رکوردشکنی کامیون شگفت انگیز تسلا ، عکس

به گزارش وبلاگ نام تو، کامیون برقی Tesla Semi متعلق به یک شرکت نوشابه سازی بیش از 1700 کیلومتر را در یک روز کاری طی کرد.

رکوردشکنی کامیون شگفت انگیز تسلا ، عکس

این خودروی برقی در حالی این مسافت را پیمود که عملکرد آن از طریق تجهیزات مونیتورینگ نصب شده، به عنوان بخشی از برنامه Run On Less کمیسیون بهره وری حمل و نقل آمریکای شمالی (NACFE) ثبت شده است. هدف این کمیسیون کشف کارآمدی واقعی کامیون هایی است که انتشار گازهای گلخانه ای آنها صفر است.

طی هفدهمین روز این برنامه (روز ماقبل آخر برنامه) این وسیله که با عنوان تسلا3 برچسب گذاری شده، در مجموع 1731 کیلومتر را طی کرد و تنها یک محموله را تحویل داد.

  • نیش مرگبار مار فریبکار/ زهر عجیبی که قربانی را فریب می دهد/ عکس

  • بزرگترین موتور دنیا با ابعادی باورنکردنی/ عکس

  • آتش بازی شگفت انگیز فضانوردان چینی در ایستگاه فضایی/ عکس

  • با تمام لیتیوم دنیا چند خودروی برقی می توان ساخت؟

طبق داده های منتشر شده از طریق Run On Less، کلاس 8 تسلا دقیقاً بعد از نیمه شب سفر خود را با شرایط شارژ باتری 95 درصد شروع کرد که به آن اجازه می داد تا 600 کیلومتر را قبل از توقف برای شارژ مجدد طی کند. سپس حدود ساعت 6:45 دقیقه صبح شارژ این وسیله به 9.17 درصد رسید.

پس از حدود یک ساعت شارژ، باتری به 47 درصد رسید. این کامیون کمی بعد دوباره حرکت کرد و 267 کیلومتر دیگر را طی کرد که سطح شرایط شارژ باتری را به 2.6 درصد رساند. پس از یک ساعت و نیم شارژ مجدد، باتری تا 88.6 درصد پر شد که امکان پیمودن یک مسافت 574 کیلومتری دیگر را فراهم کرد.

پس از آن، این کامیون با سطح باتری 18 درصد، یک بار دیگر برای شارژ مجدد متوقف شد و این بار شرایط شارژ باتری به 51.5 درصد افزایش یافت. به این ترتیب این وسیله توانست 269 کیلومتر پایانی را در حالی که 15 درصد از شارژ آن به جای مانده بود، قبل از نیمه شب به اتمام رساند.

داده های موجود بعلاوه نشان می دهد که این کامیون تسلا 81.8 درصد از روز را در حال رانندگی بوده، 11.1 درصد از زمان را بابت شارژ صرف نموده و 17 درصد از روز را غیرفعال بوده است. علاوه بر این، عمده سفر (92.6 درصد) با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت طی شده است.

همین کامیون که 1731 کیلومتر را طی کرد، در روزهای دوم و سوم برنامه، در هر روز تقریباً 1287 کیلومتر را طی نموده و در مجموع 9 محموله را تحویل داده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ نام تو مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رکوردشکنی کامیون شگفت انگیز تسلا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی کامیون شگفت انگیز تسلا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید