کاپیتان پرسپولیس علیه حرکت جنجالی بیرانوند ، شاکی شدن از گلر سرخ ها روی آنتن زنده

به گزارش وبلاگ نام تو، وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در دربی تهران نسبت به شادی علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

کاپیتان پرسپولیس علیه حرکت جنجالی بیرانوند ، شاکی شدن از گلر سرخ ها روی آنتن زنده

به گزارش وبلاگ نام تو علیرضا بیرانوند پس از سوت خاتمه دربی صدم شادی گلی جنجالی به نمایش گذاشت. او مقابل سکوهای طرفداران پرسپولیس حاضر شد و دست خود را به نشان سر بردین روی گلو کشید تا به این شکل برای طرفداران تیم آبی پوش مرکز کری بخواند.

این شادی علیرضا بیرانوند واکنش باشگاه استقلال را هم در پی داشت و این باشگاه ساعاتی پس از خاتمه مسابقه رسما بیان کرد که از دروازه بان پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت خواهد نمود.

یک روز پس از این مسابقه و صدرنشینی پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر، وحید امیری در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و درباره شرایط پرسپولیس و دربی صحبت کرد. در این مصاحبه زمانی که محمدحسین میثاقی از امیری درباره شادی بیرانوند سوال کرد، او در پاسخ گفت: به نظر من رسالت اول فوتبال این است که باعث دوستی و رفاقت و همدلی گردد؛ چه در مرزهای کشور و چه بیرون از مرزهای کشور همینطور است و فوتبال باید باعث دوستی و برادری گردد.

او ادامه داد: من به شخصه این حرکت را نپسندیدم و امروز هم با علی صحبت کردم اما کسانی که با علی زندگی نموده اند، می دانند که چیزی در دل او نیست و شاید سریع تحت تاثیر نهاده شد و این حرکت را انجام داد اما فوتبال است گاهی احساسی می شوی و حرکاتی را انجام می دهی. امیدوارم بتوانیم به رسالت ورزش که اول پهلوانی و سپس رقابت و قهرمانی است، برسیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاپیتان پرسپولیس علیه حرکت جنجالی بیرانوند ، شاکی شدن از گلر سرخ ها روی آنتن زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس علیه حرکت جنجالی بیرانوند ، شاکی شدن از گلر سرخ ها روی آنتن زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید