حسینی: ساپینتو لایق حمایت است

به گزارش وبلاگ نام تو، کاپیتان تیم استقلال به محرومیت سرمربی این تیم و برد در جام حذفی واکنش نشان داد.

حسینی: ساپینتو لایق حمایت است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نام تو، سیدحسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در مورد برد امروز استقلال مقابل ملوان در جام حذفی گفت: خدا را شکر بازی خوب و سختی را بردیم و به روند خوبی که داشتیم ادامه دادیم. ملوان تیم خیلی خوبی است، اما مسلماً در تهران بیشتر به فکر دفاع کردن بودند و این مسئله کار تیم ما را سخت نموده بود. اما خدا را شکر بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

کاپیتان استقلال درباره کلین شیت او در این بازی گفت: خدا را شکر که کلین شیت زحمت همه بچه ها است و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

حسینی درباره روند استقلال و اینکه طرفداران این تیم نگران هستند، گفت: در ابتدا از همه بازیکنان تشکر می کنم، چون در شرایط و فشار خیلی سختی گیر نموده بودیم، اما همه بچه ها با همت و کوشش تیم را از آن شرایط درآوردند و جبران مافات کردیم. شاید خیلی ها ندادند، اما بازیکنی مثل آرش رضاوند چهار هفته است که با مصدومیت بازی می نماید. دیدید که او چقدر خوب و مؤثر بود. حتی روزبه چشمی و محمد محبی هم با مصدومیت بازی کردند و از همه آن ها تشکر می کنم که به این موفقیت رسیدند.

دروازه بان استقلال درباره اینکه آیا حاشیه های ساپینتو این تیم را اذیت نمی نماید، گفت: نه این حاشیه ها شما را اذیت می نماید، اما محرومیت آقای ساپینتو همدلی و کوشش بازیکنان را بیشتر کرد و مطمئن باشید این کار هایی که از بیرون شکل می گیرد همدلی ما را بیشتر می نماید.

وی در مورد حمایت طرفداران از این تیم و حضور ساپینتو در ورزشگاه آزادی گفت: بالاخره امتیازاتی که در لیگ از دست داده بودیم را جبران کردیم. در جام حذفی هم به مرحله بعد صعود کردیم و آقای ساپینتو لایق حمایت است.

حسینی در مورد اینکه مسیر استقلال برای قهرمانی در جام حذفی آسان است، اما توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر می گذارد یا جام حذفی گفت: به نظر من هیچ بازی آسان نیست. دیدید که امروز چه بازی سختی داشتیم و بازی گره خورده بود. اگر بازی به وقت های اضافه کشیده می شد سخت تر هم بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: ساپینتو لایق حمایت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: ساپینتو لایق حمایت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید