مراکز خرید اوت لت دبی در کجا قرار دارند؟

به گزارش وبلاگ نام تو، اوت لت دبی از جمله مراکزی است که برندهای مختلف کالاهای خود را با قیمت هایی پایین تر به مشتریان عرضه می نمایند. در ابتدا کالاهایی در این مراکز عرضه می شدند که کمی مشکل داشتند اما با گذشت زمان تمام کالاها در این مراکز عرضه شدند. اوت لت ها بطور معمول کمی دورتر از مرکز شهر هستند تا شعبه های اصلی با خسارتی روبرو نشوند. این مقاله اوت لت های مختلف دبی را آنالیز خواهد نمود.

مراکز خرید اوت لت دبی در کجا قرار دارند؟

اوت لت دبی

یکی از مهیج ترین قسمت های سفر به دبی خرید کردن است. تنوع فروشگاه ها زیاد است و بدون شک انتخاب کردن سخت خواهد شد. اوت لت ها گزینه های با ارزشی هستند که می توانید خرید مالی و مناسبی را از آنها انجام دهید. این مجموعه ها کالاهایی از برند های معروف اما با قیمت هایی کمتر را به توریستان و مشتریان ارائه می نمایند. ناگفته نماند که در مراکز اوت لت جاذبه های توریستی و تفریحی نیز وجود دارند که سبب شده مشتریان بیشتری به این مراکز مراجعه نمایند.

  • اوت لت مال دبی

اوت لت دبی مال یکی از مراکز خریدی است که تقریباً تمام هتل ها از تمام نقاط شهر به این مرکز خرید سرویس های شاتلی دارند. البته اگر تصمیم داشتید به شخصه به این مرکز خرید مراجعه کنید می توانید از خطوط اتوبوسرانی شماره های 66 و 67 نیز بهره ببرید. برای رسیدن به اوت لت باید در ایستگاه المنهاد 2 پیاده شوید. بیشتر اجناسی که در این مرکز خرید ارائه می شوند از فروشگاه ها و نمایندگی هایی جمع آوری شده اند که در طول فصل گذشته به فروش به فروش نرسیدند. اگر دوست دارید سوغاتی هایی با هزینه های کمتر اما لوکس تهیه کنید در این مرکز خرید با انواع لباس های محلی، اجناس عجیب و غریب، صنایع دستی، لوازم کادویی، جواهرات و غیر روبرو هستید.

برندهایی مانند رالف لورن، باس، ورساچه، کلوئی، دی اند جی و غیره از جمله برندهای فعال در این مرکز خرید هستند. شما حتی با خریدن کارت پلاس اوت لت دبی مال می توانید به راحتی از فروشندگان تخفیفات بیشتری نیز دریافت کنید. این کارت ها در باجه های خدمات مشتری عرضه می شوند. یادآوری می کنم که اعتبار این کار تنها یک روز است، پس استفاده از آن را به روزهای دیگر موکول نکنید. از قلم نیاندازید که قبل از پرداخت کردن پول از قیمت جنس و کیفیت آن مطمئن شوید تا خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

  • ویلیج با نمایی ایتالیایی

وقتی برای اولین بار به اوت لت ویلیج وارد شدید بدون شک معماری این اوت لت دبی شما را متعجب خواهد نمود. معماری خارجی بنا به گونه ای است که شما را به قرون وسطی اروپا خواهد برد. این مرکز خرید بیشتر به شهر های تاریخی شباهت دارد. وقتی کمی بیشتر دقت می کنید متوجه میشوید معماری به کار رفته در این بنا الهام گرفته شده از سان جیمی نانو، یکی از شهرهای قدیمی ایتالیا بوده است. این مال یکی از اوت لت های معروف در دبی است که بیشتر از 450 برند مهم و مطرح در جهان مانند روبرتو کاوالی، مایکل کورس، دانهیل، کلوین کلین و سایر برند ها در آن فعال هستند.

در این اوت لت دبی شما هرگونه کالایی که مورد احتیاج باشد را می توانید بخرید. از جمله برنامه هایی که مدیران این مرکز خرید برای آن تدارک دیده اند ایجاد کردن فضایی برای نگهداری و مراقبت از بچه ها است. در این قسمت پرستاران دوره دیده و متخصص با بچه ها شما بازی می نمایند و نگهداری از آنها را برعهده دارند تا شما با خیال راحت خریدهای خود را انجام دهید. اگر بعد از خرید کردن احساس خستگی کردید به شما توصیه می کنیم که در سالن های غذاخوری محوطه خود را به یک غذای خوش طعم در رستوران های این مرکز خرید، مهمان کنید.

  • خریدی از جنس چینی

بازار چینی ها یا بازار اژدها که نام اصلی آن دراگون مارت است در دسته جاذبه های دیدنی بوده و یکی اوت لت های دبی است. در مقابل ورودی این مرکز خرید یک آبنمای مجسمه ای به شکل اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک ساخته شده که نماد کشور چین هستند. البته ناگفته نماند که اخیراً دراگون مارت 2 نیز در کنار دراگون مارت 1 ساخته و افتتاح شده اما هنوز رونق دراگون مارت 1 را ندارد. این بازار که یکی از مراکز خرید دبی محسوب میگردد برای چینی های مقیم این کشور طراحی و ساخته شده و در بازدید از این اوت لت دبی می توانید سمبل و نماد های این کشور را در این مرکز خرید به راحتی دیدن کنید.

در این مال که یک مرکز خرید جامع محسوب می گردد انواع اجناس مانند کیف، کفش، لوازم خانگی، برند های مشهور موبایل، لوازم دکوری و حتی طلا و جواهر و میوه های کشور های تایلند و چین را می توانید به راحتی تهیه کنید. بیشتر فروشندگان چینی هستند و شما می توانید کالا های مورد نظر خود را با تخفیفات بسیار زیادی تهیه کنید. این بازار از سایر بازارهای دبی فرق دارد و طراحی و اجرای آن را شرکت نخیل برعهده داشته. فیلمبرداری و عکسبرداری در این بازار ممنوع است و شایان ذکر است که دراگون 2 بزرگتر و مدرن طراحی شده است. در این بازار شما هر کالایی را که مد نظر داشته باشید به راحتی می توانید تهیه کنید و به عبارتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این اوت لت دبی عرضه می گردد.

  • مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز معروف اوت لت دبی محسوب می گردد در دسته بزرگترین مراکز خرید قرار گرفته است که در میان 2 جزیره پالم جبل علی و پال و جمیرا واقع شده است. در این مرکز خرید 270 فروشگاه و مرکز تجاری، 21 سالن سینما و پارکینگ، 50 رستوران داشته و مساحتی بالغ بر 521 هزار متر مربع دارد که در سال 2013 با اضافه کردن فضا های تازه به این مرکز خرید آن را تکمیل کردند که در پی آن 150 واحد تجاری دیگر افتتاح شدند. از سمت شمال که به جنوب حرکت کنید با محوطه های حیاط چین، حیاط هند، حیاط پرشیا، حیاط مصر، حیاط تونس و حیاط آندولوسی روبرو هستید که شامل فرهنگ، تمدن، هنر و کالاهای هر کدام از این منطقه ها هستند.

این مرکز خرید بطور میانه سالانه 20 میلیون توریست و بازدیدنماینده دارد و در سال 2016 ، 400 فروشگاه دیگر که شامل 60 مغازه از برندهای تازه و مختلف هستند به آن اضاف شد. در این مرکز خرید جاذبه های فراوانی مانند مرکز تفریحی بچه ها، رستوران، یک هتل پنج ستاره و سالن بازی بولینگ قرار گرفته است. برنامه های متعددی برای توسعه این اوت لت دبی در آینده طرح ریزی شده اند که از جمله آن ها می توان به اضافه کردن پارکینگ و سینماهای تازه و بعلاوه فروشگاه های متعدد دیگر به آن، اشاره نمود. در مرکز خرید ابن بطوطه برندهایی مانند دبنهامز، شرف دی جی، کارفور، مارکس اند اسپنسر و غیره کالاهای خود را به مسافران و توریستان عرضه می نماید.

اوت لت دبی، فرصت خریدی استثنائی

در این مقاله ما اوت لت های معروف دبی که از برند های متنوع اروپایی و آمریکایی پشتیبانی می نمایند را به شما معرفی کردیم. البته خرید کردن در این اوت لت ها قوانین خاص خود را دارد. برای مثال در زمان خرید جنس، حتما به آنها دقت کنید و کیفیت اجناس را به خوبی چک کنید. حتما از کارت های تخفیفی که در این مراکز خرید عرضه می شوند و با آنها می توان بصورت روزانه خرید کرد، بهره ببرید.

منبع: الی گشت

به "مراکز خرید اوت لت دبی در کجا قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید اوت لت دبی در کجا قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید