تبدیل مجموعه لگو اکسپرس هاگوارتز به مجموعه عکس های سینمایی

به گزارش وبلاگ نام تو، بندیک لمپرت، عکاس مجارستانی که در عکاسی از اسباب بازی ها و مینیاتور ها (مخصوصاً لگو) تخصص دارد، نپشت صحنه یکی از بزرگترین پروژه های خود را به اشتراک گذاشته است: مجموعه قطار سریع السیر هری پاتر هاگوارتز 801 قطعه.

تبدیل مجموعه لگو اکسپرس هاگوارتز به مجموعه عکس های سینمایی

در حالی که مجموعه قطار ممکن است از نظر تعداد قطعات بزرگ ترین نباشد، اما لامپرت عکاسی هنرمندانه ای از آن انجام داده.

در یک ویدیوی کوتاه سه دقیقه ای که طبعا به خاطر شرایط این روزهای انترنت نمی توانیم ببینیم، لمپرت فرآیند برنامه ریزی، میزان گیری، برش، نقاشی و در نهایت ساخت مجموعه های اطراف برای پروژه های اسباب بازی و مینیاتوری خود را شرح داده.

با نگاهی عمیق تر در کانال یوتیوب خود، معین است که لامپرت زمان زیادی را صرف اطمینان از اینکه جزئیات پروژه هایش (تا کوچکترین خط و خش) با دقت و دقت ساخته می شوند، صرف می نماید.

او می گوید: این عکس ها کاملاً خاص هستند زیرا من با بزرگترین قطار لگو تا کنون کار کردم. اکسپرس نو هاگوارتز، به علت میزان هایش، وادارم کرد که سناریو های بزرگی بسازم. به عنوان مثال، من تقریباً 20 تا 25 ساعت برای دیوار ایستگاه Kings Cross وقت گذاشتم.

لامپرت می گوید که کار عکاسی خود را شش سال پیش شروع نموده و عاشق خلق دنیا های خیالی بوده است.

او می گوید: ابتدا کمیک می کشیدم، اما بعد ها که عکاس شدم، اشتیاقم را به عکاسی با اسباب بازی پیدا کردم.

لامپرت می گوید بیشتر تصاویر او با استفاده از دوربین Nikon D750 با لنز Nikkor 24-70mm و لنز Laowa 15mm Wide Macro ایجاد شده اند و به تجهیزات مورد علاقه او تبدیل شده اند. اگرچه در این مورد، او عکس گرفته شده با لنز 70-300 میلی متری تامرون را نیز افزود تا از تله فوتو استفاده کند.

عکس داخلی، که صحنه ای از سومین فیلم هری پاتر را تکرار می نماید، زمانی که شخصیت ها برای اولین بار با یک دمنتور روبرو می شوند، لمپرت می گوید واگن لگو هاگوارتز اکسپرس شامل سه بخش با صحنه هایی از سه فیلم هری پاتر است.

چون مجموعه لگو قرا داشتم، من فقط باید به موقعیت فیگور و نورپردازی اهمیت می دادم. از مقداری دود برای فضای مه آلود استفاده می کردم.

لامپرت برای ایجاد دود در تصاویر خود از یک دستگاه دود خانگی استفاده می نماید که با یخ خشک کار می نماید. لوله پلاستیکی در واقع یک نگهدارنده بستنی است. او مقداری آب داغ را به وسیله لوله میریزد تا بخار سریعی ر ایجاد کند که برای ابر های دود لوکوموتیو استفاده می نماید.

برای کسانی که در پی ایجاد تصاویر اسباب بازی مانند این هستند، به باور لامپرتمهم ترین کاری نورپردازی است.

همین منظره ها به نورپردازی متفاوت می تواند مانند یک اسباب بازی ساده یا مانند یک قاب از یک فیلم به نظر برسد. خیلی تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه به یک نتیجه واقعی برسید! من به عنوان یک عکاس اسباب بازی سعی می کنم از ویژگی های دنیای واقعی کپی کنم.

نور کاربرد های مختلفی دارد و بسیار مهم است که بفهمیم از کدام یک برای ایجاد یک موقعیت خاص استفاده می کنیم. و البته زاویه و رنگ ها نیز مهم هستند. زاویه مناسب دوربین به قرار دادن بیننده در صحنه یاری می نماید.

برای تماشا کار های بیشتر او، از یوتیوب، اینستاگرام و وب سایت او را ببینید.

منبع: یک پزشک

به "تبدیل مجموعه لگو اکسپرس هاگوارتز به مجموعه عکس های سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل مجموعه لگو اکسپرس هاگوارتز به مجموعه عکس های سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید