راهنمای خرید انواع کت برای آقایان؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ها

به گزارش وبلاگ نام تو، خرید کت و اورکت از جمله لباس های مردانه ضروری است که وجود آن در کمد ضروری است. بسته به نوع پارچه و مدل کت ها، این دسته از محصولات جزو گزینه هایی هستند که در روزهای سرد زمستان شما را گرم و شیک نگه می دارند. در عین حال در روزهای آفتابی و گرم پاییز یا تابستان نه تنها دست و پاگیر نیستند، بلکه می توانند راحتی و شیک پوشی شما را حفظ نمایند. اما به منظور دستیابی به این مزایا باید دقیقا بدانید که چه بپوشید و چگونه آن را به برترین شکل انتخاب کنید؛ بنابراین در این مقاله از سری راهنماهای خرید خبرنگاران مگ این بار به سراغ انواع کت، بلیزر و اورکت می رویم و تمام نکات لازم برای انتخاب کالایی متناسب با فصل و باکیفیت را مرور می کنیم.

راهنمای خرید انواع کت برای آقایان؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ها

در ادامه می خوانید:

آشنایی با انواع کت و ویژگی های هر کدام

آشنایی با انواع بلیزر مردانه

5 نکته مهم که قبل از خرید کت و شلوار باید در نظر بگیرید

معرفی پرفروش ترین مدل های کت مردانه

آشنایی با انواع کت و ویژگی های هر کدام

تا به حال در خصوص کت های بدون آستر شنیده اید؟ جالب است بدانید که بعضی مدل های کت در بازار دارای آستری مخصوصی هستند که در روزهای سرد سال برای گرمایش بیشتر استفاده می شوند. در حالی که در روزهای گرم تر می توان آستری آن را برداشت و کت را تبدیل به گزینه ای بهاری یا پاییزی کرد! با توجه به همین نکته در همین ابتدای مقاله قصد داریم که شما را با انواع کت های موجود در بازار آشنا کنیم و در کنار آن یکسری ویژگی های هر مدل را بازگو آنالیز کنیم.

کت های بدون آستر (Unlined Coats)

کت های بدون آستر (Unlined Coats) از جمله محصولاتی هستند که پارچه بیرونی و داخلی یکسانی دارند. این مدل کت های معمولی سبک تر و نازک تر از مدل های آستردار هستند، بنابراین اگر در پی کتی اسپرت و سبک هستید که در بهار و پاییز استایل کلاسیکی به شما بدهید، بهتر است این نوع از محصولات را انتخاب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که به علت ساختاری که دارند، چندان برای محیط های رسمی توصیه نمی شوند.

  • کت های بدون آستری در شرایط آب و هوایی گرم تر کارا هستند.
  • تهویه بیشتری را ارائه می نمایند و بیش از حد گرما ندارند.
  • شامل لایه هایی پلاستیکی نیستند
  • گزینه های بدون آستر کت هایی سبک و انعطاف پذیراند

بلیزر (CASUAL BLAZER)

بلیزر نوعی کت تک است که علاوه بر مدل های اسپورت دارای نمونه های رسمی هم هست. به طور کلی اگرچه بلیزرها شبیه به کت و شلوار هستند، اما از نظر فنی شما می توانید آن ها را با هر نوع شلواری ست کنید. اغلب مدل های این نوع کت، شانه هایی برآمده ندارد و جالب است بدانید که اصلیت آن ها به پوشش نیروی دریایی بریتانیا بر می گردد، بنابراین قدمت این نوع کت ها به اوایل قرن نوزدهم می رسد. در حالی که یک بلیزر ممکن است برای مجالس رسمی برترین انتخاب باشد، اما این کالاهای کلاسیک به طرز شگفت انگیزی برای انواع سبک ها، از جمله موارد غیررسمی، هم بسیار خوب عمل می نمایند. بنابراین، اگر در پی دستیابی به ظاهری زیبا، کلاسیک و در عین حال ظریف هستید، بلیزر می تواند انتخابی عالی باشد.

کت های تک (بلیزر) ساختاریافته/بدون ساختار (Structured/Unstructured)

به طور کلی کت بلیزر، معمولا در دو حالت ساختاریافته و بدون ساختار در بازار وجود دارد. در این میان کت های ساختارمند ظاهری تیز، ایستا و همراه با پدهای شانه ای دارند و برای رویدادهای رسمی تر ایدئال اند. از طرفی کت های تک یا بلیزرهای بدون ساختار، نرم تر و انعطاف پذیرتر هستند و برای موقعیت های غیررسمی گزینه هایی مناسب تر به حساب می آیند.

کت اسپرت (Sport Coat)

کت های اسپرت که به عنوان کت های ورزشی نیز شناخته می گردد، از نظر برش و طول شبیه به کت و شلوار معمولی است، با این حال، این گزینه های بازار عموماً معمولی تر و غیر رسمی هستند. کت های اسپرت دارای شلوارهای هماهنگ نیستند و اغلب با استفاده از پارچه های ضخیم و محکم مانند توید و فلانل طراحی می شوند. کت های اسپرت برای استفاده در خارج از خانه طراحی شده اند و از کت و شلوار گشادتر هستند تا انعطاف پذیری بیشتری در حرکت داشته باشند.

اورکت و کت روپوش (The Topcoat vs Overcoat)

یکی از مدل های رایج کت در بین انواع نمونه های ویژه خارج از خانه، کت های روپوش یا پالتویی است که معمولاً از پشم ساخته شده اند و رویه آن ها اغلب براق و بلند است. به طور کلی کت روپوش برای استفاده بر روی کت و شلوار طراحی شده است، اما گه گاهی با توجه به فصل قابلیت ترکیب با دیگر لباس ها را هم دارد. به عنوان مثال شما می توانید برای راحتی بیشتر در خیابان این نوع کت های روپوشی را همراه با شلوار جین بهره ببرید تا ظاهری کلاسیک و در عین حال راحتی داشته باشید. کت روپوش نسبت به اورکت مدلی سبک تر است. از طرفی اورکت همواره از پشم ساخته می گردد و کتی افتاده با آستین هایی بلند است که شما را در روزهای سرد زمستان گرم نگه می دارد. گفتنی است که این دسته از کت ها دارای دو حالت بالای زانو و زیر زانو هستند.

به همین خاطر توصیه می کنیم در صورتی که علاقه مندید بر روی کت و شلوار رسمی خود چیزی برای گرمای بیشتر، بپوشید، توصیه می کنیم که کت روپوش باکیفیت را انتخاب کنید. بعلاوه در صورتی که دائما وقت خود را در ماشین سپری می کنیم و در فضای باز زیاد قدم نمی زنید، بهتر است باز از اورکت بهره ببرید. اما اگر به کتی احتیاج دارید که ظریف و نازک تر باشد اما همچنان بتواند شما را در کنار سایز البسه گرم نگه دارد، بهتر است به سراغ انواع تاپ کت بروید.

پی کت یا کت ضخیم و پشمی تا بالای زانو و کت بارونی (The Pea Coat vs Trench Coat)

پی کت یا همان کت های ضخیم و پشمی که تا بالای زانو یا کوتاه هستند، گزینه هایی بسیار محبوب در بین آقایان اند که برای زمستان هم مدل هایی مناسب اند. با وجود چنین کتی می توانید مجذوب کنندهیت کلاسیک-معاصر پیدا کنید و این مجذوب کنندهیت با وجود یقه دو تکه آن بیشتر هم می گردد. ست کردن لباس های مختلف با پی کت ها بسیار راحت است و شما می توانید آن را با همه چیز از کت و شلوار گرفته تا کفش ورزشی بپوشید.

در حالی که پی کت ها از پشم ساخته شده اند، کت های بارانی از گاباردین پنبه تهیه می شوند، البته در مواردی این محصولات شامل مدل های پشمی هم می شوند. در عین حال ضروری است بدانید که تفاوت اصلی بین پی کت و کت بارونی تنها به جنس پارچه آن ها محدود نمی گردد، بلکه برش و سبک آن ها هم بایکدیگر فرق دارد. پی کت یا کت ضخیم و پشمی تا بالای زانو برش هایی کوتاه دارد تا به راحتی در بدن حرکت کند در حالی که کت های بارانی بلند هستند و معمولا با کمربندی به منظور فیکس شدن روی کمر همراه شده اند. اگر در پی کتی هستید که شما را گرم نگه دارد و ظاهر زیبایی هم برای شما بسازد، ما به شما استفاده از پی کت را پیشنهاد می کنیم. چراکه این نوع از البسه برای روزهای سرد زمستان و به منظور راحتی در حرکت مناسب هستند و ساختار پشمی آن شما را در برابر سرما مراقبت می نماید.

کت دوفل (The Duffle Coat)

در حالت کلی کت های دوفل نه تنها از پشم تهیه می شوند بلکه در ساختار آن ها از ماده ای به نام دوفل هم استفاده می گردد که بافتی ضخیم، پشمی و درشت دارد و همراه با کلاه، دکمه های کاپوت، برجسته و ضامن دار است. یک کت دوفل شما را در زمستان به خوبی گرم نگه می دارد. بعلاوه شما می توانید به این مدل کت یک آستری هم اضافه کنید تا گرم تر از قبل گردد.

آشنایی با انواع بلیزر مردانه

در این بخش به علت محبوبیت کت های تک یا همان بلیزر قصد داریم که در خصوص انواع متریال در ساخت این دسته از کت ها صحبت کنیم.

1. بلیزر از جنس نخ پنبه

بلیزرهای نخ پنبه یکی از گزینه های عالی برای استفاده در تابستان هستند و برای ست با دیگر لباس های غیررسمی ایدئال اند. از طرفی به لطف پارچه سبک وزن، بلیزرهای نخی به راحتی روی بدن می نشینند و زیبایی و استایل هوشمندانه ای را به شما می بخشند. کت های تک نخی تنوع رنگی بالایی دارند، اما رنگ های کلاسیکی مانند سرمه ای، خاکستری و بژ آن ها پرطرفدارتر از سایر رنگ ها است. در حالی که بلیزرهای نخی می توانند با انواع استایل به خوبی ست شوند اما استفاده از این نوع کت با شلوار جین، تی شرت و کفش های کتانی می تواند مجذوب کننده تر باشد.

2. بلیزر پشمی

استفاده از بلیزرهای پشمی در تابستان چندان توصیه نمی گردد چراکه علاوه بر گرمی، خیلی سنگین هستند، اما برای فصول دیگر از جمله پاییز و بهار بسیار ایدئال هستند. به همین خاطر توصیه می گردد که در هنگام خرید بلیزر پشمی، گزینه هایی سرمه ای و خاکستری را در نظر بگیرید تا تطبیق پذیری آن با سایر لباس ها به حداکثر برسد. بعلاوه، قبل از خرید حتما از برش و کیفیت مناسب کت مطمئن شوید. هنگامی که بلیزر پشمی ایدئال خود را تهیه کردید، می توانید آن را با شلوار جین و کفش های کتانی یا چکمه ست کنید تا ظاهری شیک و غیر رسمی داشته باشید.

3. بلیزر کتان

به لطف پارچه سبک و با تهویه مناسب، بلیزرها یا همان کت های تک کتان برای خنک نگه داشتن در تابستان بدون فدا کردن استایل، مدل هایی عالی هستند. کت های کتان به ویژه برای مراسم های غیررسمی مناسب هستند و ظاهر کلی شما را روشن و شاداب نگه می دارد. البته در زمان پوشیدن این مدل کت ها از پوشیدن کفش های سنگین و رسمی خودداری کنید و سعی کنید از صندل و کفش های کتانی بهره ببرید.

4. کت تک توییت

بلیزر توییت به علت وزن سنگینی که دارد به عنوان پوششی زمستانی مناسب است. در واقع، بلیزر توییت یک گزینه عالی برای گرم ماندن در هوای سرد است. اگرچه کت های توییت به علت مجذوب کنندهیت کلاسیک خود شناخته شده اند، اما می توانند به طرز شگفت آوری با لباس های غیررسمی هم خوب باشند. به همین خاطر انتخاب بلیزر قهوه ای از جنس توییت با شلوار جین آبی تیره و یک پیراهن سفید مجموعه ای مجذوب کننده است که می تواند ظاهری مجذوب کننده به شما بدهد.

5 نکته مهم که قبل از خرید کت و شلوار باید در نظر بگیرید

خرید کت و شلوار هم همانند هر کالای دیگری با در نظر گرفتن یکسری ملاحظات همراه است. در این میان یکی از مهم ترین مسالی که باید به آن توجه کنید بحث شناسایی سایز خود است. به همین علت پیشنهاد می گردد قبل از خرید کت، با استفاده از یک متر ساده، دور سینه، دور بازو، سرشانه، مقدار دست ها و دور کمر خود را مقدار بگیرید. بعلاوه گفتنی است که برای مقدار گیری سرشانه، حتما از انتهایی ترین نقطه تا انتهایی ترین نقطه در سمت دیگر را مقدار گیری کنید تا کتی کاملا فیت خود را خریداری کنید. اما در کنار این نکته یکسری فاکتورهای دیگر هم در انتخاب کت با اهمیت است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

1. اهمیت طول آستین ها و استفاده از دکمه سر دست

در زمان خرید کت شلوار دقت داشته باشید که طول آستین کت، حدودا به مقدار یک چهارم اینچ (حدودا 0.5 سانتی متر) از آستین پیراهن کوتاه تر باشد تا برای جلوه بیشتر آستین پیراهن از زیر کت بیرون بیاید. با این حال، اگر علاقه مند هستید که آستین پیراهن زیر آستین کت برود، بهتر است که حتما از دکمه سردست و یا سرآستین بهره ببرید.

2. توجه به نوع اندام و انتخاب بر اساس آن

یکی دیگر از فامتورهای مهم در انتخاب کت و شلوار توجه به شکل اندام است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که افراد عضلانی کالایی را انتخاب نمایند که بین پهن بودن شانه ها و کم بودن عرض کمر تعادل برقرار کند و سر شانه های بزرگی نداشته باشد. مردانی با قد نه چندان بلند، کت های رنگ تیره و راه راه را انتخاب نمایند، چرا که آن ها را کشیده تر و بلندتر نشان می دهند. از طرفی کت های دو دکمه و کت هایی که دو چاک در پشت دارند، برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب تر هستند.

در صورتی که قد بلندی دارید، بهتر است کت هایی با پارچه های ضخیم را انتخاب کنید زیرا این پارچه ها به بدن شما حجم می دهند و باعث می شوند تا اندام شما متناسب تر دیده گردد. علاوه بر این طرح های چهارخانه و رنگ های روشن هم به مجذوب کننده تر شدن ظاهر افراد بلند قد مجذوب کننده است. یکی از برترین نوع کت و شلوار برای افرادی با اضافه وزن، طرح های راه راه و رنگ های تیره است، چراکه این مدل ها شما را لاغرتر نشان می دهند. علاوه بر این ویژگی هایی همانند یقه یک بخشی و پارچه های نازک هم برای این دسته از افراد مناسب است.

3. کت و شلوار پلی استر نخرید!

به طور کلی کت و شلوارهایی با جنس پلی استر از نوع الیاف مصنوعی هستند و به نسبت کت هایی با جنس های دیگر، دوام و ماندگاری طولانی تری دارند اما با این حال اصلا تنفس پذیر نیستند. در عین حال اگر در پی راحتی هستید و با کت و شلوار پلی استر، احساس خفگی و عدم انعطاف می کنید، بهتر است کت هایی از جنس کتان را امتحان کنید، چراکه بسیار بادوام هستند و سبکی شیک دارند، اما به راحتی چروک می شوند. بعلاوه محصولاتی از جنس نخی پارچه هایی خنک هستند و به عنوان کت و شلوار تابستانی کارا اند.

4. فرم یقه در کت مردانه

یقه های تیز اغلب در کت های رسمی به کار برده می شوند و باعث می شوند تا افراد قد بلندتر و کشیده تر به نظر برسند. در حالی که یقه های بدون برش و گرد بیشتر در مدل های غیررسمی کاربرد دارند. علاوه بر این بهتر است که به شکاف یقه کت هم توجه کنید و مدلی با مقدار میانه خریداری کنید تا مطمئن باشید که می توانید در همه زمان ها و مراسم ها از آن بهره ببرید.

5. نوع چاک کت

به طور کلی کت هایی با سبک بریتانیایی اغلب با دو چاک در طرفین همراه شده اند. کت هایی از نوع اسلیم فیت جزو سبک های اروپایی به شمار می روند و نوع ایتالیایی کت هم اغلب بدون چاک است. بعلاوه اگر کتی به سبک آمریکایی می پسندید، باید گزینه ای با یک چاک در قسمت وسط را انتخاب کنید.

معرفی پرفروش ترین مدل های کت مردانه

حال که با نکات و انواع مدل های کت برای آقایان آشنا شدید وقت آن است که پرفروش ترین کت ها در سایت وبلاگ نام تو هم نگاهی بیاندازید.

کت تک مردانه مدل چهارخانه 2-2

بلیزر مردانه مدل چهارخانه گزینه ای با مقدار 48 است که ویژگی های آن شامل پارچه ای از ترکیب پشم و پلی استر، تک دکمه در قسمت جلو، دارای دو جیب در قسمت بیرونی و سه جیب در قسمت داخلی، دکمه تزیینی روی سرآستین ها، قابل استفاده برای روزمره، محیط های رسمی و اداری، مهمانی ها و غیره و با قدی تا روی باسن می گردد. البته گفتنی است که رنگ مشاهده شده در تصویر این محصول، با احتمال اینکه در عکسبرداری نیم پرده تا یک پرده از نظر رنگ متفاوت باشد، ارائه شده است.

کت تک مردانه مدل چهارخانه 2-2

3,550,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه مدل راه راه رنگ نوک مدادی -TH01

یکی از مدل ها کت بلیزر که در سایت وبلاگ نام تو با تنوع بالای سایز همراه است کت تک مردانه مدل راه راه رنگ نوک مدادی است که با ویژگی های مجذوب کنندهی همراه شده است. این مدل کت های تک قدی تا روی باسن دارند و برای استفاده در همه محیط های رسمی و غیررسمی مناسب هستند. جنس این نوع کت پشم و فوتر است و جزو محصولات پاییزی و بهاری به شمار می رود. از طرفی این کالا با یک دکمه در قسمت جلو بسته می گردد و در کنار آن دارای دو جیب در قسمت بیرونی و سه جیب در قسمت داخلی است. لازم به تاکید است که قیمت این مدل محصول هم بسیار مناسب است و یکی از گزینه های زیبا و کاربردی برای خرید آقایان است.

کت تک مردانه مدل راه راه رنگ نوک مدادی -TH01

70 %

3,300,000

975,000 تومان

مشاهده و خرید

کت و جلیقه مردانه C-21

یکی دیگر از مدل های مالی کت و جلیغه برای آقایان، کت و جلیقه مردانه C-21 است که مشخصات آن شامل سایز 40، جنس ملانژ، تک دکمه و ساده، قدی تا روی باسن و قابل استفاده در انواع محیط های رسمی و غیررسمی است. پارچه ملانژ مورد استفاده در این نوع محصول کشی است و الگوی دوخت آن جزو موارد اندامی و کاملا چسب است. در حالت کلی این نوع محصول با توجه به قیمتی که دارد کیفیت مناسبی را هم به شما ارائه می نماید، بنابراین ارزش خرید بالایی دارد.

کت و جلیقه مردانه C-21

835,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه مدل چهارخانه الپا -TH

بلیزر مردانه مدل چهارخانه الپا -TH با رنگ سرمه ای به بازار ارائه شده است و با وجود ساختار و قیمتی که دارد جزو برترین انتخاب ها برای خرید و استفاده در محیط های رسمی و غیررسمی است. این مدل محصول تنوع سایزی بالایی در سایت وبلاگ نام تو دارد و دارای دو جیب در قسمت بیرونی و سه جیب در قسمت داخلی است. قد این مدل کت اسپرت کوتاه است و پارچه ای فاستونی، تک دکمه و دراپ 6 گزینه ای مناسب برای اغلب افراد با اندام ها و قد فرق دارد.

کت تک مردانه مدل چهارخانه الپا -TH رنگ سرمه ای

70 %

3,300,000

975,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه کروم مدل پشمی 2220205

یکی از مدل های اندامی و زمستانی در بازار ایران، کت تک مردانه کروم مدل پشمی 2220205 است که مشخصه های آن شامل مقدار 52، جنس پارچه پشمی، پلی استر و پلی اکریلیک، دو دکمه، قد تا روی باسن، دارای دو چاک در پشت پارچه و از نوع اسلیم فیت می گردد.

کت تک مردانه کروم مدل پشمی 2220205

50 %

6,489,000

3,244,500 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه مانگو مدل IB520BRA

کت تک مردانه مانگو مدل IB520BRA گزینه ای تک سایز 48 از برند معتبر مانگو است که مشخصه های آن شامل طرح چهارخانه، قد کوتاه تا روی باسن، جنس پارچه پلی استر و ویسکوز، دارای ساختاری دو دکمه و مجهز به جیب بر روی سینه، آستری و جیب های داخلی می گردد. گفتنی است که این کالای مردانه، آستین هایی بلند و یقه برگردان دارد و با استفاده از دو دکمه بسته می گردد و فرم آن جذب (SLIM FIT) است.

کت تک مردانه مانگو مدل IB520BRA

16 %

4,990,000

4,190,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه مدل چهارخانه ریز رنگ سرمه ای

اگر در پی کالایی با طرح چهارخانه ریز و رنگ سرمه ای هستید که در سایزبندی های متنوعی به بازار عرضه شده باشد این نوع کت می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. جنس پارچه این مدل فاستونی است و از جمله گزینه های تک دکمه به شمار می رود. کت تک مردانه مدل چهارخانه ریز رنگ سرمه ای کوتاه است و با یک دکمه در قسمت جلو و دو جیب در قسمت بیرونی و سه جیب در قسمت داخلی همراه شده است. این محصول برای محیط های رسمی و غیر رسمی قابل استفاده است و انعطاف پذیری بالایی در ست شدن با سایر لباس ها دارد.

کت تک مردانه مدل چهارخانه ریز رنگ سرمه ای

3,300,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه مدل اسپرت

این نوع بلیزر یکی از محبوب ترین گزینه ها در سایت وبلاگ نام تو است و اگرچه ظاهری اسپرت دارد ولی برای محیط های رسمی هم انتخابی مجذوب کننده است. این نوع کت، جزو مدل های کتانی، راه راه و کوتاه است و قالب آن گشاد به شمار میرود. قد این محصول 85 سانتی متر و طراحی و دوخت ترکیه است.

کت تک مردانه مدل اسپرت

2,500,000 تومان

مشاهده و خرید

کت تک مردانه ال سی وایکیکی مدل COLLECTION

یکی از محصولات مناسب برند معتبر ال سی وایکینگی (فرانسوی)، بلیزر مردانه ال سی وایکیکی مدل COLLECTION است که ویژگی های آن شامل پارچه ای از جنس الاستین، پلی استر و پنبه و طرح شطرنجی است. این گزینه خرید دارای دو جیب در طرفین است و با آستری به همراه سه جیب در داخل آن طراحی شده است. سایز این محصول 56 است و دور سینه آن به 116 سانتی متر می رسد. به طور کلی ال سی وایکیکی مدل COLLECTION برای محیط های رسمی و غیررسمی مناسب است و با توجه به قیمتی که دارد انتخابی با ارزش خرید بالاست.

کت تک مردانه ال سی وایکیکی مدل COLLECTION

30 %

2,700,000

1,890,000 تومان

مشاهده و خرید

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ مشکی

اگر در پی یک تاپ کت زیبا و بلند هستید که مقدار آن تا زیر باسن باشد، ما به شما پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ مشکی را توصیه می کنیم. این نوع تاپ کت آستری ای از جنس پلی استر دارد و یقه آن برگردان است. جالب است بدانید که پارچه این پالتو لایه ای پوششی دارد که نه تنها عمر لباس را بالا می برد بلکه سبب گرم تر ماندن بدن و نفودناپذیر شدن آب می گردد. این نوع پالتو کتی برای استفاده های اسپرت، مهمان ها، محیط های رسمی و اداری و استفاده روزمره کالایی مناسب است.

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ مشکی

3,850,000 تومان

مشاهده و خرید

کت چرم مردانه بادی اسپینر مدل 4533

کت چرم مردانه بادی اسپینر مدل 4533 گزینه ای زیبا و باکیفیت با مقدار دو ایکس لارج است که از جمله مشخصه های آن شامل طراحی شده با چرم مصنوعی، طرح ساده، زیپ دار و با تن خور بسیار شیک است که جزو مدل های پرفروش اهالی خرید از وبلاگ نام تو هم به شمار می رود.

کت چرم مردانه بادی اسپینر مدل 4533

مشاهده کالا

منبع: Hockerty

پاسخ به سوالات متدوال

برترین مدل کت برای افراد دارای اضافه وزن چیست؟

یکی از برترین نوع کت و شلوار برای افرادی با اضافه وزن، طرح های راه راه و رنگ های تیره است، چراکه این مدل ها آن ها را لاغرتر نشان می دهند. علاوه بر این ویژگی هایی همانند یقه یک بخشی و پارچه های نازک هم برای این دسته از افراد مناسب است.

برترین برندهای ایرانی کت شلوار کدام اند؟

از جمله برترین برندهای ایرانی کت می توان به هاکوپیان، گراد، ال سی من، موکارلو و زاگرس پوش اشاره نمود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید انواع کت برای آقایان؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید انواع کت برای آقایان؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید