کمالوند: بودجه ما به میزان یک بازیکن تیم های صنعتی است، وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود

به گزارش وبلاگ نام تو، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان می خواهم حمایت شان را دریغ نکنند آنهم در شرایطی که تمام بودجه ما به مقدار یک بازیکن تیم های صنعتی است.

کمالوند: بودجه ما به میزان یک بازیکن تیم های صنعتی است، وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نام تو، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از ملاقات هفته نخست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: فصل تازهی از مسابقات فوتبال آغاز می گردد که خوشحالیم و امیدوارم کرونا هم زودتر رخت ببندد تا تماشاگران وارد استادیوم ها شوند. فوتبال مثل غذایی است که تماشاگران نمک آن هستند و بازی بدون آنها معنایی ندارد. به خصوص برای تیمی چون نفت مسجدسلیمان که پشتوانه قوی طرفدار را دارد و امیدوارم زودتر شرایط حضور آنها فراهم گردد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه یادآور شد: آخرین تیمی بودیم که تمرینات مان را آغاز کردیم و 20 روز مانده به آغاز لیگ کارمان آغاز شد. از فصل گذشته نیز دو بازیکن مانده اند و 18 نفر قراردادشان تمام شده بود و جدا شدند. در شرایطی که همه تیم ها بازیکن تازه جذب کردند، تمرینات بدنسازی و اردو داشتند و بازی محبت آمیز انجام دادند، ما فقط 20 روز فرصت انجام تمام این کارها را داشتیم. با این حال خودمان را برای بازی فردا با پیکان آماده کردیم که تیم خوبی است و مربی فهیمی هم دارد.

کمالوند اظهار داشت: باید یک نوید هم به مردم مسجدسلیمان بدهم که همکاران فنی ام چند بازیکن جوان بومی را شناسایی نموده اند که به ما ملحق می شوند تا پشتوانه شهر مسجدسلیمان باشند. حدود 200 تا 300 بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند که چند بازیکن خوب از میان آنها شناسایی شده اند.

وی درباره اینکه آغاز این فصل برای خود او سخت بوده که ابتدا راهی تراکتور شد و سپس دو رفت و برگشت به مسجدسلیمان داشت و با این شرایط فکر می نماید چه نتیجه ای حاصل گردد، گفت: به هر صورت شرایط سخت است و همانطور که گفتم تیمی از سال گذشته نمانده و زمانی هم که ما کار را آغاز کردیم، بازیکن زیادی نمانده بود. دو بازی محبت آمیز داشتیم که آن هم با 50 درصد نفرات مان بود، چون بیشتر بازیکنان همین چند روز پیش به ما اضافه شدند و فرصتی برای بدنسازی نداشتیم. از فردا بازی ها را آغاز می کنیم و کم کم روی غلتک می افتیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه این تیم همواره مسائل اقتصادی داشته و آیا در فصل تازه این مسائل حل خواهد شد یا نه، گفت: حمایتی که از تیم نفت مسجدسلیمان می گردد، خوب است و پیگیری هایی نیز در این زمینه صورت گرفته تا شرایط بهتر گردد. وزارت نفت هم مسائلی برای یاری به ورزش حرفه ای دارد، اما متأسفانه وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود. آقای زنگنه اجازه نمی داد به نفت مسجدسلیمان یا صنعت نفت هیچ گونه یاریی گردد. مردم مسجدسلیمان و آبادان عاشق فوتبال هستند و مسجدسلیمان شهر اولین هاست که اولین چاه نفت در این شهر بوده و چاه های نفت این شهر هزینه کشور را تأمین می نماید، اما تیم فوتبالش که عشق مردم است، در تنگنا واقع شده است. از وزیر تازه نفت، آقای اوجی و بعلاوه آقای رئیسی، رئیس جمهور تازه که حامی مردم محروم است، تقاضا دارم که حمایت شان را از مردم آبادان و مسجدسلیمان دریغ نکنند آنهم در شرایطی که تمام بودجه ما به مقدار یک بازیکن تیم های صنعتی است.

کمالوند در واکنش به این سؤال که فصل قبل از چند تیم استعفا کرد و با توجه به مسائلی که نفت مسجدسلیمان در فصل های گذشته ممکن است از این تیم هم استعفا کند، گفت: باشگاه و مربی یکسری تعهداتی به هم دارند و باید ببینید که علت استفعای من از تیم های قبلی چه بوده است. شما یک مربی را پیدا کنید که هفت سال در یک شهر مربیگری کند. هفت سال در تراکتور و توسعه فولاد بودم و این نشان می دهد که خودم علاقه به تغییرات زیاد ندارم. آیا یک زمین فوتبال درخواست زیادی است یا امکانات تمرینی نباید برای یک مربی فراهم باشد؟ اگر استعفا کردم، مسائلی بوده که وجود داشته است و مسائل اقتصادی هیچ وقت من را فراری نمی دهد. اکنون نیز نفت مسجدسلیمان از نظر امکانات تحت فشار است، اما یک زمین در حد عرف باید فراهم گردد. نفت مسجدسلیمان هم طبیعتاً به یک زمین فوتبال احتیاج دارد.

وی اضافه نمود: امیدوارم تا خاتمه فصل بتوانم در کنار تیم و مردم عاشق مسجدسلیمان باشم. در خوزستان هم شرایط خوبی داشتم و با استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کردیم و با صنعت نفت برترین نتایج تاریخ این باشگاه را تا زمانی که آنجا بودم گرفتیم. به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم و تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را در خانه خودشان شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره هدف این تیم در فصل پیش رو گفت: هدف مان در این فصل حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر است. زمانی که من آمدم، شرایط بحرانی بود و خیلی از همکارانم راهنمایی این تیم را نپذیرفتند، اما ما کوشش می کنیم که تیم را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمالوند: بودجه ما به میزان یک بازیکن تیم های صنعتی است، وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: بودجه ما به میزان یک بازیکن تیم های صنعتی است، وزیر پیشین نفت از ورزش متنفر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید