برترین هدفون برای مسافرت؛ گزینه های متنوع برای سفر با موسیقی

به گزارش وبلاگ نام تو، بدون شک هدفون ، یکی از ضروری ترین و مهم ترین ابزارهای لازم برای رفتن به مسافرت به شمار می رود. اما همه هدفون ها برای همراهی شما در سفرهایتان مناسب نیستند. اگر در پی خرید یک هدفون مناسب برای سفر هستید، ما را در این مقاله همراهی کنید، چرا که قصد داریم در راهنمای خرید برترین هدفون برای مسافرت خبرنگاران ، مجذوب کننده ترین هدفون های رو گوشی موجود در بازار را به شما معرفی و آنالیز کنیم.

برترین هدفون برای مسافرت؛ گزینه های متنوع برای سفر با موسیقی

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

سونی در فراوری هدفون های بی سیم عملکرد فوق العاده ای دارد و مدل گران قیمت WH-1000XM5 نیز برترین هدفون بی سیم این شرکت محسوب می گردد. طراحی این محصول بسیار مجذوب نماینده است و پد های بزرگ و بیضی شکل آن به خوبی گوش کاربران را پوشش می دهند و در طولانی مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزار دهنده نخواهد بود. برترین هدفون سونی برای مسافرت، بعلاوه وزن بسیار سبک 250 گرمی دارد و از متریال چرم نیز در ساخت آن استفاده شده است. سونی از دو پردازنده در این محصول باکیفیت خود بهره برده که یکی از آن ها وظیفه ارائه خروجی صدای شفاف را دارد و پردازنده دوم نیز به صورت اختصاصی برای قابلیت نویز کنسلینگ در نظر گرفته شده است. عملکرد نویز کنسلینگ فعال این هدفون به لطف پردازنده اختصاصی و چهار میکروفون بی نظیر است و استفاده از آن در محیط های شلوغ، آرامش را برای شما به همراه می آورد. سونی برای این هدفون از دو درایور 30 میلی متری استفاده نموده است. شفافیت و تفکیک صدای این هدفون فوق العاده است و بیس های عمیقی ارائه می نماید. این هدفون بعلاوه قابلیت های پیشرفته مجذوب نمایندهی دارد که قابلیت Speak-to-Chat، یکی از آن هاست.

این قابلیت زمانی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و می خواهید با شخصی صحبت کنید به یاری شما می آید و دیگر احتیاجی به قطع کردن موزیک به صورت دستی ندارید و به صورت هوشمند زمانی که این هدفون صدای مکالمه شما را می شنود موزیک را قطع نموده و در صورتی که 15 ثانیه دیگر صدایی از شما نشنود، به صورت اتوماتیک موزیک را پخش می نماید. این هدفون مقاومت خاصی در برابر آب ندارد و بعلاوه در محیط های به شدت مرطوب و زیر باران نیز نمی توانید از آن استفاده کنید. باتری پر ظرفیت این هدفون سونی با یک بار شارژ قادر است تا حدود 30 ساعت شما را همراهی کند که البته بدون استفاده از نویز کنسلینگ این میزان به 40 ساعت نیز می رسد. بعلاوه به ازای تنها 3 دقیقه شارژ، می تواند طول عمر مفید 3 ساعت را ارائه کند که در نوع خودش بی نظیر است.

هدفون بی سیم بوز مدل 700

بوز برای رقابت جدی با هدفون بی سیم WH-1000XM5 سونی، مدل 700 را روانه بازار نموده که یک هدفون تمام عیار است. اول از همه باید به طراحی بسیار ارگونومیک و خاص این محصول قدرتمند اشاره کنیم که نسبت به سایر هدفون های روگوشی یک تفاوت عمده دارد. معمولاً برای تغییر میزان هدفون های رو گوشی باید سایز هدبند را از کناره تغییر دهید. اما بوز در طراحی این مدل تغییر ایجاد نموده و شما با بالا و پایین کردن کاپ، می توانید به راحتی میزان این هدفون را روی سر خود فیکس کنید. کاپ ها بعلاوه دقیقاً روی گوش کاربران قرار می گیرند و به لطف استفاده از متریال باکیفیت، در درازمدت گوش کاربران داغ نمی نماید. برترین هدفون بوز برای مسافرت، از جنس استیل ضدزنگ فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش دارد. قابلیت نویز کنسلینگ در این محصول تعریف تازه ای پیدا نموده و اکنون کاربران می توانند در 11 سطح مختلف و بر اساس میزان شلوغی محیط اطرافشان، نویز کنسلینگ را تنظیم نمایند. بعلاوه بوز در این هدفون بی سیم از سیستم 8 میکروفونی استفاده که 6 تای آن، وظیفه کاستن صدای نویز محیط را بر عهده دارند. 2 میکروفون دیگر نیز وظیفه شان ایزوله کردن صدا و حذف صدای محیط است.

هدفون بی سیم بوز مدل 700، صدایی فوق العاده باکیفیت و شفاف را به گوش کاربران می رساند و از تمامی فرکانس ها به یک میزان پشتیبانی می نماید که این موضوع بسیار حائز اهمیت است. این محصول بعلاوه با همه گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و پشتیبانی از فرمان های حرکتی و دستیار صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت را برای سهولت بیشتر کاربران به ارمغان می آورد. باتری این محصول قادر است با یک بار شارژ، حدود 20 ساعت دوام بیاورد. همچین بوز ادعا نموده که برای شارژ کردن این هدفون بی سیم تنها به به 2.5 ساعت زمان احتیاج دارید. قابلیت شارژ سریع نیز در این محصول وجود دارد و شما می توانید با 15 دقیقه شارژ، از این هدفون به مدت 3 ساعت استفاده کنید. نسخه بلوتوث 5.0 این هدفون نیز پایداری بسیار خوبی دارد و حداکثر برد آن نیز 10 متر است.

هدفون بلوتوثی اپل مدل ایرپاد مکس

هیچ گزینه ای بهتر از ایرپاد مکس اپل به عنوان برترین هدفون برای مسافرت کاربران گوشی های آیفون در دسترس نیست. بدنه این هدفون روگوشی از جنس آلومینیوم ساخته شده و انعطاف بالا و حالت تلسکوپی فریم های آن باعث شده تا هدفون به خوبی روی سر قرار بگیرد؛ طوری که احساس کنید هیچ چیزی روی سر شما نیست. پدهای این هدفون نیز به راحتی به وسیله آهنربا به آن متصل می شوند. داخل پدهای این هدفون با مموری فوم کار شده که بسیار نرم و راحت هستند. بعلاوه در قسمت بالای هدفون هم یک پارچه توری بسیار منعطف و مقاوم مورد استفاده قرار گرفته که هیچ مسئله ای در درازمدت برای کاربران ایجاد نمی نماید. اپل در این محصول پرچم دار خود از الگوریتم های پیچیده ای برای حذف فعال نویز پس زمینه بهره برده تا کاربران در محیط های شلوغ از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.

صدای سه بعدی هم یکی از ویژگی های مجذوب نمایندهی است که تجربه گوش کردن به موسیقی را چندین درجه افزایش می دهد و شما را در فضایی قرار می دهد که احساس کنید وسط یک کنسرت موسیقی هستید. ایرپاد مکس اپل باتری بسیار قدرتمندی دارد و با یک بار شارژ شدن به طور کامل، قادر است تا 20 ساعت کاربران را همراهی کند. بعلاوه نباید قابلیت شارژ سریع این محصول را از قلم بیاندازیم که به لطف آن با حدود پنج دقیقه اتصال به شارژر، انرژی لازم جهت فعالیت برای یک ساعت و نیم استفاده به هدفون تزریق می گردد. اپل برای این محصول یک کیس هوشمند در نظر گرفته که علاوه بر آنکه به وسیله درگاه لایتنینگ شارژ می گردد وقتی هدفون داخل کیس قرار بگیرد، مصرف آن به حداقل می رسد. این هدفون هشت میکروفون داخلی دارد و مجهز به کلید اختصاصی برای فعال سازی حالت نویز کنسلینگ فعال نیز است. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM 4 Wireless

MOMENTUM 4، محصول نو و فوق العاده قدرتمند از برند سنهایزر است که تغییرات بسیار چشمگیری نسبت به نسل قبلی اش پیدا نموده و طراحی منحصر به فرد آن بسیار خودنمایی می نماید. این محصول از ترکیبی از فلز و پلاستیک فراوری شده تا وزن کمتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد و خیلی راحت تر نیز روی سر کاربران قرار بگیرد. سنهایزر بعلاوه از لولای نوی در این هدفون بی سیم استفاده نموده که چرخش سریعی دارد و به گوش و سر کاربران هیچ فشاری وارد نمی نماید. پدهای بزرگ این محصول نیز قابلیت چرخش به صورت عمودی را نیز دارند. از لحاظ قابلیت های پیشرفته، این هدفون چیزی کم ندارد. MOMENTUM 4 از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بسیار پیشرفته بهره می برد که قادر است حتی در پرسروصداترین مکان ها، صدای شما را بدون نویزهای محیط و به برترین شکل ممکن به طرف مقابل انتقال دهد. قابلیت Transparency Mode نیز در این هدفون بی سیم در دسترس است.

علاوه بر این، خود هدفون به صورت کاملاً اتوماتیک می تواند تنظیمات صدا را بر اساس موقعیت مکانی شما تغییر دهد. سنهایزر در این محصول قابلیت نوی به نام Sidetone را ارائه نموده که به شما یاری می نماید در هنگام برقراری تماس برای اینکه صدای شما به خوبی شنیده گردد، احتیاجی به بلند صحبت کردن نداشته باشید و صدای شما با کیفیت بالایی به طرف مقابل برسد. یک باتری پرظرفیت 700 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه برترین هدفون برای مسافرت سنهایزر در نظر گرفته شده که می تواند تنها با یک بار شارژ تا 60 ساعت امکان پخش موسیقی و مکالمه را همراه با فعال بودن نویز کنسلینگ به شما بدهد و این فوق العاده است. بعلاوه MOMENTUM 4 از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و تنها با 10 دقیقه شارژ کردن آن، می توانید تا 6 ساعت از این هدفون استفاده کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

هدست بی سیم مایکروسافت مدل Surface Headphones 2

مایکروسافت هدفون سرفیس 2 را به عنوان یک هدفون پرچم دار با قابلیت های پیشرفته عرضه نموده است. این هدفون وزنی 290 گرمی دارد و پدهای بسیار نرم آن به کاربران اجازه می دهند تا مدت زمان زیادی را از آن استفاده نمایند. بعلاوه حفره هایی روی این پدها تعبیه شده که اجازه عبور جریان هوا را به کاربران می دهد و مانع از تعریق گوش ها می گردد. برترین هدفون برای مسافرت مایکروسافت از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال پایدار به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و علاوه بر آن مجهز به جک 3.5 میلی متری صدا نیز است تا امکان استفاده به صورت سیمی را نیز داشته باشد.

مایکروسافت از سیستم حذف نویز فعال قدرتمندی در این محصول استفاده نموده که 13 حالت مختلف دارد و صدایی شفاف و باکیفیت را به گوش شما می رساند. باتری پرظرفیت این محصول نیز با یک بار شارژ می تواند تا حداکثر 19 ساعت شما را همراهی کند. هدفون سرفیس 2 از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و تنها با حدود 5 دقیقه شارژ قادر است تا یک ساعت روشن بماند.

هدفون بلوتوثی یاماها مدل YH-E700

هدفون بلوتوثی یاماها مدل YH-E700، یک محصول فوق العاده قدرتمند است که صدایی شفاف و باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. اول از همه باید به وزن سبک این محصول اشاره کنیم که پس از مدتی استفاده، سنگینی آن را روی سر خود احساس نخواهید کرد. بعلاوه این هدفون پدهای بزرگی دارد که همه گوش را در برمی گیرد. یاماها برای این محصول از تکنولوژی های مختلفی استفاده نموده اند که یکی از آن ها تکنولوژی True Sound است. این فناوری صدا را به دقیق ترین شکل ممکن برای شما باز فراوری می نماید و بنابراین می توانید صدایی دقیق و عالی را از این محصول بشنوید.

تکنولوژی Listening Care این هدفون با توجه به میزان بلندی صدایی که تنظیم می کنید، صدای نهایی موزیک شما را تغییر می دهد و به سلامت گوش شما یاری شایانی می نماید. این هدفون مجهز به نویز کنسلینگ فعال است و بلوتوث نسخه 5.0 آن نیز بردی حداکثر 30 متری را ارائه می دهد. باتری این هدفون بی سیم یاماها شارژدهی حدوداً 10 ساعته دارد و از استاندارد IPX5 نیز پشتیبانی می نماید. بنابراین به راحتی می توانید از این محصول در محیط های مرطوب نیز استفاده کنید. یاماها برای این هدفون از تکنولوژی aptX نیز استفاده نموده که تاخیر صدا را به کمترین میزان ممکن می رساند.

هدست بلوتوثی جی بی ال مدل Tour One M2

هدفون بی سیم مدل Tour One M2، محصولی باکیفیت از برند جی بی ال است که جدا از فناوری نویز کنسلینگ، از قابلیت های بسیار خوب دیگری نیز بهره می برد. طراحی ارگونومیک این هدفون بی سیم موجب شده تا برای سفرهای طولانی کاملاً مناسب باشد. درون هر کدام از این پدها یک درایور 40 میلی متری تعبیه شده تا تجربه پخش موسیقی برای شما به یک تجربه لذت بخش و بیاد ماندنی تبدیل گردد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 15 متری نیز دارد. بعلاوه به غیر بلوتوث، به لطف داشتن درگاه جک 3.5 میلی متری صدا، شما می توانید از این هدفون به صورت سیمی نیز استفاده کنید.

جی بی ال برای این هدفون باکیفیت خود از یک باتری پرظرفیت 920 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که حداکثر قادر است تا 30 ساعت با نویز کنسلینگ فعال، شما را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند. بدون نویز کنسلینگ، شارژدهی این محصول به 50 ساعت نیز می رسد. بعلاوه به لطف استفاده از درگاه USB-C، شارژ شدن این محصول نیز سرعت خوبی دارد و در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می گردد. این محصول از فناوری صدای Hi-res نیز در هنگام تماس بهره می برد و امکانات گسترده ای را برای شخصی سازی اکولایزر در دسترس کاربران قرار می دهد.

هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3

هدفون استودیو 3 بیتس، یک محصول تمام عیار است که طراحی مجذوب نماینده و منحصر به فردی دارد. پدهای بزرگ این محصول با طراحی گوش استانداردسازی شده اند تا بدون هیچ مسئله ای روی آن قرار بگیرند. بعلاوه وزن سبک 260 گرمی آن، در طولانی مدت برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این هدفون از بدنه تاشو بهره می برد و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در کیف قرار دهید و جابجا کنید. هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3، از چیپست نو W1 اپل بهره می برد که موجب می گردد شما علاوه بر اتصال به دستگاه های اندرویدی، امکان اتصال اختصاصی به دستگاه های iOS را نیز داشته باشید. بعلاوه باید به عملکرد بسیار خوب نویز کنسلینگ این محصول اشاره کنیم که در هنگام سفر با وسایل حمل ونقل عمومی اهمیت خود را به کاربران نشان می دهد.

سیستم حذف نویز این هدفون، همواره در حال آنالیز و نمونه گرفتن از صدای محیط اطراف کاربران است و با تغییر محیط اطراف، پنج ثانیه طول می کشد تا خودش را با محیط نو هماهنگ کند. باتری برترین هدفون برای مسافرت بیتس تا 22 ساعت این هدست را روشن نگه می دارد و برای اینکه متوجه میزان باتری این هدست شوید، پنج چراغ LED روی این محصول مشاهده می کنید. بعلاوه اگر از این محصول بدون حالت نویز کنسلینگ استفاده کنید، می تواند تا حداکثر 40 ساعت نیز دوام بیاورد. علاوه بر بلوتوث، به لطف داشتن درگاه جک 3.5 میلی متری صدا، شما می توانید از این هدفون به صورت سیمی نیز استفاده کنید.

هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY ANC

FLY ANC، هدفونی بی نظیر از برند هارمن کاردن است که پدهای مستطیلی شکلی دارد و هنگامی که آن را روی سر خود بگذارید، دور گوش شما را کاملا می پوشاند. طراحی صنعتی پیشرفته و استفاده از چرم نرم به عنوان روکش پدها، برای استفاده طولانی مدت و به ویژه سفرها کاملاً ایده آل است. استفاده از کلیدها میانبر روی هدفون، دسترسی سریع به خواسته های کاربر را فراهم می نماید و به لطف میکروفون نویز کنسلینگ آن، تجربه تماس بسیار خوبی را با این محصول به همراه خواهید داشت. این محصول از تکنولوژی Multi-Point نیز پشتیبانی می نماید و می توانید به راحتی بین دستگاه های مختلف جابه جا شوید.

در این هدفون باکیفیت هارمن کارمن از درایور های 1.6 اینچ استفاده شده که صدایی قدرتمند و شفاف، همراه با تفکیک دقیق فرکانس ها را پخش می نماید. این محصول از دستیار صوتی الکسا و گوگل نیز پشتیبانی می نماید و با لمس یک دکمه به آن دسترسی خواهید داشت. باتری این هدفون شارژدهی خوبی دارد و با یک بار شارژ و بدون نویز کنسلینگ تا 30 ساعت شما را همراهی می نماید. در صورت استفاده از این قابلیت، این میزان به 20 ساعت می رسد.

هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q30

در نهایت می رسیم به یک محصول باکیفیت و مالی از برند انکر یعنی هدفون SoundCore Life Q30. این محصول از جنس فوم و شبه چرم است و قابلیت خم شدن در جهات مختلف را دارد. درایورهای 40 میلی متری وظیفه فراوری صدای باکیفیت و شفاف را در این محصول دارند و قابلیت نویز کنسلینگ این محصول نیز عملکرد مناسبی دارد. باتری این محصول بدون ANC تا 60 ساعت می تواند شما را همراهی کند و این میزان با حالت ANC به 40 ساعت کاهش می یابد. بعلاوه این هدفون از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و به لطف آن شما می توانید تنها با 5 دقیقه شارژ این محصول، تا 4 ساعت از آن استفاده کنید. این محصول از فناوری صدای Hi-res نیز در هنگام تماس بهره می برد و امکان وصل شدن سیمی را نیز دارد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

سخن پایانی

یک هدفون مناسب برای سفر باید مشخصات و ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند به احتیاجهای اساسی شما در سفرهای خاطره انگیزتان به راحتی پاسخ دهد. به عنوان مثال این دسته از هدفون ها باید از قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) پشتیبانی نمایند تا صداهای محیط اطراف کاربران را اذیت نکند. در راهنمای خرید برترین هدفون برای مسافرت وبلاگ نام تو ، 10 مورد از مجذوب نماینده ترین و باکیفیت ترین هدفون های رو گوشی موجود در بازار را به شما معرفی و آنالیز کردیم تا با توجه به بودجه و احتیاج خود، ایده آل ترین گزینه را برای خرید در نظر بگیرید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این هدفون های بی سیم موجود در فهرست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ نام تو به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین هدفون برای مسافرت؛ گزینه های متنوع برای سفر با موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هدفون برای مسافرت؛ گزینه های متنوع برای سفر با موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید