک ملی دوی اینتانون Doi Inthanon National Park است که به عنوان یک منطقه حفاظت شده برای گستره وسیعی از جانوران و زیبایی های طبیعی شناخته می گردد. از بازارهای شلوغ این مورد از بهترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند، بازدید نموده و ببینید که عصر همین بازارها از موسیقی، غذای خیابانی و انبوه گردشگران پر می شوند؛ بنابراین احساس تنهایی نخواهید کرد.

بیشتر بخوانیدسفر به چیانگ مای | آشنایی با جاذبه های گردشگری چیانگ مای

پارک ملی گلیشیر

این پارک در میان کوه های راکی Rocky Mountains واقع شده و بیش از 1120 کیلومتر راستاهای کوهنوردی و تپه نوردی دارد که می توانید آنها را بپیمایید. اگر خودتان را یک کوهنورد حرفه ای می دانید، به قلب پارک بروید و یخچال طبیعی مشهور گرینل Grinnell Glacier را پیدا کنید. دریاچه پنهان یا هیدن لیک Hidden Lake یکی از خیره نماینده ترین نقاط این پارک بوده و چشم انداز دریاچه که در میان کوه های بیشمار اطراف احاطه شده، واقعا تماشایی هست. اگر با خودروی خود یا خودروی کرایه ای به این منطقه سفر نموده اید، جاده گوینگ تو دسان Going-to-the-Sun Road یکی از تماشایی ترین و خوش منظره ترین جاده ها در این منطقه بوده که با تماشای آن مبهوت خواهید شد.

ملبورن

برای دیدن تمامی جاذبه ها و نقاط دیدنی ملبورن، یک روش عالی این است که در یک تور شرکت نمایند. شرکت کردن در تور یک راه فوق العاده برای آشنایی با گردشگران دیگری که می خواهند از همان منطقه مورد نظر شما بازدید نمایند، بشمار می رود. این تورها شما را به دیدن صخره های فوق العاده توئلو آپوستلز Twelve Apostles برده و بازدید از حیات وحش این منطقه مانند پنگوئن ها در جزیره فیلیپ Phillip Island را به شما ارائه می نمایند. همچنین، از بخشی از این تورها که شما را به قدم زدن در باغ گیاه شناسی سلطنتی Royal Botanic Gardens می برند، لذت بسیار زیادی خواهید برد. قبل از اینکه این شهر را ترک کنید، می بایست قهوه های آن را هم بچشید. برای این کار به خیابان دگریوز Degraves Street بروید و به هر گوشه آن نگاه کنید، کافه های مختلف را در حال سرو قهوه می بینید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ملبورن | اوج هیجان برای تمام سنین و اقشار

آلبرتا

اگر بدنبال یکی از مقاصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند هستید، به آلبرتا بروید. آلبرتا یک مکان ایمن و محبت آمیز برای کوهنوردی، تپه نوردی و گشت و گذار بوده و دارای کوه ها، دره ها، دشت ها و جنگل های وسیع است که عاشق همگی آنها خواهید شد. سری به کاناناسکیس کاونتی Kananaskis Country بزنید و چشم اندازهای بسیار زیبای کوه های راکی Rocky، دریاچه های یخچالی بکر و دشت های کوهستانی بسیار زیبا را تماشا کنید. همچنین، به دریاچه مورین Moraine Lake بروید. بعد از اینکه راه خود را در میان حیات وحش پیمودید، از کلگری Calgary شهری که دارای مکانهای متعدد برای خوردن و نوشیدن، موزه ها و مراکز خرید است، بازدید کنید.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به کلگری | شهری در آلبرتای کانادا

کوسکو

کوسکو یک شهر تاریخی بوده که از دیدنی ترین مناطق دنیا بشمار می رود. همه نقاط این شهر که می بایست از آنها دیدن کنید، به راحتی به وسیله پیاده روی قابل دسترسی هستند؛ همه کلیساها، موزه ها و ویرانه های این شهر در نزدیکی هم قرار دارند و می توانید با پیاده روی از همه آنها بازدید کنید. کوسکو توسط ویرانه های اینکایی احاطه شده و پلازا دو آرماس Plaza de Armas در مرکز شهر قدیم واقع شده است و برترین جاذبه گردشگری این شهر محسوب می گردد. یکی از منحصر بفردترین نقاط این شهر برای بازدید، بازار پیساک Pisaq Market بوده که در آن صنایع دستی، گیاهان دارویی، جواهرات و غذاهای محلی فروخته می شوند و اگر دلتان نمی خواهد تمامی روزهای سفر را در این شهر بگذرانید، می توانید به ساکسایومان Sacsayhuamán بروید.

کنیا

کنیا یکی از برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند، بشمار می رود. بیشتر اردوگاه های کوچک سافاری و محل های اقامت این کشور گروهی هستند و میهمانان می توانند در کنار هم به غذا خوردن مشغول شوند و در سفرهای سافاری بهمراه یکدیگر شرکت نمایند؛ بنابراین بیشتر اوقات تنها نخواهید ماند. مردم این کشور گرم و صمیمی بوده و اگر با حمل و نقل و موارد دیگر آشنایی ندارید، به شما یاری می نمایند. وقتی در سافاری هستید، اردوگاه های خصوصی کوچک مناسب هستند، زیرا خدمات سریعتر و شخصی تری در آنها دریافت می کنید. جالب ترین بخش های کنیا مسلما سافاری های هیجان انگیز بوده که با دیدن گستره وسیعی از حیوانات مانند فیل ها، شیرها، زرافه ها و گورخرها همراه هستند.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری کنیا | سرزمین حیات وحش آفریقا

هوکایدو

هوکایدو شمالی ترین و کم توسعه یافته ترین جزیره ژاپن بوده که از دیدنی ترین مناطق دنیا بشمار می رود. این بدان معنی است که این جزیره برای کسانی که عاشق طبیعت و وقت گذرانی در فضای باز هستند، یک بهشت واقعی محسوب می گردد. یکی از مهمترین جاذبه های این جزیره، پارک ملی دایست سوزن Daisetsuzan National Park بوده که عظیمترین پارک ملی ژاپن بشمار می رود و دارای کیلومترها قله های آتشفشانی، رودخانه ها، جنگل انبوه، درختان همواره سبز و یک نوع درخت عظیم با برگ های براق هست. به مرکز هوکایدو و منطقه فورانو Furano بروید که بخاطر زمین های رنگارنگ پر گل خود مشهور بوده و یک نقطه رویایی برای عکس انداختن محسوب می گردد.

کپنهاگ

رنگ های خانه های قایقی و ترکیب معماری قدیم و جدید در کپنهاگ حقیقتا مبهوت نماینده هستند. اگر دلتان می خواهد از نقاط مختلف این شهر دیدن کنید، به نظر می رسد دوچرخه سواری بهترین راه برای این کار باشد و گزینه ای ارزانتر از سایر روشها نیز بشمار می رود. بازدید از نقاطی مانند نوربرو Nørrebro به کسانی که برای اولین بار تکنفره سفر می نمایند و بدنبال بازدید از یک محله پر شور و جالب هستند، توصیه می گردد. این محله دارای غذاخوری های شبانه و کافه های عالی است. برای اینکه بیشتر احساس آرامش کنید، به سمت کینگز گاردن Kings Garden قدم بزنید و در این پارک به صحبت کردن و آشنایی با مردم شهر مشغول شوید.

به کسانی که برای اولین بار تکنفره سفر می نمایند، توصیه می کنیم شهر را به وسیله گردش در آبهای آن ببینند. کافیست در یک تور قایقی شرکت نمایند و به بازدید از مجسمه مشهور پری دریایی کوچک Little Mermaid، قصر کریستینزبورگ Christiansborg Palace و موزه های جالب و متعدد این شهر بفرایند.

کوبا

کوبا کشوری با فرهنگ و تاریخ غنی بوده و سفر تکنفره در این کشور ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر بیاید؛ اما این کشور امنیت دارد و نرخ جرم در آن پایین است. هاوانا نفس شما را بند می آورد و با انبوه خودروهای شورلت دهه 1950، سیگارهای برگ، موسیقی سالسا و معماری بسیار قدیمی به شما این احساس را می دهد که به گذشته قدم گذاشته اید. گردشگرانی که سفر تکنفره به کوبا داشته اند، توصیه می نمایند حتما در خارج از شهر هاوانا نیز به گشت و گذار بپردازید. در وارادرو Varadero بعضی از زیباترین سواحل این کشور و زندگی شبانه مفرح در انتظار شما خواهد بود و در وینالس Vinales می توانید در میان ناکجا آباد آرامش کسب کنید.

بیشتر بخوانیدسفر به کوبا | بهترین جاذبه های گردشگری کوبا

ویتنام

گردشگرانی که بارها به ویتنام سفر نموده اند می گویند این کشور دارای یک راستا گردشگری ثابت است که باعث می گردد گردشگرانی که برای اولین بار به بازدید از آن می آیند، احساس راحتی نمایند. نقاط اصلی روی این راستا شامل ها لانگ بی Ha Long Bay که بخاطر آبهای زمردین و هزاران جزیره سنگ آهکی مرتفع خود مشهور است؛ هوآ آن Hoi An یک شهر باستانی حفظ شده؛ هوشی مین Ho Chi Minh City با هزاران منبع انرژی و سرگرمی و مکانگ دلتا Mekong Delta که یک مارپیچ وسیع از رودخانه، مرداب و جزیره های مختلف است، هستند.

بیشتر بخوانیدسفر به ویتنام | ویتنام کشوری با دیدنی های بی شمار و استثنایی

وین

وین دارای تاریخ طولانی و غنی 2000 ساله است و فهرست بلند بالایی از دیدنی مناطق دنیا در آن وجود دارند. از میان اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر، بناهای امپراطوری آن از همه برجسته تر هستند. در سفر به این شهر می بایست حتما موزه های قصر امپراطوری هافبورگ Hofburg Imperial Palace را ببینید و به رینگ استراس Ringstrasse که یک بلوار دایره ای شکل است و بسیاری از بناهای مهم و نقاط دیدنی شهر وین از جمله موزه هنرهای عالی Fine Arts Museum و سالن اپرا Opera را در بردارد، بروید.گردشگرانی که سالها تجربه سفر تکنفره را در سابقه خود دارند، قدم زدن در پارک شهر City Park این مورد از بهترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند را توصیه می نمایند.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری وین | اوج لذت و هیجان در کنار خانواده

نروژ

نروژ یکی از ایمن ترین کشور های دنیا نیز هست و مردم آن نسبت به مردم سایر کشورهای غیر انگلیسی زبان، انگلیسی را بسیار عالی صحبت می نمایند. نروژ کشور عظیمی است؛ بنابراین اگر بار اولتان بوده که به آن سفر می کنید، بهتر است به شهرهای مهمی مثل اسلو Oslo بروید که در آنها از موزه هایی که تاریخ گسترده نروژ را به نمایش می گذارند مانند موزه کشتی وایکینگ ها Viking Ship Museum بازدید کنید یا به شهر برگن Bergen با بناهای چوبی رنگارنگ و بسیار زیبایش سفر کنید. اگر در جستجوی آرامش و سکوت و شاید کشف خودتان هستید، به نواحی روستایی نروژ بروید. یک راستا را انتخاب کنید و در آن به تپه نوردی یا کوهنوردی مشغول شوید یا یک سفر یک روزه برای قایقرانی و تماشای گلوگاه ها را ترتیب دهید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری نروژ | جاذبه توریستی و گردشگری تراز اول در نروژ

کاستاریکا

کاستاریکا یک مکان عالی برای داشتن یک ماجراجویی تکنفره و از دیدنی ترین مناطق دنیا است و بهتر است به نقاطی از آن بروید که فرصت آشنایی با آدم های دیگر، امتحان کردن غذاهای متفاوت و نزدیک بودن به مکان های ویژه انجام فعالیت های فضای باز را داشته باشید. تاماریندو Tamarindo مکانی بوده که بخاطر سواحل و موج های قدرتمند ویژه موج سواری اش مشهور است و سانتا ترسا Santa Teresa بسیار زیبا بوده و در آن، جنگل یک ساحل کوچک را احاطه کرد. گردشگران با تجربه تر توصیه می نمایند در یک کلاس یوگا یا در یک تور طبیعت همراه با راهنما شرکت کنید تا تمامی زیبایی طبیعی این کشور را ببینید.

بیشتر بخوانیددیدنی های کاستاریکا | جاذبه های گردشگری تراز اول کاستاریکا

لاگوس

لاگوس یک شهر مهم با تاریخ فراوان، سواحل بکر و زندگی شبانه پر جنب و جوش است. این شهر یک شهر تفریحی محسوب می گردد؛ اما مملو از تاریخ بوده و شامل بناهای تاریخی متعدد و ساختمان های مربوط به گذشته هست. بعضی از قابل توجه ترین بناهای این شهر شامل کلیسای سن آنتونیو San Antonio و قلعه قرن هفدهمی باندیرا Bandeira Fort هستند. لاگوس دارای یک بندر زیبا بوده و شما می توانید به آسانی یک روز کامل را به قدم زدن در خیابان های سنگفرش آن بگذرانید. در سفر به این شهر عاشق گذراندن یک روز آرامش بخش روی شن های طلایی میا پرایا Meia Praia خواهید شد. اما، برای دیدن شگفتی های طبیعی لاگوس، در یک تور قایقی شرکت کنید تا پونتا دا پیداده Ponta da Piedade را ببینید.

سنگاپور

سنگاپور یکی از دیدنی ترین مناطق دنیا و از مقاصد گردشگری محبوب است. سنگاپور که در جنوب مالزی واقع شده، یکی از ایمن ترین نقاط دنیا بشمار می رود و فعالیت های متعددی وجود دارند که می توانید در سفر تکنفره خود بدان انجام دهید. گردشگران باتجربه تر توصیه می نمایند در سفر به این مورد از مقاصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند، به بازدید از محله چینی ها چاینا تاون بروید؛ در خیابان های سنگفرش آن قدم بزنید و فروشگاه های روباز آن را یکی پس از دیگری بازدید کنید. یکی از منحصر بفردترین چیزها در سنگاپور، غذاخوری محلی آن بوده که غذای محلی را با قیمت های بسیار ارزان ارائه می نماید. برای داشتن یک تجربه لذت بخش تر، به اسکله کلارک Clarke Quay بروید تا از زندگی شبانه فوق العاده لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به سنگاپور | سفر به شهر شیر

لندن

بهتر است در یک تور پیاده روی شرکت کنید، زیرا بهترین روش گشت و گذار در لندن، پیاده روی است. همچنین در امتداد رودخانه تایمز River Thames قدم بزنید و خانه مجلس House of Parliament و برج الیزابت Elizabeth Tower را تماشا کنید و زیبایی کلیسای جامع سنت پل St Pauls Cathedral را بستایید. برای خرید اشیای قدیمی به عظیمترین بازار لوازم آنتیک در ناتینگ هیل Notting Hill بروید و چیزی منحصر بفرد و جالب برای خرید و برگرداندن به خانه انتخاب کنید. در هاید پارک Hyde Park زیبا و سرسبز قدم بزنید یا یک دوچرخه کرایه کنید و وقتی به سمت جنوب شهر می روید، سری به باغ های کنزینگتن Kensington Gardens بزنید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری لندن | دیدنی های لندن که نباید از دست داد

مونترال

مونترال یک مکان فوق العاده برای سفر تکنفره است، زیرا ترکیبی از آمریکا و اروپا بشمار می رود. یکی از بهترین نقاط مونترال برای آغاز سفر شما، مونترال قدیم Old-Montreal است و قدم زدن در امتداد خیابان سنت پال Saint-Paul محسوب می گردد؛ خیابانی که فضای اروپایی و خیابان های سنگفرش، رستوران های متعدد و گالری های هنری عالی دارد. در این منطقه می توانید از کلیسای خارق العاده نوتردام Notre Dame Basilica که دارای نمای گوتیک و یک نیایشگاه فوق العاده زیباست، دیدن کنید. گردشگرانی که تکنفره سفر می نمایند، حتما باید منطقه خوش منظره کنار آب مونترال را ببینند و در یکی از رستوران های عظیم و قدیمی فرانسوی آن غذا بخورند.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی مونترال | سفر به مونترال و سفر به شهر چند وجهی کانادا

سیم ریپ

معابد آنگکور Angkor جاذبه اصلی گردشگری سیم ریپ Siem Reap بشمار می فرایند. این معبدها که مانند بهشت روی زمین می مانند، به خوبی حفظ شده اند و گشت و گذار در میان آنها بسیار خوشایند است. این بناهای تاریخی از زمانی که در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده اند، بیشتر جذابیت خود را حفظ نموده اند. اما کارهای جالب متعدد دیگری در این منطقه موجود هستند که می توانید به عنوان گردشگری که تکنفره سفر می نماید آنها را انجام بدهید؛ از بازدید از موزه ملی آنگکور Angkor National Museum تا سواری بر بالن. در سفر به این منطقه، حتما از منطقه حفاظت شده پرندگان Prek Toal Bird Sanctuary دیدن کنید.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی سیم ریپ | معرفی7 مکان در سفر به کامبوج

سدونا

سدونا یکی از پر آرامش ترین نقاط ایالات متحده آمریکا و از دیدنی ترین مناطق دنیا برای گردشگرانی است که تکنفره سفر می نمایند. صخره های سرخ رنگ و زیبای سدونا مهمترین شاخصه این منطقه هستند و آنها را در هیچ نقطه دیگری در دنیا نخواهید دید. در این منطقه بیش از 482 کیلومتر راستا در جهت های مختلف وجود دارند؛ بنابراین به فرصتی که برای گشت و گذار تکنفره در این منطقه زیبا دارید، بسیار علاقمند خواهید شد. ممکن است به بازدید از نیایشگاه صلیب مقدس یا هولی کراس Chapel of the Holy Cross که بالای یک صخره سرخ رنگ واقع شده و چشم انداز وسیعی از این منطقه تماشایی را ارائه می نماید، بروید.

منبع: همگردی

به "آشنایی با برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید