تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسکمیاب ترین مرسدس میلیاردی در ایران، عکس

به گزارش وبلاگ نام تو، لازم نیست بچه دهه 1980 باشید تا کاملا عاشق این کالسکه تپه شنی مجذوب کننده باشید. این تامیا وایلد وان مکس است که از وایلد وان قدیمی الگوبرداری شده است.وایلد وان یک کالسکه تپه ای کنترلی بود که در مقیاس 1:10 فراوری می شد.با این حال، این دیگر یک ماشین کنترلی نیست و شما در واقع می توانید سوار این خودرو شوید و به دل کویر بزنید.

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسکمیاب ترین مرسدس میلیاردی در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو به وسیله The Little Car Company در همکاری با Tamiya ایجاد شده است و روند توسعه طی دو سال گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده است.در میان چیزهای دیگر، وایلد وان مکس اکنون در میزان کامل در نظر گرفته می گردد، در حالی که قبلاً در مقیاس 8:10 به حساب می آمد.بخشی از این افزایش سایز به علت اضافه شدن یک صندلی سرنشین است، بنابراین دو نفر می توانند از رانندگی روی شن ها در این باگی لذت ببرند.

قدرت بسیار بیشتری برای پریدن وجود دارد.شرکت The Little Car Compan می گوید که هشت بسته باتری قابل جابجایی در مجموع 14.4 کیلووات ساعت برق را تامین می نمایند.با این موتور می توان تا 100 کیلومتر بر ساعت سرعت را تجربه کرد.برای کنار آمدن با زمین های ناهموار، این خودرو بر روی دمپرهای Bilstein و فنرهای Eibach با ترمزهای Brembo و لاستیک های آفرود 14 اینچی Maxxis سوار می گردد.پایه های تعلیق جلو برای بهبود ایمنی و دید بازطراحی شده اند و طراحی بازوی عقب خودروی پیشرفته، به طرح بندی دو جناغی تبدیل شده است.

در داخل، یک نمایشگر پنج اینچی برای نظارت بر اطلاعات حیاتی وجود دارد.برای کسانی که می خواهند دهه 1980 را در یک مکان عمومی تر تجربه نمایند، The Little Car Company می گوید یک بسته قانونی جاده ای برای استفاده در خیابان های بریتانیا و اتحادیه اروپا ارائه می گردد.در خصوص آمریکای شمالی، Wild One Max در دسترس خواهد بود اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای نسخه قانونی خیابانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!/ عکس

کمیاب ترین مرسدس میلیاردی در ایران/ عکس

100 نسخه Launch Edition برای فراوری در سال 2024 برنامه ریزی شده است، اگر چه این شرکت می گوید نسخه های دیگر Wild One Max بعداً ارائه می گردد.

شرکت The Little Car قیمت نسخه Wild One Max Launch را 41000 یورو برای اروپا و 35000 پوند برای بریتانیا اعلام نموده است.این کالسکه برقی در جشنواره سرعت گودوود 2023 ظاهر خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ نام تو مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسکمیاب ترین مرسدس میلیاردی در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسکمیاب ترین مرسدس میلیاردی در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید