مجسمه هایی که دانه می کارند!

به گزارش وبلاگ نام تو، یک هنرمند آمریکایی در اقدامی خلاقانه مجسمه های نقاشی شده انتزاعی را به باغ گیاه شناسی ایالتی و درختکاری تگزاس آورده تا از این طریق به گرده افشانی حشرات یاری کند.

مجسمه هایی که دانه می کارند!

به گزارش وبلاگ نام تو، آستین کرونیکل نوشت: چیدمان تازه آلیشیا فیلی؛ هنرمند اهل آستین 70 مجسمه چوبی نقاشی شده انتزاعی را به راستا جنگلی دانشگاه تگزاس در باغ گیاهشناسی ایالتی و درختکاری آن آورده است. آثار پر جنب و جوشی که درختان را مزین به آنها نموده تا به گرده افشانی حشرات یاری نموده و دیدگان انسان را به شوق بیاورد.

مرکز گل وحشی لیدی برد جانسون دانشگاه تگزاس در آستین یک باغ گیاه شناسی ایالتی و درختکاری است که افزون بر 900 گونه از گیاهان بومی تگزاس در باغ و محیط های طبیعی را در خود جای داده است. این مرکز 284 هکتاری در 10 مایلی جنوب غربی مرکز آستین واقع شده است.

آلیشیا فیلی تحصیلات خود در رشته نقاشی را در کالج هانتر شهر نیویورک در سال 2005 به خاتمه رساند و تحصیل در این کالج زیر نظر استادان نقاشی نظیر گابریله اورتز وامیلی می سون، درک او را از راه هایی که رنگ و خط می توانند ایجاد معنا نمایند، توسعه داد. این هنرمند که مجذوب تجربه بینایی شده از رنگ های روشن، رنگ های اکریلیک بازتابنده و خطوط مواج استفاده می نماید تا دنیای به طور دائم در حال حرکت و تغییر پیرامون را را ثبت کند.

  • تصاویر عجیب 1500 صندلی تلنبار شده در استانبول در شکاف دو ساختمان | صندلی های پرمعنا در شهری که غرب و شرق را به هم وصل می نماید
  • تصاویر | عجیب ترین مورد؛ این خیارشور 260 میلیون تومان است!

او زبانی انتزاعی آغشته به تئوری رنگ ها و ابزارهای هنر دیدمانی - Op Art را برای بیان داستان های شخصی و در عین حال جهانی از قدرت شفابخش طبیعت خلق نموده است. آثار او به شدت تحت تأثیر زمان سپری شده در طبیعت اطراف آستین، کمربندی های سبز آن، نهرها و به ویژه حیاط منزل خودش است که 10 سال از زندگی اش ر ا در آنجا گذرانده است

منبع: همشهری آنلاین

به "مجسمه هایی که دانه می کارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه هایی که دانه می کارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید