پیولی: میلان شایسته صعود بود، به اشتباهات فردی خودمان باختیم

به گزارش وبلاگ نام تو، سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود باخت خانگی به منچستریونایتد و حذف از لیگ اروپا، تیمش را شایسته صعود دانست.

پیولی: میلان شایسته صعود بود، به اشتباهات فردی خودمان باختیم

به گزارش وبلاگ نام تو، استفانو پیولی پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) میلان به منچستریونایتد در بازی خانگی دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و حذف از این رقابت ها (با قبول باخت 2 بر یک) به وبلاگ نام تو گفت: این یک بازی از مرحله حذفی بود و شکست در آن واقعاً ما را ناراحت می نماید چون فکر می کنم که در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت بازی فوق العاده ای انجام دادیم و در نیمه اول هم باید گل می زدیم. حیف شد، کلی زحمت کشیده بودیم تا به این مرحله برسیم و به نظر من حق مان بود که صعود کنیم اما باید کمی بیشتر کوشش می کردیم. من فکر نمی کنم که میلان سزاوار حذف از این رقابت ها بوده باشد.

پیولی اضافه کرد: البته حریف ما تیمی بود که فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده بود و سال جاری هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور داشت و دو هفته قبل هم منچسترسیتی را 2 بر صفر شکست داد. در مجمو ع بازی ما نکات مثبت فراوانی داشت و دو گلی که خوردیم هم بیشتر نتیجه اشتباهات فردی خودمان بود تا بازی حریف. برای من با عملکردی که از بازیکنانم در مجموع دو بازی رفت و برگشت دیدم سخت است که بخواهم از بازیکنانم ایراد بگیرم. آنها با جان و دل و شجاعانه بازی کردند. از حالا دوباره روی کارمان در سری A تمرکز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: میلان شایسته صعود بود، به اشتباهات فردی خودمان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: میلان شایسته صعود بود، به اشتباهات فردی خودمان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید