هیجان انگیز ترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران

به گزارش وبلاگ نام تو، دبی یکی از مقاصد اصلی گردشگرانی است که به خاورمیانه سفر می نمایند. با وجود این که این شهر یک شهر بیابانی است، اما یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک آبی های این شهر است. این شهر امارات، دارای پارک آبی های بی شمار و بسیار خوبی است که در سراسر شهر دیده شده و هر کدام امکانات و تجهیزات مفرح خوب خود را دارند.

هیجان انگیز ترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران

بعضی از این پارک آبی های دبی کاملا لوکس بوده و بعضی دیگر در سطح معمولی قرار دارند. در این پارک های آبی دبی، اکثرا زمین بازی مخصوص بچه ها و بخش های مخصوص بانوان هم پیدا می گردد. افرادی که قصد سفر به دبی و لذت بردن از تفریحات آبی این شهر را دارند، ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهند. چرا که در این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ نام تو ، سعی داریم تا 10 مورد از برترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران را به شما معرفی کنیم.

پارک آبی آتلانتیس - پارک های آبی دبی

یکی از برترین هتل های دبی، هتل آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا دبی است. هنگامی که از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین چشم انداز ای که توجه شما را جلب خواهد نمود، پارک آبی آتلانتیس خواهد بود. در این پارک آبی سرسره های مهیج و زیبای بسیاری مانند سرسره انتقام خدای دریا و سرسره رودخانه خروشان قرار گرفته است. بعضی از این سرسره ها به گونه ای طراحی شده است که حتی شجاع ترین افراد را هم در طی سواری می ترساند.

سرسره ها و استخرهای آبی تنها امکانات پارک آبی آتلانتیس نیستند. این پارک آبی بخشی از مجموعه آتلانتیس بوده و امکانات تفریحی دیگری هم مانند آکواریوم زیر آب و امکان غواصی در آن وجود دارد. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی است که زمین های بازی مخصوص برای بچه ها دارد تا بچه ها شما بتوانند در کمال امنیت اوقات خوشی را در این پارک آبی سپری نمایند. در این بخش که سرزمین بچه ها نام دارد، تمامی وسایل بازی مفرح را برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی یاس ابوظبی یکی از پارک آبی های دبی در خارج از شهر است. برای دسترسی به این پارک آبی، باید به جزیره مصنوعی یاس در منطقه ابوظبی بروید. در این پارک تعدادی نزدیک بر 100 بازی وجود داشته و می تواند تمام طول روز شما را سرگرم نگه دارد. پارک آبی یاس ابوظبی به 7 بخش تقسیم شده است که هر کدام از این بخش ها امکانات مفرح خود را دارند. نام این بخش ها شاهین، جبل، دلفین، بندیت، مرح، ظبی و واحه هستند.

بخش شاهین بیشتر مخصوص بزرگترهاست و از وسایل بازی هیجان انگیزی تشکیل شده است که آدرنالین خون شما را بالا می برد. بخش مرح هم به بچه ها تعلق گرفته است. اما لازم به ذکر است که تمامی اعضای خانواده می توانند از بازی های بخش مرح نهایت لذت را ببرند. بخش واحه هم از استخرهای آرام با امواج آرامش بخشی تشکیل شده است و اعضای خانواده می توانند در کنار هم در این استخر استراحت نمایند. در صورتی که می خواهید هیجان بازی های پارک آبی یاس ابوظبی را تجربه کنید، بخش شاهین، ظبی و بخش بندیت برترین گزینه ها برای شما هستند.

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا در بخش لامر دبی ساخته شده و یکی از برترین پارک آبی های دبی برای تمامی سنین است. علاوه بر بازی های مهیج و سرسره های دلهره آور، این پارک آبی برای بچه ها هم امکانات تفریحی زیادی داشته تا بتوانند همراه خانواده خود از پارک آبی نهایت لذت را ببرند. این پارک آبی دارای بخش های مختلفی است که شامل بخش های موج سواری، بخش سرسره و تونل های آبی، بخش ساحلی و رستوران ها و کافه ها می شوند.

برای بانوانی که به تنهایی قصد سفر به دبی را دارند، پارک آبی لاگونا برترین انتخاب است. چرا که این پارک آبی، ساعات مشخصی از روزهای پنجشنبه را مخصوص بانوان قرار داده است و هیچ آقایی اجازه حضور در پارک آبی را در این ساعات نخواهد داشت. در این پارک آبی رستوران ها و کافه های زیادی هم وجود دارد و تمامی افراد می توانند پس از شنا در استخرها یا لذت بردن از سرسره های آبی، به این کافه رستوران ها رفته و یک وعده غذای باکیفیت نوش جان نمایند.

پارک آبی لگولند - پارک های آبی دبی

لگولند یکی از برترین جاذبه های گردشگری دبی برای بچه ها است. این تم پارک دبی یکی از پرطرفدارترین تم پارک هاست که بناهای زیبای دبی را به صورت لگو در آن ساخته اند و بچه ها می توانند از تفریحات بی شمار آن لذت ببرند. یکی از پارک آبی های دبی هم در این مجموعه قرار گرفته است و با نام پارکی آبی لگولند دبی شناخته می گردد. در این پارک آبی امنیت و نظافت به خوبی رعایت شده و محیطی امن و شاد برای بچه ها فراهم شده است.

از مجذوب کننده ترین بخش های پارک آبی لگولند می توان به بخش های سافاری آبی دو پلو، جوکر سوکر، مسابقه سرسره لگو و موج سواری اشاره نمود. این پارک آبی بیشتر مخصوص بچه ها زیر 12 سال است، اما با این وجود بزرگترها و به ویژه افرادی که به لگو علاقه دارند هم می توانند از این پارک آبی لذت ببرند. لگولند یکی از برترین پارک آبی های دبی را برای تمامی سنین در خود جای داده است.

پارک آبی آیس لند

اگر به قطب جنوب، پنگوئن و خانه های اسکیموها علاقه داشته باشید، پارک آبی آیس لند می تواند برترین گزینه برای شما باشد. پارک آبی آیس لند یا سرزمین یخی دبی می تواند برترین پارک آبی دبی برای شما باشد. همان طور که از نام این پارک پیداست، طراحی داخلی این پارک کاملا شبیه قطب جنوب است. در این پارک آبی می توان پنگوئن های کوچولوی زیادی را در کنار خانه های اسکیمو دیدن کرد.

در این پارک آبی که یکی از برترین و پر طرفدارترین پارک آبی های دبی محسوب می گردد، سرسره های مهیج بسیاری وجود دارد که در حین داشتن هیجان برای بزرگترها، برای بچه ها هم کاملا امن هستند. با وجود این که این پارک آبی به سرزمین یخی مشهور است، اما چشمه های مصنوعی آب گرم در آن وجود داشته که می تواند برای گرفتگی عضلات برترین درمان باشند. بچه ها هم می توانند از بازی در کنار پنگوئن ها و خرس های قطبی نهایت لذت را ببرند.

پارک آبی اسپلش پد

اسپلش پد یکی از اولین پارک آبی های دبی بود که از تجهیزات و زمین بازی مخصوص بچه ها استفاده کرد. این پارک آبی در واقع برای بچه ها بوده و شایده سرسره ها و بازی های آن برای بزرگترها خیلی لذت بخش به نظر نیاید. در این پارک آبی عوامل آموزش دیده و حرفه ای وجود داشته که در تمام طول بازی حواسشان به بچه ها شما بوده و اجازه نمی دهند تا اتفاقی برای آن ها بیفتد.

پوشش بانوان در این مجموعه محدودیتی نداشته و آن ها می توانند با پوشش های دلخواه خود به این پارک بروند. بلیت پارک آبی اسپلش پد در سه دسته یک ساعته، دو ساعته و تمام روز در دسترس علاقه مندان است. برای افرادی که می خواهند بچه هاشان در یک محیط امن از تفریحات آبی دبی لذت ببرند، پارک آبی اسپلش پد برترین گزینه است، اما باید گفت که این پارک آبی برای بزرگترها خیلی مناسب و ایده آل نیست.

پارک آبی دریم لند - پارک های آبی دبی

پارک آبی دریم لند، نه تنها یکی از برترین پارک آبی های دبی، بلکه یکی از برترین پارک آبی های خاورمیانه است و در بین پارک های آبی آسیا هم جایگاه ویژه ای را از آن خود نموده است. دریم لند یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی هم است که همین امر باعث شده تا سرسره ها و استخرهای بسیاری را در این مجموعه بسازند. مسافران می توانند تا ساعت ها از سرسره های متنوع پارک دریم لند مانند سرسره های بلک هول، سرسره های توئیسنینگ دراگونز، سرسره های رفتینگ راید، سرسره توئیستر و سرسره کامیکازه لذت ببرند.

این پارک یک بخش مخصوص بچه ها هم به نام مجموعه آکوآ پلی دارد. مجموعه آکوآ پلی پارک دریم لند می توانند مهیج ترین خاطرات را در سفر برای بچه ها شما به همراه داشته باشد. این پارک بازی شامل 19 بازی کاملا امن و مهیج برای بچه ها است. اگر دوست دارید تا به یک پارک آبی با تم قدیمی و مهیج بروید، پارک آبی دریم لند در ام القیوم یکی از برترین پارک آبی های دبی برای شماست.

پارک آبی واندرلند

یکی از بزرگترین پارک آبی های دبی، پارک آبی واندرلند یا سرزمین عجایب است. انواع زیادی از سرسره ها، استخرها و ورزش های آبی در این پارک آبی وجود داشته که می توانند شما و خانواده شما را تا ساعت ها سرگرم نگه دارند. این مجموعه مجموعه بسیار بزرگی بوده و بی شک نمی توان تنها در یک روز از تمامی امکانات آن لذت برد. سرسره های موجود در این پارک آبی بسیار هیجان انگیز بوده و در عین حال امنیت بسیار بالایی داشته و بهداشت آن در سطحی است که تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را گرفته است.

در این پارک آبی دبی بخشی هم برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است که بچه ها شما می توانند در این بخش با سایر هم سن و سال های خود بازی نموده و اوقات خوشی را سپری نمایند. در اطراف پارک آبی واندرلند، تعداد زیادی رستوران و کافه هم وجود دارد که افراد می توانند پس از بازی کردن و لذت بردن از تفریحات آبی، به آنجا رفته و از غذاها و نوشیدنی های باکیفیت آن لذت ببرند.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی نه تنها یکی از برترین پارک آبی های دبی، بلکه یکی از برترین پارک آبی های جهانست که در منقطه جمیرا دبی ساخته شده است. در این پارک آبی رو باز از سرسره ها و وسایل بازی مفرح بسیاری استفاده شده است تا بتوانند برای تمامی مسافران و گردشگران برترین خاطرات را رقم بزنند. از جمله امکانات این پارک آبی دبی می توان به بخش های برای موج سواری اشاره نمود.

با وجود این که این پارک آبی، یکی از پارک آبی های سرباز دبی است، اما از آخرین تکنولوژی روز جهان در آن استفاده شده است تا دمای داخل پارک در تمامی فصل های سال کاملا متعادل بماند. افرادی که در هتل جمیرا و سایر هتل های مرتبط به این پارک آبی اقامت دارند می توانند از این پارک آبی به صورت رایگان استفاده نمایند. ورود برای بچه ها زیر 2 سال هم کاملا رایگان است. یکی دیگر از امکانات بسیار جالب پارک آبی وایلد وادی، امکان کرایه کلبه و ساحل اختصاصی برای اعضای خانواده است.

پارک آبی اسپلش ان پارتی - پارک های آبی دبی

پارک آبی اسپلش ان پارتی یکی از پارک های آبی دبی است که تمامی بچه ها می توانند در آن از گردش خود لذت ببرند. این پارک آبی دارای بخش های مختلفی است که بعضی از آن ها برای بزرگترها و بعضی دیگر مناسب بچه ها هستند. سرسره های بخش بچه ها این پارک علاوه بر امنیت داشتن هیجان انگیز هم هستند. در این مجموعه پرسنل و عوامل آموزش دیده زیادی هستند که در تمامی ساعات روز مراقب بچه ها بوده و خانواده ها می توانند با خیال راحت بچه ها خود را در این پارک آبی گذاشته و بروند.

همان طور که از نام این پارک آبی پیداست، اسپلش ان پارتی یکی از پارک آبی های دبی است که می توان در آن مهمانی هایی مانند مهمانی تولد بچه ها را برگزار کرد. والدین می توانند با هماهنگی قبلی جشن تولد یا سایر جشن های بچه ها خود را در این پارک آبی برگزار نموده و برای آن ها اوقات خوشی را رقم بزنند. در این پارک آبی برای والدین هم مکانی در نظر گرفته شده است تا هنگامی که بچه ها آن ها مشغول استراحت هستند به استراحت بپردازند.

کلام آخر درباره پارک های آبی دبی

در این مقاله 10 مورد از برترین پارک آبی های دبی را آنالیز کردیم. تفریحات آبی می توانند برترین تفریحات دبی برای کسانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر را دارند. بعضی از پارک آبی های دبی، علاوه بر بخش های مهیج برای بزرگترها، بخش بچه ها هم داشته و بعضی دیگر از آن ها کاملا برای بچه ها ساخته شده اند. در بسیاری از پارک آبی های دبی هم بخش مخصوص بانوان وجود داشته تا بانوان مسلمان هم بتوانند از تفریحات آبی این شهر لذت ببرند. لازم به ذکر است که پوشش بانوان در پارک های آبی دبی محدودیتی نداشته و بانوان می توانند با هر پوششی چه اسلامی و چه غیر اسلامی وارد این پارک های آبی شوند. اگر شما هم تجربه سفر به دبی و استفاده از پارک های آبی این شهر را داشته اید، تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برترین پارک آبی دبی برای بچه ها کدام است؟

برترین پارک آبی در بین پارک آبی های دبی برای بچه ها، پارک آبی لگولند و اسپلش ان پارتی است. در این مقاله می توان با این پارک ها بیشتر آشنا شد.

برترین پارک آبی روباز دبی کدام است؟

برترین پارک آبی روباز دبی، پارک آبی وایلد وادی است. این پارک آبی در منطقه جمیرای دبی ساخته شده است و امکانات بسیار زیادی دارد.

بزرگترین پارک آبی دبی کدام است؟

بزرگترین پارک آبی دبی، پارک آبی وایلد وادی بوده که در این پارک امکان اجاره سواحل اختصاصی برای خانواده هم وجود دارد.

منبع: الی گشت

به "هیجان انگیز ترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیز ترین پارک آبی های دبی از نظر گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید