استقلال یا سپاهان، هرکدام قهرمان شوند مسرور می شوم! ، این تیم غیرمدعی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد!

به گزارش وبلاگ نام تو، بازیکن سابق استقلال می گوید تیم ساپینتو با سیاست بازی می نماید اما با توجه به حواشی اخیر، احتمال لغزش آبی پوشان وجود دارد.

استقلال یا سپاهان، هرکدام قهرمان شوند مسرور می شوم! ، این تیم غیرمدعی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد!

حسن اشجاری درباره شرایط تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: مهم ترین بخش ماجرا این است که سپاهان می تواند قهرمان شود چون مدعی اول است و حواشی کمتری دارد. همه چیز دست خودش است و می تواند به راحتی قهرمان شود یا غفلت کند اما آن ها در بازی با تراکتور دست به بازی ریسکی زدند. اگر منسجم تر بازی نمایند، قهرمان می شوند. تراکتور با خمس نشان داده در ضد حملات خیلی خوب کار می نماید.

او ادامه داد: سپاهان چوب بازی شجاعانه اش را خورد چون در چنین بازی حساسی نباید به این شکل بازی می کرد. آن ها رقبای نزدیکی دارند که منتظر غفلت تیم صدرنشین هستند. اگر من بودم هوشمندانه تر بازی می کردم و سعی می کردم مقابل تراکتور فقط امتیاز بگیرم و به طور قطعی برای برد بازی نمی کردم. می شد این بازی مساوی شود و کمی با احتیاط بیشتری بازی کرد. باز هم همه چیز دست سپاهان است و اعتقاد دارم آن ها دیگر نباید لغزش داشته باشند و حداکثر امتیازها را بگیرند.

بازیکن سابق استقلال در رابطه با پیروزی آبی پوشان در اراک مقابل آلومینیوم گفت: استقلال نشان داده تیم خطرناکی است. البته آلومینیوم فوتبال خوبی بازی کرد و در این ملاقات از استقلال بهتر بود اما اشتباه فاحش مدافعان مرکزی آلومینیوم در نهایت کار دستشان داد. این اشتباهات مقابل بازیکنانی مثل محبی و قاعدی تاوان دارد و استقلال سعی کرد از فرصت هایش استفاده کند. خلاقیت بازیکنان و سبک ساپینتو روی استقلال تاثیرگذار بوده است. ساپینتو مدل بازی اش را به استقلال تحمیل نموده و این مدل نوعی بازی با سیاست است و حریف را وادار به اشتباه می نماید.

او افزود: مدل بازی مبتنی بر اشتباهات حریف برای استقلال خوب بوده است. آن ها داخل و بیرون خانه متفاوت بازی می نمایند و نمی توانید شکل بازی تیم را در استادیوم آزادی و شهرهای دیگر با هم مقایسه کنید. آبی پوشان در خانه از تاکتیک های مختلف استفاده می نمایند اما بیرون خانه در دفاع محتاط و در حمله با سیاست بازی می نمایند. چیدمان ساپینتو با ابزار خوبی که دارد بسیار تاثیر گذار است. استقلال از ابزارش به نحو احسن استفاده می نماید.

اشجاری با بیان اینکه با همه حواشی که وجود دارد مسائل باشگاهی وارد تیم نشده است مطرح کرد: چنین مدل خوبی به مدیریت تیم برمی شود. ساپینتو می تواند با یک شکایت پولش را بگیرد اما این کار را نمی نماید و پای تیمش می ماند و بازیکنانش هم برایش بازی می نمایند. او ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می نماید و ثمره اش را هم می بیند. مسائل مدیریتی تاثیری روی بازیکنان نداشته است.

او در رابطه با شرایط پرسپولیس اعلام کرد: آن ها به روال سال های گذشته شان برگشتند. پرسپولیسی ها بعد از ناکامی در چند هفته به آن چیزی که می خواستند رسیدند. این تیم خطرناک است و می تواند سپاهان و استقلال را اذیت کند. دو تیم صدرنشین نباید لغزش داشته باشند چون پرسپولیس از فرصتش استفاده خواهد نمود.

بازیکن سابق سپاهان در انتها افزود: از روز اول معتقد بودم با توجه به رفتن فرهاد مجیدی و حواشی استقلال ممکن است در این تیم لغزش رخ دهد و در نهایت سپاهان قهرمان شود اما خوشبینم که سرنوشت قهرمانی به هفته آخر برسد. هر کدام از دو تیم استقلال و سپاهان قهرمان شوند، خرسند می شوم. تیمی مثل مس رفسنجان مقابل مدعیان بازی خواهد نمود و هم نقش مهمی در قهرمانی دارد و امیدوارم این روند را تا آخر ادامه دهد و بتواند به رده چهارمی برسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال یا سپاهان، هرکدام قهرمان شوند مسرور می شوم! ، این تیم غیرمدعی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یا سپاهان، هرکدام قهرمان شوند مسرور می شوم! ، این تیم غیرمدعی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید