ضربه سنگین به استقلال با گم شدن مهره شانس ، علت پافشاری ساپینتو تعیین شد!

به گزارش وبلاگ نام تو، مصدومیت یک بازیکن استقلال در این فصل از رقابت های لیگ برتر خیلی برای تیمش گران تمام شد.

ضربه سنگین به استقلال با گم شدن مهره شانس ، علت پافشاری ساپینتو تعیین شد!

به گزارش وبلاگ نام تو آنلاین در نیم فصل اول لیگ برتر ایران بازیکنان زیادی دچار مصدومیت شدند اما 2بازیکن بودند که مصدومیت آنها ضربه بزرگی به تیم هایشان زد و این نکته را به وضوح می توان در روند نتایج آن تیم ها مشاهده کرد. تیم استقلال که تا مقطعی از فصل، رقیب اصلی پرسپولیس و هم امتیاز این تیم بود، از مصدومیت آرش رضاوند ضربه بزرگی خورد و شاید اگر این هافبک را از دست نمی داد، قهرمانی نیم فصل را به پرسپولیس نمی بخشید.

مهره شانس استقلال

آرش رضاوند در طول نیم فصل اول 9بار در ترکیب اصلی استقلال نهاده شد و حاصل کار آبی ها در این 9بازی، 5برد و 4مساوی بود. استقلال در این 9بازی هرگز شکست نخورد و به طور میانگین از هر مسابقه 2.11 امتیاز گرفت. اما در 6مسابقه ای که رضاوند در ترکیب نبوده، نتایج کاملا فرق دارد. حاصل آن 6بازی برای استقلال 2برد، 2مساوی، 2باخت و میانگین 1.33امتیاز از هر بازی بوده که کاملا نشان دهنده اوضاع هست. رضاوند البته از لحاظ گل و پاس گل، آمار قابل توجهی در استقلال ندارد و در طول نیم فصل فقط یک بار پاس گل داده است. اما نتایج نشان می دهد حضور او در میدان تا چه مقدار در شکل گرفتن بازی استقلال و رجحان این تیم مقابل رقبا تأثیرگذار است.

حالا بهتر می توان فهمید چرا ساپینتو در ابتدای فصل روی ماندن آرش اینقدر اصرار داشت و به هیچ قیمتی حاضر نشد با ماندن رضاوند در فولاد موافقت کند. مصدومیت رضاوند هفته دوازدهم و در دربی تهران رخ داد و جالب این بود که در همان مسابقه هم تا زمان حضور آرش در زمین استقلال 2بر یک برنده بود. آبی ها بعد از رفتن رضاوند دربی را با مساوی به سرانجام بردند و از 3بازی بعدی هم فقط 4امتیاز گرفتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ضربه سنگین به استقلال با گم شدن مهره شانس ، علت پافشاری ساپینتو تعیین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه سنگین به استقلال با گم شدن مهره شانس ، علت پافشاری ساپینتو تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید