تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل ، از تشخیص بدترین املا تا تحلیل تصاویر

به گزارش وبلاگ نام تو، موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار تازه در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می گردد.

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل ، از تشخیص بدترین املا تا تحلیل تصاویر

تغییرات تازه گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

بر اساس هوش مصنوعی تازه، گوگل می تو اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و آغاز به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و 680 میلیون فاکتورهای مختلف انجام می گردد.

روش تازه گوگل توانایی دارد به جای کل صفحات وب، متن های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می شوند تا برترین نتیجه حاصل گردد.

یکی از تحولات در الگوریتم تازه گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم تازه موتور جستجو می تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم ها و تصاویر را برچسب گذاری می نماید.

این روش در زمینه گفتار فیلم ها هم انجام می گردد و روش مشابهی به وسیله گوگل استفاده می گردد. این تغییرات می تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب به وسیله سایت های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، تعیین می نمایند که محتوا چگونه باید ویرایش گردد تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده گردد.

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو تعیین می نماید. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

بعضی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از مقدار قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در دنیا ختم می گردد.

منبع: انتخاب

به "تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل ، از تشخیص بدترین املا تا تحلیل تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل ، از تشخیص بدترین املا تا تحلیل تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید