صلاح: در چلسی می خواستند سبک بازی خودم را تغییر دهم

به گزارش وبلاگ نام تو، ستاره مصری علت رفتن خود را از تیم چلسی فاش و مطرح نمود که از او خواسته شده بود تا سبک بازی اش را تغییر دهد.

صلاح: در چلسی می خواستند سبک بازی خودم را تغییر دهم

به گزارش وبلاگ نام تو و به نقل از دیلی میل، محمد صلاح فاش کرد که باید چلسی را ترک می کرد تا سطح فوتبالی اش را پیدا کند زیرا آبی ها می خواستند او بازی خود را تغییر دهد. زمانی که صلاح در ژانویه 2014 از بازل به چلسی پیوست، ژوزه مورینیو در استمفوردبریج سرمربی بود. وینگر مصری نتوانست تاثیری بگذارد و به صورت قرضی ابتدا به فیورنتینا و سپس رم فرستاده شد که در نهایت در سال 2016 او را به طور دائم به خدمت گرفتند.

یک سال بعد صلاح به لیورپول نقل مکان کرد و خود را به عنوان یکی از برترین گلزنان فوتبال دنیا معرفی کرد. او اکنون 106 گل در 150 بازی برای تیم یورگن کلوپ به ثمر رسانده است. او فصل گذشته را با 31 گل در تمامی رقابت ها به خاتمه رساند و در این فصل در 18 بازی 17 گل زده است.

محمد صلاح گفت: سری آ یاری زیادی به من کرد. خاطرات فوق العاده ای هم در رم و هم در فلورانس دارم، جایی که محبت زیادی به من شد. زمانی که در چلسی بودم، باید نوع فوتبال و فرهنگ را تغییر می دادم و احساس می کردم که باید شیوه بازی ام را تغییر دهم. بنابراین، من به ایتالیا رفتم و خوب بازی کردم. آن دوره یاری بزرگی بود تا به جایی که الان هستم برسم.

صلاح 29 ساله دوشنبه شب در رای گیری توپ طلا هفتم شد و لیونل مسی رکورد هفتمین جایزه توپ طلا را به دست آورد. صلاح در سال قبل 32 گل باشگاهی به ثمر رسانده است که برابر با مسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صلاح: در چلسی می خواستند سبک بازی خودم را تغییر دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاح: در چلسی می خواستند سبک بازی خودم را تغییر دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید