10 کاور فانتزی ایرپاد پرو؛ گزینه های رنگارنگ برای کاربران خوش سلیقه

به گزارش وبلاگ نام تو، از آنجایی که ایرپاد پرو اپل با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد، هر گونه آسیب و ضربه به این محصول هزینه های سنگینی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. اینجاست که استفاده از کاورهای محافظ می تواند تا حد بسیار زیادی سلامت هدفون بی سیم گران قیمت شما را تضمین کند. در بازار انواع مختلفی از کاورهای ایرپاد پرو اپل در طرح ها و رنگ های متنوع به فروش می رسد. اما اگر هوادار مدل های فانتزی هستید، در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 10 کاور فانتزی و مجذوب کننده ایرپاد پرو اپل بپردازیم تا خیلی راحت تر و آسان تر محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

10 کاور فانتزی ایرپاد پرو؛ گزینه های رنگارنگ برای کاربران خوش سلیقه

کاور لوکسار مدل FootPrint -2030

کاور بامزه و بسیار مجذوب نماینده لوکسار مدل FootPrint -2030 از ترکیبی از پلاستیک سخت، پلاستیک نرم، پلاستیک TPU، TPE و سیلیکون فراوری شده تا در عین ظرافت و زیبایی به طور کامل از هدفون بی سیم و گران قیمت شما محافظ کند. این کاور فانتزی ایرپاد پرو به راحتی امکان شارژ کردن هدفونتان را بدون احتیاج به خارج کردن آن از قاب از طریق شارژر مستقیم یا از طریق شارژر بی سیم فراهم می نماید. این محصول به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و از استاندارد نظامی سقوط 3 متر نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه باید به ضد آب بودن این کاور ایرپاد پرو اشاره کنیم.

کاور لوکسار مدل Minion -2030

کاور مدل Minion -2030، یک محصول فوق العاده مجذوب نماینده و بانمک دیگر از برند لوکسار است که ساختار بسیار نرمی داشته و هنگام در دست داشتن، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می نماید. این کاور فانتزی ایرپاد پرو از پلاستیک TPU فراوری شده که در عین زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و به صورت 360 درجه از هدفون شما محافظت می نماید. این محصول ضد آب است و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. همراه این محصول یک گیره برای متصل کردن به لباس و کوله پشتی به شما تقدیم می گردد.

کاور آها استایل مدل PT119-Pro

اگر در پی یک کاور فانتزی درخشان و پر زرق وبرق برای ایرپاد پرو هستید، می توانید کاور آها استایل مدل PT119-Pro را به عنوان یک گزینه خوب برای خرید خود انتخاب کنید. این کاور از بدنه ای سیلیکونی فراوری شده و روی آن پوششی از اکلیل استفاده شده تا مجذوب نمایندهیت بصری خاصی به این محصول بدهد. این کاور فانتزی ایرپاد پرو در عین زیبایی به صورت همه جانبه از این هدفون محافظت می نماید و پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز به همراه دارد. آها استایل این محصول ضدآب را به یک حلقه اتصال مجهز نموده که کاربران می توانند آن را به کیف خود متصل نمایند.

کاور طرح استار باکس کد BRN02

کاور طرح استار باکس کد BRN02، طراحی فوق العاده بامزه ای دارد و از ایرپاد پرو شما در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، آلودگی، ضربه و حتی گم شدن محافظت می نماید. این محصول از پلاستیک نرم فراوری شده که با پوشش 360 درجه به صورت کامل کیس شارژ را دربر می گیرد و برش دقیقی هم روی آن صورت گرفته تا راحت تر به پورت شارژ لایتنینگ آن دسترسی داشته باشید. این کاور فانتزی ایرپاد پرو دارای یک حلقه نگهدارنده بسیار کاربردی است که از آن می توانید در صورت احتیاج، برای آویزان کردن ایرپاد پرو به دسته کلید، کوله و یا کمربند بهره ببرید.

کاور مدل avakado

این کاور فانتزی ایرپاد پرو که هم انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و هم یک تصویر از کاراکتر بامزه، فقط 50 گرم وزن دارد و اصلا باعث سنگینی بیش از حد ایرپاد پرو نمی گردد. این محصول از سیلیکون فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و در دست گرفتن آن نیز حس بسیار خوبی را به کاربران القا می نماید. بعلاوه نگرانی از بابت کثیف شدن این محصول وجود ندارد، چرا که این کاور عروسکی ضد آب است و می توان آن را با آب تمیز کرد. مات بودن ساختار این کاور بعلاوه موجب شده تا اثرانگشت کاربران روی آن دیده نگردد.

کاور طرح پوست ماری کد 011

اگر به محصولات با طرح پوست مار علاقه دارید، کاور طرح پوست ماری کد 011 می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این کاور طراحی بسیار زیبا و مجذوب نمایندهی دارد و در گزینه های رنگی متفاوتی نیز در وبلاگ نام تو به فروش می رسد. این کاور فانتزی ایرپاد پرو به صورت کامل کیس شارژ را دربر می گیرد تا در ضربات احتمالی، سلامت این محصول بیمه گردد. این محصول از جنس چرم مصنوعی و پلاستیک سخت فراوری شده و ساختاری مات دارد تا کاربران درگیر برجای ماندن لکه های اثر انگشت نشوند. به لطف دوام بالا، این کاور در اثر استفاده پوسته پوسته نمی گردد.

کاور قایق کاغذی طرح Unicorn

کاور قایق کاغذی طرح Unicorn، یک محصول فوق العاده مجذوب نماینده و باکیفیت برای محافظت همه جانبه از ایرپاد پرو است که جنس نرم سیلیکونی آن حس بسیار خوبی را هنگام دست گرفتن به کاربران القا می نماید. این کاور فانتزی 25 گرمی ایرپاد پرو، انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد و به راحتی می توانید آن را از کیس ایرپاد پرو خارج کنید. بعلاوه این محصول دارای حلقه آویز ضدضربه و ضد شوک است که با متصل کردن آن به کوله پشتی و یا کمربند خود، هیچ نگرانی از بابت گم شدن آن نخواهید داشت. برش درگاه شارژ این کاور نیز به خوبی صورت گرفته است.

کاور رینیکا مدل teddy

اگر از هواداران و علاقه مندان مدل های خاص و بامزه هستید، خرید کاور رینیکا مدل teddy را از فروشگاه آنلاین وبلاگ نام تو به شما پیشنهاد می کنیم. این کاور فانتزی ایرپاد پرو از پلاستیک نرم و TPU فراوری شده که به طور کامل از همه بخش های هدفون بی سیم گران قیمت شما محافظت می نماید. طراحی شخصیت کارتونی محبوب تدی در این کاور محافظ به صورت سه بعدی صورت گرفته تا مجذوب نمایندهیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. از نظر دسترسی به درگاه شارژ این کیس، هیچ محدودیتی ندارد و ساختار مات آن مانع از ماندن لکه های اثر انگشت روی کاور می گردد.

کاور مدل دایناسور خندان کارتونی

طراحی این کاور فانتزی ایرپاد پرو در نگاه اول بسیار خودنمایی می نماید. این کیس محافظ به صورت 360 درجه کیس ایرپاد پرو شما دربر می گیرد و از همه بخش های آن به خوبی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، آلودگی، ضربه و حتی گم شدن محافظت می نماید. این محصول از پلاستیک نرم و سیلیکون فراوری شده و مجهز به یک حلقه نگهدارنده است که از آن می توانید در صورت احتیاج، برای آویزان کردن ایرپاد به دسته کلید، کوله و یا کمربند بهره ببرید. به لطف طراحی مات این محصول، لکه های چربی و اثر انگشت به هیچ عنوان روی کاور دیده نمی گردد.

کاور مدل Spong Bob

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز یکی از مجذوب نماینده ترین و محبوب ترین کاورهای فانتزی ایرپاد پرو یعنی کاور مدل Spong Bob. این کاور فوق العاده زیبا و سبک است و طراحی شخصیت کارتونی باب اسفنجی نیز روی آن به صورت سه بعدی صورت گرفته که کیفیت بسیار خوبی دارد. پلاستیک نرم و سیلیکون، متریال سازنده این کاور را تشکیل می دهند و وزن 50 گرمی آن نیز برای حمل ونقل بسیار مناسب است. این کاور از همه بخش های ایرپاد پرو به خوبی محافظت می نماید و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی نیز بسیار مقاوم ظاهر می گردد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 10 کاور فانتزی مجذوب نماینده و برتر ایرپاد پرو اپل پرداختیم؛ محصولاتی که در عین افزایش مجذوب نمایندهیت بصری کیس ایرپاد پرو، از آن به خوبی در برابر ضربات احتمالی محافظت می نمایند. البته برای ایرپاد پرو کاورهای فانتری بسیار بیشتری در فروشگاه آنلاین وبلاگ نام تو وجود دارد که شما می توانید تنها با یک سرچ ساده به راحتی آن ها را پیدا نموده و برترین گزینه را برای خرید خود در نظر بگیرید.

آیا شما از کاور محافظ برای محافظت از کیس ایربادزهای خود استفاده می کنید؟ اگر تجربه استفاده از محصولات معرفی شده در این مقاله را دارید، لطفاً نظرات خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران وبلاگ نام تو به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 کاور فانتزی ایرپاد پرو؛ گزینه های رنگارنگ برای کاربران خوش سلیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کاور فانتزی ایرپاد پرو؛ گزینه های رنگارنگ برای کاربران خوش سلیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید