اوج شور و هیجان در برترین پارک های آبی ایران

به گزارش وبلاگ نام تو، برترین پارک های آبی ایران

فصل تابستان از راه رسیده و بسیاری در پی یک تفریح مناسب برای روزهای گرم و طولانی آن هستند. جایی که بتوانند روزی را به دور از دغدغه بگذرانند و غرق در شور و هیجان آن شوند. پارک های آبی می توانند یکی از برترین گزینه ها برای چنین تفریحاتی باشند. در سال های اخیر تعداد و کیفیت پارک های آبی در ایران افزایش یافته و می توان از سپری کردن زمانی شاد همراه با دوستان در آن لذت برد. برای آشنایی با چند مورد از برترین پارک های آبی ایران با خبرنگاران همراه باشید.

اوج شور و هیجان در برترین پارک های آبی ایران

تم پارک آبی اوشن

این مورد از پارک های آبی ایران را می توان یکی از هیجان انگیزترین منطقه ها در سراسر کشور دانست. پارکی که در سال 1395 با مساحت 5 هکتار در جزیره زیبای کیش افتتاح شد. این پارک را می توان اولین تم پارک ایران و اولین پارک آبی روباز کشور دانست که با موضوع داستان راز قلعه خورشید شروع به کار کرد. این مجموعه دارای 13 راید، 4 استخر شنا و یک اسپا، به علاوه دو رستوران، چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید است. در ساخت بازی های آن از تجهیزات روز دنیا استفاده شده است که از شرکت کانادایی White Water West و بلژیک خریداری شده اند.

این پارک می تواند هر روز پذیرای 3300 نفر باشد. از ویژگی این پارک آبی روباز این است که در آن منطقه پرواز ممنوع است و ساختمان بلندی نیز در اطراف وجود ندارد و همین امر موجب شده بانوان نیز بتوانند از این پارک استفاده نمایند و از طرفی موجب جذب گردشگران مسلمان نیز شده است. داستان تم پارک آبی اوشن کیش بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره ای حمله می نمایند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می نمایند و آن را تصرف می نمایند. سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می گیرند با دزدان دریایی مبارزه نمایند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند.

سانس ها

سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش: شنبه از ساعت 10 تا 15:30 (سرانجام پذیرش ساعت 13)، دوشنبه و پنج شنبه از ساعت 10 تا 16:30 (سرانجام پذیرش ساعت 13:45)، دوشنبه و پنج شنبه از ساعت 14 الی 19 (سرانجام پذیرش ساعت 16:30)، سه شنبه از ساعت 16 الی 21:30 (سرانجام پذیرش ساعت 19)

سانس آقایان پارک آبی اوشن کیش: شنبه از ساعت 16 الی 21:30 (سرانجام پذیرش ساعت 19)، سه شنبه از ساعت 10 الی 15:30 (سرانجام پذیرش ساعت 13)، چهارشنبه و آدینه از ساعت 10 الی 16:30 (سرانجام پذیرش ساعت 13:45)، چهارشنبه و آدینه از ساعت 14 الی 19 (سرانجام پذیرش ساعت 16:30)

قیمت

قیمت اصلی بلیط روز کامل 125 هزار تومان است که اگر از وب سایت اوشن بخرید، 112 هزار تومان خواهد شد.

قیمت اصلی بلیط نیمروز 105 هزار تومان است که اگر از وب سایت اوشن بخرید ، 95 هزار تومان خواهد شد.

تخفیف بچه ها و سالمندان بالای 65 سال در گیشه به آن ها بازگشت داده خواهد شد.

آدرس: هرمزگان- کیش- جاده دنیا - تم پارک آبی اوشن

شماره تماس: 07644465985

وبسایت: www.oceanwaterpark.com

اُپارک (اوپارک)

این مورد از پارک های آبی ایران در بهار سال 1396 با مساحت 55000 متر مربع شروع به کار کرد. در مجموعه پارک آبی اُپارک تهران (Opark) از امکانات متنوع و سرسره های جالب و هیجان انگیزی استفاده شده تا یک تجربه مجذوب کننده برای علاقمندان به ورزش، هیجان و سلامتی رقم بخورد. این پارک نیز تم پارک و یا پارک موضوعی است که با داستان الوپیا ساخته شده است. اوپارک دارای مجموعه هایی نظیر الوپیا (جزیره بچه ها)، استخر موج سونامی، رودخانه خروشان، 14 عدد سرسره ویژه بزرگ سالان است. این مجموعه دارای فست فود، کافی شاپ، بستنی و آبمیوه و سالاد بار است. طراحی بازی های این مجموعه به وسیله شرکت کانادایی white water انجام شده است.

سانس ها

آقایان: روزهای یکشنبه و سه شنبه و آدینه ها از ساعت 10 الی 23 پنج شنبه ها آقایان 16 الی 24

بانوان: روزهای زوج از ساعت 10 الی 22 پنجشنبه ها بانوان 8 الی 15

قیمت: قیمت بلیط ورود به مجموعه 70 هزار تومان می باشد.

آدرس: تهران، به سمت کرج- بعد از بزرگراه آزادگان -بلوار کوهک (شهید پوری) انتهای خیابان شمیم

شماره تماس: 02149264

وبسایت: opark.ir

دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس یکی از پارک های آبی ایران است که سرپوشیده و چهارفصل است و آقایان و بانوان به طور مجزا می توانند از آن استفاده نمایند. این پارک بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی در فضایی بالغ بر 14 هزار متر مربع احداث شده است. و از تاریخ 24 اسفند 89 پذیرای علاقه مندان است. این مجموعه ظرفیت پذیرش دوهزار نفر به طور همزمان را دارا می باشد. دهکده آبی پارس دارای امکاناتی نظیر سرسره های مهیج، چاله فضایی، وسایل بازی ویژه بچه ها،رودخانه وحشی، دریاچه مواج و… است. ضمن اینکه فضاهای جانبی همچون رستوران، کافی شاپ و ایستگاه آبمیوه هم پذیرای علاقه مندان است.این مجموعه خدمات VIP شامل سونا، استخر، جکوزی و سالن های بدنسازی و ماساژ را ارائه می کند.

سانس ها

سانس بانوان تمامی روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 می باشد.

سانس آقایان روزهای سه شنبه، پنجشنبه، شنبه و یکشنبه از ساعت 18 الی 2 بامداد می باشد و بعلاوه در روزهای چهارشنبه و آدینه از 8 صبح مختص آقایان می باشد.

قیمت

قیمت بلیط های عادی بسته به مدت زمان سانس بین 20 تا 25 هزار تومان است و بعلاوه قیمت بلیط های وی آی پی نیز بین 35 تا 40 هزار تومان می باشد.

آدرس: کیلومتر22 اتوبان تهران-کرج، رو به روی ایستگاه متروی گرمدره ، خیابان شهدا

شماره تماس: 02188888857

وبسایت: pav.ir

سرزمین موج های آبی

این مورد از پارک های آبی ایران در زمینی به مساحت 8460 مترمربع و زیربنای 23000 متر در شهر مشهد بنا شده است. این پارک از حیث زیربنا و تجهیزات و امکانات و بازی های آبی در رده برترین پارک های آبی دنیاست و علاوه بر بازی های آبی متنوع دارای منطقه بازی بچه ها، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و … است. مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی از نظر سرپوشیده بودن و بعلاوه از حیث امکانات در رده کامل ترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم گردد.

سانس ها

روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و آدینه مخصوص استفاده آقایان می باشد.

روزهای شنبه، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته مخصوص استفاده بانوان می باشد.

قیمت

بزرگسال شیفت صبح از ساعت 09:00 الی 24:00 بدون محدودیت زمانی مبلغ 30،000 تومان می باشد که با خرید اینترنتی 25000 تومان خواهد بود.

بزرگسال شیفت عصر از ساعت 16:00 الی 24:00 بدون محدودیت زمانی مبلغ 20،000 تومان می باشد که با خرید اینترنتی 16000 تومان خواهد بود.

بزرگسال شیفت شب از ساعت 19:00 الی 24:00 بدون محدودیت زمانی مبلغ 10،000 تومان می باشد

خردسال (قد بین 100 الی 120 سانتی متر) در شیفت صبح و عصر مبلغ 15،000 تومان می باشد.

شماره تماس: 05136008

آدرس: خراسان رضوی- مشهد- بزرگراه امام علی- بلوار اندیشه- نبش اندیشه 83

وبسایت: wwl.ir

منبع: الی گشت

به "اوج شور و هیجان در برترین پارک های آبی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج شور و هیجان در برترین پارک های آبی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید