داور جنجالی برای بازی پرسپولیس؛ سرخ ها با این داور هرگز تیمی را نبردند!

به گزارش وبلاگ نام تو، داور 37 ساله فوتبال ایران در حالی احتمالا سوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت که این ملاقات از اهمیت زیادی برای سرخپوشان مرکز برخوردار است.

داور جنجالی برای بازی پرسپولیس؛ سرخ ها با این داور هرگز تیمی را نبردند!

کمیته داوران در حالی مشغول آنالیز برای انتخاب اسامی داوران این هفته لیگ برتر است که یک نام جالب برای قضاوت بازی پرسپولیس به گوش می رسد: موعود بنیادی فر.

داور 37 ساله فوتبال ایران در حالی احتمالا سوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت که این ملاقات از اهمیت زیادی برای سرخپوشان مرکز برخوردار است و آنها در صورت رجحان، شانس خود برای قهرمانی را افزایش خواهند داد.

نکته جالب اینکه بنیادی فر این فصل سه بار برای پرسپولیس قضاوت نموده و سرخپوشان هرگز نتوانستند حریف خود را شکست دهند. در بازی با ذوب آهن، تیم مهدی تارتار با یک یار کمتر پیروز شد پرسپولیس را متوقف کند و دو بار دیگر هم به شکست پرسپولیس انجامید.

در بازی هفته هفتم، تراکتور با گل محمد عباس زاده پرسپولیس را شکست داد و در ملاقات با فولاد نیز تیم نکونام پرسپولیس را از پیش رو برداشت.

در بازی با فولاد، قرمزها معتقد بودند که یک پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده و حتی این باشگاه از بنیادی فر به کمیته داوران هم شکایت کرد و سرمربی این تیم علیه داور بازی اظهاراتی را انجام داد.

با این حال و حساسترین مقطع فصل به نظر می رسد نام او بیش از هر کس دیگری به بازی پیکان - پرسپولیس نزدیک تر است و باید دید پایان افشاریان تصمیم خود را نهایی خواهد نمود یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "داور جنجالی برای بازی پرسپولیس؛ سرخ ها با این داور هرگز تیمی را نبردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور جنجالی برای بازی پرسپولیس؛ سرخ ها با این داور هرگز تیمی را نبردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید