عکس ، واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است

به گزارش وبلاگ نام تو، واکنش هافبک تیم وستهام پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد در برابر اشک های یکی از هواداران کوچکش در شبکه های مجازی وایرال شده است.

عکس ، واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است

به گزارش وبلاگ نام تو به نقل از میرر، دکلان رایس هافبک 24 ساله وستهام یونایتد پس از پیروزی یک بر صفر عصر یکشنبه مقابل منچستریونایتد در استادیوم لندن به عنوان برترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

او در حاشیه این بازی پس از سرانجام مسابقه، با دادن پیراهنش به یک بچه او را شادمان کرد؛ همان پیراهنی که قول داده بود به مارکوس رشفورد بدهد. اقدام محبت آمیز رایس در پی پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد انجام شد که نتیجه ای بزرگ در شرایط این فصل بود.

رایس بعد از اینکه متوجه گریه این کودک در جایگاه شد، پیراهن خود را به او هدیه داد و او را بغل کرد. تصاویر و ویدئویی از این حرکت رایس در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد و صدها طرفدار کاپیتان وستهام را به خاطر عملکرد درخشانش تشویق می نمایند.

یکی از طرفداران وستهام که این ویدئو را به اشتراک گذاشته است و گمان می رود پدر این بچه است، در توییتی نوشت: تو عجب قهرمانی هستی دکلان رایس، خیلی ممنون.

طرفدار وستهام در آن لحظه برای امضای این پیراهن گرانبها قلمی برای رایس نداشت، اما ملی پوش انگلیسی به او گفت که آن را در بازی بعدی امضا می نماید.

رایس در مصاحبه پس از بازی، شادمانی خود را از این برد ابراز کرد. او گفت: این برد برای ما بسیار بزرگ است. امتیازاتی که این برد اکنون به ما می دهد فاصله خوبی بین ما و تیم های انتهایی ایجاد نموده است. ما کاملا شایسته این برد بودیم.

اکنون تمرکز وستهام به لیگ کنفرانس اروپا معطوف شده است. اولین بازی نیمه نهایی آنها مقابل آلکمار عصر پنجشنبه در استادیوم لندن برگزار می گردد و فیورنتینا یا بازل در فینال پراگ در 7 ژوئن منتظر آنها هستند.

  • 10 داور برتر زن در فوتبال | از استاد دانشگاهی که مسیر زندگی اش را عوض کرد تا زنی که تاریخ ساز شد
  • شوک به مسی | خواسته عجیب باشگاه بحران زده از ستاره آرژانتینی
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید