تفریحات شبانه در سنگاپور را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ نام تو، تفریحات شبانه در سنگاپور یکی از بخش های مجذوب کننده برای گردشگران در زمان سفر به این کشور می باشد، گردشگران پس از اینکه روز خود را با بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور تکمیل کردند، برای تفریح با همسفران خود در شب هم در پی مکان مجذوب کنندهی هستند. سنگاپور یک شهر همواره بیدار است و گردشگران گزینه های متعددی برای تفریح و تفریح در این کشور مدرن و پیشرفته پیش روی خود دارند که بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانند یک گزینه را انتخاب نموده و یک شب پر هیجان را در کشور سنگاپور در شرق قاره آسیا داشته باشند.

تفریحات شبانه در سنگاپور را از دست ندهید!

زندگی شبانه در سنگاپور به سرعت در حال توسعه می باشد و برای هر سن و سلیقه ای در این شهر امکانات تفریحی مجذوب کنندهی مهیا شده است. برای استفاده از امکانات و تفریحات شبانه در سنگاپور باید به مرکز شهر بروید، زیرا اغلب مراکز تفریحی در این بخش از شهر واقع شده است. اگر دوست دارید با تفریحات شبانه در سنگاپور بیشتر آشنا شوید و در زمان سفر به این کشور اوقات شاد و مفرحی را بگذرانید، با این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ نام تو تا خاتمه همراه شوید تا به شما در خصوص جزئیات تفریحات شبانه در کشور سنگاپور بیشتر بگوییم.

9 مورد از برترین تفریحات شبانه در سنگاپور

سنگاپور کشوری در مجاورت ساحل دریا است و به همین علت بعضی از گردشگران خارجی در زمان سفر به این کشور ترجیح می دهند شب ها را در کنار ساحل بگذرانند و از تفریحات شبانه در این کشور لذت ببرند. در خلیج مارینا و اسکله تفریحی کلارک هم برای تفریحات شبانه امکانات متنوعی مهیا شده که بعضی از آنها در دنیا نمونه مشابهی ندارد و گردشگران فقط در زمان سفر به سنگاپور می توانند از این امکانات مجذوب کننده بهره مند شوند. تفریحات شبانه در سنگاپور هیچ محدودیت سنی ندارد و در این کشور زیبا و مدرن برای هر سن و سالی امکانات متنوعی طراحی شده تا از تفریح در شب های سنگاپور لذت ببرند.

اگر اهل گوش کردن به موسیقی جاز هستید و یا برای چشیدن طعم های نو راهی کشور سنگاپور شده اید، کلاب های شبانه سنگاپور و غذاخوری های این کشور گزینه مناسبی برای تفریح شما می باشد. برای مسافرانی که شب ها دوست دارند به خرید بروند هم در سنگاپور بازارهای محلی و بسیاری از مراکز خرید تا پاسی از شب باز هستند و به راحتی می توانید با خانواده برای تفریح و گردش به این مراکز بروید. در ادامه قصد داریم 9 مورد از برترین تفریحات شبانه در سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

1. اسکله کلارک - Clarke Quay - تفریحات شبانه در سنگاپور

اسکله کلارک (Clarke Quay) یکی از زیباترین منطقه ها سنگاپور است که اتمسفر زیبای آن هر بازدید کننده ای را مسحور می نماید. حتما پس از گردش و خرید از فروشگاه های خیابان اورچارد در سنگاپور، برای صرف شام به اسکله کلارک بروید و غذاهای دریایی رستوران های شیک و مجذوب کننده این منطقه را نوش نمایید. گردشگران در زمان صرف غذا می توانند دریا را تماشا کنند و با نسیم دریا خنک شوند.

کشتی های تفریحی هم از ساحل کلارک به مقصد جزیره های مختلف سنگاپور حرکت می کنند، بعضی از این کشتی ها در طول شب هم تورهای مجذوب کنندهی دارند و گردشگران برای خوردن یک شام رمانتیک روی این کشتی ها می توانند از قبل برنامه ریزی نموده و کشتی مورد نظر را رزرو کنند. این اسکله یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است، فصل تابستان برترین زمان برای سفر به سنگاپور و بازدید از اسکله تاریخی کلارک می باشد. این اسکله با ایستگاه مترو هم فقط چند قدم فاصله دارد و گردشگران از منطقه ها مختلف شهر سنگاپور به راحتی می توانند خود را به این اسکله برسانند و در این اسکله بزرگ و چشم نواز از تفریحات شبانه در سنگاپور لذت ببرنند.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در اسکله کلارک

  • رستوران های اسکله
  • بانجی جامپینگ جی مکس (G-Max Reverse Bungy Jump)

2. مارینا بی سندز - Marina Bay Sands - تفریحات شبانه در سنگاپور

مجموعه تفریحی و گردشگری مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) یکی از برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در سنگاپور محسوب می گردد، گردشگران می توانند برای استفاده از امکانات تفریحی این مجموعه با مترو و یا تاکسی خود را به مجتمع تجاری تفریحی مارینا بی سندز برسانند. ساختمان این مجتمع تجاری یکی از مجذوب کننده ترین بناهای کشور سنگاپور می باشد و بسیاری از گردشگران فقط برای تماشای این ساختمان از نزدیک و گرفتن چند عکس یادگاری در کنار آن به منطقه مارینا در سنگاپور می روند. کنسرت های شبانه بسیار زیادی در این مجموعه برگزار می گردد و گردشگران برای تخلیه انرژی و گذراندن لحظات شاد با همسفران خود می توانند به مجموعه مارینا بی سندز در کنار ساحل سنگاپور بروند.

یکی از مشهورترین رستوران های سنگاپور هم در طبقه آخر این برج واقع شده است و گردشگران خارجی برای تماشا شهر از بالا در حین خوردن غذا می توانند شب ها به این رستوران مجلل بروند. مارینا بی سندز بدون شک یکی از مدرن ترین مراکز خرید دنیا است و شب ها مملو از گردشگران خارجی می باشد که برای خرید انواع سوغاتی به این مرکز تجاری و تفریحی آمده اند. زندگی شبانه در خلیج مارینا تا 2 بامداد ادامه دارد و شما از پشت بام مجتمع مارینا بی سندز می توانید چند ساعتی چشم انداز شهر را در تاریکی شب تماشا کنید.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در مارینا بی سندز

  • رستوران سی لا وی (CE LA VI Restaurant & SkyBar)
  • رستوران ایتالیایی لاو روی پشت بام (LAVO Italian Restaurant & Rooftop Bar)
  • کافه ساحلی دالاس (Dallas Cafe & Waterfront Bar)
  • رستوران آسیایی جاستین (JustIN Flavours of Asia)

3. جزیره سنتوزا - سنتوزا Island - تفریحات شبانه در سنگاپور

جزیره سنتوزا (سنتوزا Island) برترین مکان برای تفریحات شبانه در سنگاپور است و گردشگران می توانند چند ساعت قبل از غروب خورشید خود را به این جزیره تفریحی برسانند و تا پاسی از شب در رستوران ها و کلاب های این جزیره لحظات خوشی را بگذرانند. اینجزیره سنتوزا یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور برای علاقه مندان به تفریحات ساحلی محسوب می گردد. اگر به ورزشی های آبی همانند موج سواری علاقه دارید، باید روزها به این جزیره بروید و از امکانات موجود در ساحل و دریا بهره ببرید ولی اگر برای یک شب خاطره انگیز در سنگاپور در پی مکانی ایده آل هستید، رستوران ها و کلاب ها جزیره سنتوزا برترین گزینه برای شما می باشد. اغلب رستوران ها دقیقا در مجاورت ساحل واقع شده است و مسافران برای لذت بردن از نسیم دریا می توانند از میزهایی که در محوطه رستوران ها روی ساحل شنی قرار گرفته است به نحو احسنت استفاده کنند.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در جزیره سنتوزا

  • رستوران و کلاب تاجونگ (Tanjong Beach Club)
  • رستوران وینگز تایم (Wings of Time)
  • کافه پرایو کپل (Prive Keppel)

4. دهکده هلند - Holland Village

دهکده هلند (Holland Village) یکی از خیابان های معروف و مرکز تفریحات شبانه در سنگاپور است، این محله در گوشه ای از شهر واقع شده و مملو از رستوران ها، بارها و مراکز خرید می باشد. این خیابان برای گردشگرانی که دوست دارند تا پاسی از شب را تفریح کنند، برترین گزینه است. گردشگران می توانند انواع غذاها و نوشیدنی ها را در دهکده هلند پیدا کنند و یا با همسفران خود در بازی های دسته جمعی که در رستوران ها مهیا شده برای تفریح و تفریح استفاده کنند. این خیابان پاتوق نوازندگان دوره گرد هم است و شما در زمان قدم زدن در این خیابان عریض و طویل می توانید لحظاتی را به نوای موسیقی گوش کنید.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در دهکده هلند

  • رستوران و کلاب هریس (Harrys)
  • رستوران اومی نامی (Umi Nami)
  • رستوران و کلاب پیت (The Pit Restaurant & Bar)

5. محله گیلانگ - Geylang - تفریحات شبانه در سنگاپور

محله گیلانگ (Geylang) یکی از شلوغ ترین محله های کشور سنگاپور در شب می باشد، این محله پر رفت و آمد برترین مکان برای تفریحات شبانه در سنگاپور و نوش جان کردن غذاهای محلی در این کشور آسیایی است. گردشگران می توانند برای تفریح و خوشگذرانی و یا خرید شبانه از بازار گیلانگ سرای به این محله بروند. در این بازار محلی انواع مواد غذایی به فروش می رسد و اغلب مردم مسلمان سنگاپور که مالایی هستند برای خرید مایحتاج خود به این بازار می روند. گردشگر های خارجی برای چشیدن طعم و مزه غذاهایی سنتی این کشور می توانند به اغذیه فروشی های محله گیلانگ بروند و در حین غذا خوردن از گوش کردن به موسیقی زنده هم لذت ببرند.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در محله گیلانگ

  • بازار گیلانگ سرای (Geylang Serai Market)
  • خیابان جو چیات (Joo Chiat Street)
  • رستوران لوف (Loof Bar and Restaurant)
  • مرکز موسیقی پارامونت (Paramount Music Lounge)

6. خیابان اورچارد - اورچارد Road

معروفیت اصلی این خیابان عریض و طویل به خاطر بازارها و مراکز خرید بزرگی است که در این خیابان واقع شده است و گردشگران در طول روز برای خرید به این خیابان مدرن و شیک در شهر سنگاپور می روند. اما با خاموش شدن هیاهوی خرید، می توانید برای لذت بردن از تفریحات شبانه در سنگاپور به خیابان اورچارد (اورچارد Road) بروید. زندگی شبانه در این خیابان تا پاسی از شب ادامه دارد، اغلب ساختمان های این خیابان در اوایل دهه 90 ساخته شده و به همین علت قدم زدن در بین برج ها و آسمان خراش های این خیابان بسیار مجذوب کننده است. در این خیابان رستوران ها و کافه های زیادی برای خوردن غذا و انواع نوشیدنی وجود دارد و گردشگران هرجا که از پیاده روی خسته شدند، برای استراحت می توانند به این کافه ها بروند.

برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در خیابان اورچارد

  • تپه زمرد (Emerald Hill)
  • کافه هارد راک (Hard Rock Cafe)
  • کافه اوریول (Oriole Cafe & Bar)
  • کافه کی پی اٌ (KPO Cafe Bar)
  • رستوران بریکس (Brix)

7. باغ های کنار خلیج - Gardens by the Bay - تفریحات شبانه در سنگاپور

باغ های کنار خلیج (Gardens by the Bay) جز مشهورترین جاذبه های گردشگری سنگاپور در دنیا است که گردشگران با رفتن به این باغ تمام کلیشه های مربوط به تفریحات شبانه در سنگاپور را فراموش خواهند کرد. این باغ ها دقیقا در مجاورت خلیج سنگاپور قرار گرفته است، طبیعت زیبا و امکانات مدرن به برترین شکل ممکن در ابن باغ ها در کنار هم قرار گرفته تا بازدیدکنندگان لحظاتی را برای فرار از زندگی شهری تجربه کنند.

تماشای چشم انداز جنگل ابری و بلندترین آبشار سرپوشیده دنیا در شب جز برترین قسمت های گردش در باغ های کنار خلیج است، تنوع گیاهان موجود در باغ های کنار خلیج سنگاپور بسیار زیاد است و اغلب این گیاهان بومی این منطقه گرمسیری هستند. بعلاوه در این باغ مجموعه ای از سازه های مدرن به نام سوپر تری گروو (Supertree Grove) وجود دارد که تغییر رنگ این سازه های 50 متری در شب بسیار تماشایی و هیجان انگیز است. ورود به این باغ کاملا رایگان است و گردشگران می توانند هر شب از ساعت 8 مراسم نورپردازی و پایکوبی نور را در این باغ تماشا کنند.

8. سافاری شبانه - سنگاپور Night Safari

سافاری شبانه (سنگاپور Night Safari) یکی از مهیج ترین تفریحات شبانه در سنگاپور است که گردشگران برای لذت بردن از آن باید به باغ وحش سنگاپور بروند. باغ وحش سنگاپور یکی از جاذبه های گردشگری این کشور برای گردشگر های خارجی محسوب می گردد. سافاری شبانه در باغ وحش سنگاپور برای همه کسانی که به مستندهای حیات وحش و راز بقا علاقه دارند، بسیار مجذوب کننده و مهیج می باشد. شما با رفتن به این باغ وحش و خرید بلیط سافاری شبانه می توانید یک شب هیجان انگیز را با حیوانات بگذرانید و از تماشای شیطنت های آنها لذت ببرید. این باغ وحش بیشتر شبیه زیستگاه های حیات وحش می باشد و گردشگران در زمان گردش در این باغ وحش می توانند خود را در قلب منطقه ها حفاظت شده افریقا حس کنند و هیجان نزدیک شدن به حیوانات را تجربه کنند.

از مسیر سافاری شبانه حدود 40 دقیقه فاصله است و شما تمام این مسیر را با یک قطار طی می کنید. توجه داشته باشید که به علت آزاد بودن حیوانات در این باغ وحش، قطار با فاصله از حیوانات حرکت می نماید. البته حیوانات درنده ای همانند ببرها و پلنگ ها در قفس نگهداری می گردد و فقط حیواناتی همانند آهو و طاووس در این باغ آزاد هستند. این سافاری همه روزه از ساعت 19:30 الی 24:00 برگزار می گردد و هزینه آن برای بزرگسالان 47 دلار، برای سالمندان 20 دلار و برای بچه ها 31 دلار است.

9. وینگز آف تایم - Wings of Time - تفریحات شبانه در سنگاپور

وینگز آف تایم (Wings of Time) یکی از سرگرم کننده ترین جاذبه های جزیره سنتوزا برای علاقه مندان به تفریحات شبانه در سنگاپور است، این مجموعه تفریحی فقط شب ها فعال می باشد و بازدیدکنندگان در زمان مراجعه به این مرکز می توانند از تماشای بازی آب و نور در کنار هم لذت ببرند. نمایش های مجذوب کنندهی با لیزر هم اجرا می گردد، در این نمایش فوق العاده می توانید پایکوبی نور را همزمان بالا رفتن فواره ها تماشا کنید. این نمایش حدود 30 دقیقه طول می کشد و همزمان موسیقی زنده هم در زمان اجرای نمایش پخش می گردد که واقعا فضای مجذوب کننده و خیره کننده ای دارد. پس از تماشای این نمایش می توانید از مراکز خرید اطراف غذا بخرید و با همسفران خود نوش جان نمایید. این مراسم همه روزه از ساعت 19:40 الی 20:40 برگزار می گردد.

جمع بندی تفریحات شبانه در سنگاپور را از دست ندهید!

سنگاپور یکی از زیباترین کشورهای دنیا است، مراکز خرید و بازارهای محلی سنگاپور در کنار جاذبه های گردشگری سنگاپور معروفیت دنیای دارند. زندگی شبانه هم با سرعت روز در این کشور جریان دارد و گردشگران این کشور برای تفریح می توانند شب ها هم از امکانات متنوعی در این کشور مدرن و پیشرفته استفاده کنند و لحظات شادی را با همسفران خود بگذرانند.

در این مقاله چند مورد از برترین مراکز تفریحات شبانه در سنگاپور را به شما معرفی کردیم تا در زمان سفر به این کشور زیبا و مدرن بتوانید اوقات خوشی را به همراه همسفران خود داشته باشید و از این جاذبه ها تماشا کنید. اگر شما هم تمایل دارید در ماه های مختلف سال به کشور سنگاپور سفر کنید و از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور تماشا نمایید، از همین الان می توانید بلیط پرواز، ویزای سنگاپور و یا تور تفریحی خود به مقصد این کشور آسیایی را از سایت وبلاگ نام تو به صورت کاملا آنلاین رزرو کنید.

1. آیا سنگاپور زندگی شبانه خوبی دارد؟

سنگاپور که به شهر باغ ها مشهور است، یکی از برترین مکان ها برای تفریح در طول روز می باشد و شما می توانید در طول روز از مراکز خرید، باغ وحش و جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر تماشا کنید. اما به محض تاریک شدن هوا این شهر کوچک به برترین مکان برای تفریحات شبانه تبدیل می گردد.

2. سنگاپور به چه علت معروف است؟

سنگاپور به علت داشتن یک مرکز مالی دنیای، یکی از پرجمعیت ترین و پرترددترین شهرهای دنیا است که یک فرودگاه بین المللی بزرگ دارد، یکی از آبشارهای معروف این کشور و باغ گیاهشناسی سنگاپور هم در لیست میراث دنیای ثبت شده است.

3. برترین مکان ها برای تفریحات شبانه در سنگاپور کدام است؟

مجموعه تفریحی مارینا بی سندز، اسکله کلارک، باغ های کنار خلیج، جزیره سنتوزا، خیابان اورچارد، محله چینی ها و دهکده هلند برترین مراکز تفریحات شبانه در سنگاپور است.

4. مشهورترین مکان برای تفریحات شبانه در سنگاپور کدام است؟

مجموعه تفریحی و اقامتی لوکس مارینا بی سندز بدون شک برترین جاذبه گردشگری سنگاپور می باشد. این مجموعه شامل چند رستوران، مرکز موسیقی و سایر امکانات تفریحی است و گردشگران برای تماشای چشم انداز شهر می توانند به طبقه آخر این برج بروند و از تماشای چشم انداز شهر لذت ببرند.

5. چند روز برای سفر به سنگاپور کافی است؟

برای اینکه بتوانید از جاذبه های گردشگری تماشا کنید، باید حداقل 4 الی 5 روز در این کشور اقامت داشته باشید. در این مدت فرصت دارید از معروف ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور همانند باغ های کنار خلیج، چرخ و فلک فلایر و باغ وحش سنگاپور تماشا کنید. محله چینی ها، محله هند کوچک و کامپونگ گلم جز منطقه ها مجذوب کننده سنگاپور است که باید حتما در زمان سفر به این کشور راز و رمز این محله ها را کشف کنید.

6. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد کشور سنگاپور از سایت وبلاگ نام تو امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد کشور سنگاپور را به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین از سایت وبلاگ نام تو بخرید.

منبع: الی گشت

به "تفریحات شبانه در سنگاپور را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات شبانه در سنگاپور را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید