کامرانی فر: صلاح نمی دانم در پی مقصر تاخیر سفر پرسپولیس به عربستان باشیم

به گزارش وبلاگ نام تو، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد مسائل پرواز تیم پرسپولیس به عربستان توضیحاتی را بیان نمود.

کامرانی فر: صلاح نمی دانم در پی مقصر تاخیر سفر پرسپولیس به عربستان باشیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ نام تو، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد تاخیر در پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان اظهار کرد:فدراسیون فوتبال و تیم پرسپولیس در کنار یکدیگر کوشش کردند تا این مشکل حل گردد و نمی خواهم درباره اینکه چه کسی کوتاهی نموده است صحبت کنم و در شرایط کنونی صلاح نمی بینم در پی مقصر باشیم. تیم های ایرانی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می نمایند در وقفه ایجاد شده در این رقابت ها دچار تغییر و تحول می شوند، اما تیم های شرق آسیا با ترکیبی ثابت تا خاتمه مسابقات حضور دارند.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از درخواست تیم پرسپولیس فدراسیون فوتبال کار های مورد نظر را انجام داد و مقداری طول کشید تا مجوز پرواز تیم پرسپولیس صادر شد و من چندین بار با دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان صحبت کردم. من با خلیل جلیل داور عربستانی که هم اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عربستان است، رابطه خوبی دارم و با او در این خصوص صحبت کردم و کوشش کردیم که این مشکل هرچه زودتر حل گردد، اما اینکه تیم پرسپولیس در حالی که مجوز پروازش صادر نشده بود، بهتر بود که بازیکنان و کادر فنی به فرودگاه نمی رفتند و آن اتفاقات رخ نمی داد.

او اعلام کرد: تیم پرسپولیس سه شنبه بعد ازظهر درخواست پرواز خود به عربستان را برای فدراسیون ارسال کرد و آن ها چهارشنبه باید به عربستان سفر می کردند. صدری سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص کوشش کرد، اما یکی 2 نفر در تیم پرسپولیس که تجربه بیشتری داشتند در این خصوص باید به مدیریت تیم یاری می کردند و فدراسیون فوتبال در پی اعلام کردن مقصر نیست. فدراسیون عربستان در مورد صدور مجوز پرواز تیم پرسپولیس به این کشور یاری زیادی کرد.

او گفت: فدراسیون فوتبال کشورمان کوشش شفاف و مشخصی در این خصوص انجام داد و افرادی که در تیم پرسپولیس هستند بهتر می توانند در این باره شرح بدهند.

بیشتر بخوانید

  • VAR در ایران؛ خیلی دور، خیلی نزدیک/ فعلا در این اتاق خبری نیست!
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کامرانی فر: صلاح نمی دانم در پی مقصر تاخیر سفر پرسپولیس به عربستان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی فر: صلاح نمی دانم در پی مقصر تاخیر سفر پرسپولیس به عربستان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید