فستیوال برداشت محصول کاماتان یکی از برترین فستیوال های مالزی است

به گزارش وبلاگ نام تو، جاذبه ها/ براساس گزارشات منتشر شده، فستیوال برداشت محصول کاماتان یکی از برترین فستیوال های مالزی است.

فستیوال برداشت محصول کاماتان یکی از برترین فستیوال های مالزی است

مهمترین رویداد فرهنگی استان صباح (Sabah) هر ساله در روزهای 30 و 31 ماه می برگزار می گردد. فستیوال برداشت محصول کاماتان (Kaamatan) یک رسم کهن برای گرامی داشتن برداشت محصول به وسیله قوم کادازان دوسون (Kadazan-Dusun) است؛ رسمی که ریشه آن به قرنها پیش باز میگردد. با این حال، امروزه تأکید بیشتری بر جنبه اجتماعی این مراسم و برگزاری یک میهمانی همراه با خوراکی، نوشیدنی و موسیقی فراوان وجود دارد. مردم محلی در صباح دوستان و خانواده خود را به صرف غذاها و نوشیدنی های عالی دعوت می نمایند و در این رویداد عمومی در کنار هم حضور می یابند. نمایش های متعددی در اطراف تالار انجمن فرهنگی کادازان دوسون برگزار می گردد. مراسم عمومی با پایکوبی های سنتی و پایکوبیندگانی با لباس های قومی همراه است.

یک نمایش زیبا به نام اوندوک نگادائو (Unduk Ngadau) در تالار انجمن برگزار و در انتهای فستیوال برداشت محصول برنده معرفی می گردد. زنان محلی از سراسر استان در این نمایش حاضر شده و امیدوارند تا با انتخاب به عنوان اوندوک نگادائوی سال، این عنوان ارزشمند را از آن خود نمایند.

منبع: همگردی

به "فستیوال برداشت محصول کاماتان یکی از برترین فستیوال های مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال برداشت محصول کاماتان یکی از برترین فستیوال های مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید