هدست واقعیت ترکیبی و لوکس متا

به گزارش وبلاگ نام تو، خبرنگارانمتا که پیش از این فیس بوک نام داشت، مدتی است که بر روی هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تازه Meta Quest که قبلا با نام تجاری Oculus نامگذاری می شد، کار می نماید.

هدست واقعیت ترکیبی و لوکس متا

به گزارش وبلاگ نام تو، این شرکت سال گذشته برای اولین بار ویدئویی از یک هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده گران قیمت به نام Project Cambria منتشر کرد که جزئیات این محصول را نشان می داد. در آن موقع، متا گفت که این هدست دوربین های با وضوح بسیار بالایی خواهد داشت که ویدئو های با کیفیت با کاربرد های واقعیت ترکیبی را به صفحه نمایش هدست ارسال می نماید و خاطرنشان کرد که این پروژه کاملا تازه در بالاترین طیف قیمتی قرار می گیرد.

براد لینچ تحلیلگر سخت افزار های VR/AR، به تازگی تصاویر تازهی از این هدست فوق العاده در توئیتر به اشتراک گذاشته است. او بعلاوه در توئیتر اعلام نموده که از زنجیره تأمین تأییدیه گرفته و با استفاده از بعضی منابع این هدست را مورد آزمایش قرار داده است. طبق گفته این تحلیلگر هدست تازه متا دقیقاً شبیه مدل نهایی PVT است. مینگ چی کو افشاگر معروف اپل نیز اطلاعات و مشخصات احتمالی هدست تازه را ارائه نموده است. طبق گزارش هایی که به وسیله این افشاگر منتشر شده، هدست تازه متا دارای دو پنل مینی ال ای دی 2.48 اینچی 2160×2160، لنز های پنکیک چند عنصری (به جای لنز های فرنل) و ردیابی سر و چشم خواهد بود.

همانطور که متا در ابتدا در تیزر خود اعلام نموده بود، انتظار می رود که این هدست در امسال وارد بازار گردد. تمرکز اصلی متا در حال حاضر بر روی متاورس است؛ یک مفهوم دنیای مجازی که به شدت به تعامل اجتماعی متمایل است. یک شبکه گسترده از دنیا های سه بعدی و شبیه سازی های دائمی و بی درنگ که از تداوم هویت، اشیاء، تاریخ، پرداخت ها و حقوق پشتیبانی می نماید و می تواند به طور همزمان به وسیله تعداد نامحدودی کاربر تجربه گردد.

منبع: xda-developers

منبع: فرارو

به "هدست واقعیت ترکیبی و لوکس متا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت ترکیبی و لوکس متا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید