هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو های تسلا اضافه شد

به گزارش وبلاگ نام تو، تسلا یک سیستم هشدار خطر تازه را در داخل خودروی خود وضع نموده است.

هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو های تسلا اضافه شد

شرکت تسلا با مالکیت ایلان ماسک موافقت نموده است که با شرکت Emergency Safety Solutions برای ادغام فناوری اختصاصی Risk Enhanced Location Protocol (HELP) این شرکت همکاری کند.

تام متزگر، مدیر عامل شرکت Emergency Safety Solution می گوید که این فناوری را ابتدا در آمریکای شمالی به وسیله یک به روزرسانی در نرم افزار OTA در مدل های تسلا به کار خواهد گرفت.

او اضافه نمود: تسلا برای اولین بار در وسایل نقلیه سواری پیشگام نوآوری است و با به کارگیری فناوری HELP برای میلیون ها وسیله نقلیه بالقوه گامی مهم را برای غلبه بر مشکل سلامت معلولین هنگام تصادف و نیز مشکل برخورد با خودرو های ضعیف بر می دارد.

این اولین کاربرد فناوری HELP در خودرو های سواری خواهد بود و انتظار می رود به طیف وسیعی از وسایل نقلیه تسلا اضافه گردد. این فناوری تصادفات خودرو را به لطف ویژگی ارتباط اضطراری هوشمند، برای وسایل نقلیه ساکن و آسیب دیده از بین می برد.

این راه چاره منطبق با مقررات، با تقلید از هوش داخل هواپیما وسیله نقلیه شما را بیشتر نمایان می نماید. ویژگی های این فناوری هشدار پیشرفته ای را در خصوص ترافیک روبرو ارائه می نمایند که به رانندگان فرصت بیشتری را برای کنترل خودرو می دهد.

منبع: الیوم السابع

وبلاگ نام تو فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو های تسلا اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو های تسلا اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید