رئیس سازمان سنجش کشور ممنوع الخروج می گردد؟

به گزارش وبلاگ نام تو، احمد نادری، نماینده مجلس در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کرد که ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش ممنوع الخروج گردد.

رئیس سازمان سنجش کشور ممنوع الخروج می گردد؟

نادری در این نامه نوشته است: باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی، به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور را دارند. بعلاوه شائبه خروج خبر خارج شدن بعضی از مدیران این سازمان هم با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد. لذا خواهشمند است دستور مقتضی جهات ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر کنید.

درخواست یک نماینده مجلس برای ممنوع الخروجی رئیس سازمان سنجش

ماجرای تحقیق و تفحص از سازمان سنجش چیست؟

اواخر تیرماه امسال نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال 1391 موافقت کردند. تحقیق و تفحص از سازمان سنجش روز دوشنبه ، 28 تیرماه آنالیز و (160) رای موافق، (16) رای مخالف و (10) رای ممتنع داشت.

پس از موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان به آن واکنش نشان داد و بیان کرد: سازمان سنجش آموزش کشور ضمن درک حساسیت و اهمیت وجودی این سازمان با توجه به شفافیت کامل در تمامی حوزه های کاری این سازمان و تعیین بودن اسناد و مدارک اقتصادی در تمام دوره های مدیریتی، آمادگی کامل خود را با هرگونه تحقیق و تفحص نهادهای رسمی کشور در زمینه آزمون ها، نحوه برگزاری، آزمون سازی و شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می نماید.

به گزارش ایرنا پیش تر نادری، نماینده مجلس درباره تحقیق و تفحص از سازمان سنجش گفته بود: سازمان سنجش و آموزش کشور یکی از دستگاه هایی است که تا به امروز هیچ گزارش شفافی از عملکرد خود به نهادهای نظارتی و مجلس شورای اسلامی ارائه نداده و ایرادات و ابهامات زیادی درباره آن مطرح بوده و روز به روز این ابهامات و سئوالات بیشتر می گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "رئیس سازمان سنجش کشور ممنوع الخروج می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان سنجش کشور ممنوع الخروج می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید