شرایط بحرانی برای سپاهان ؛ کاپیتان باید فسخ کند! ، نگرانی ساکت ؛ فقط دو روز فرصت است

به گزارش وبلاگ نام تو، در فاصله دو روز مانده تا انتها مهلت جابجایی لیگ بیست و سوم هنوز تکلیف محمدرضا حسینی و باشگاه سپاهان معین نشده است.

شرایط بحرانی برای سپاهان ؛ کاپیتان باید فسخ کند! ، نگرانی ساکت ؛ فقط دو روز فرصت است

به گزارش وبلاگ نام تو، محمدرضا حسینی پس از چند سال درخشش در ترکیب سبزپوشان اصفهانی انتها در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم با صلاح دید امیر قلعه نویی جذب سپاهان شد و در سال اول و دوم حضورش عملکرد خوبی در اردوی طلایی پوشان اصفهانی داشت.

این بازیکن در لیگ بیست و یکم هم یکی از نفرات کلیدی سپاهان بود، اما در لیگ بیست و دوم از هفته های خاتمهی نیم فصل اول تعیین شد که در تفکرات مورایس جایی ندارد و به همین علت در پنجره زمستانی فصل گذشته لیگ برتر تصمیم گرفت بار دیگر زیر نظر امیر قلعه نویی به مسیر حرفه ای خود ادامه بدهد و در نیمه دوم فصل به گل گهر پیوست، تا پس از سال ها حضور در اصفهان بازی در یک شهر و استان دیگر را هم تجربه کند.

با خاتمه مسابقات محمدرضا حسینی به واسطه قرارداد یک ساله ای که با سپاهان همچنان تا خاتمه لیگ بیست و سوم باقی بود، به کمپ باغ فردوس بازگشت، اما نظر مورایس درباره او تغییر ننموده بود و این هافبک مهاجم باتجربه ایران فرصت حضور در تمرینات تیم از جمله اردوی ترکیه را پیدا نکرد تا تعیین گردد که نظر سرمربی پرتغالی درباره او قطعی است.

با این حال اینکه چه اتفاقاتی اتفاق افتاده که جدایی حسینی از سپاهان طی هفته ها و روزهای اخیر رسمی نشده، هنوز به طور کامل تعیین نیست، اما آنچه مسلم است این است که در صورتی که قرارداد حسینی تا 8 شهریورماه فسخ نگردد، او بازیکن سپاهان و یکی از 19 سهمیه بزرگسال این تیم را به خود اختصاص خواهد داد و البته که مدیران باشگاه هم نمی توانند تا قبل از نیم فصل به جای او بازیکنی جذب کند. ضمن اینکه باشگاه سپاهان پول قرارداد فصل بعد او را هم باید حداقل تا نیم فصل پرداخت کند.

لازم به ذکر است که محمدرضا حسینی در کنار برایان دابو بازیکنانی هستند که فهرست 19 نفر بزرگسال سپاهان را کامل نموده اند و در صورتی که سپاهان بخواهد همچنان یک جای خالی در فهرست خود داشته باشد، باید نام محمدرضا حسینی را از فهرست خارج کند.

در کنار دغدغه هایی که این روزها مدیران سپاهان و در راس آنها محمدرضا ساکت برای حل مشکل ثبت قرارداد برایان دابو دارند، توافق با محمدرضا حسینی نیز یکی از نگرانی های آنها است که باید دید در یکی دو روز به جای مانده چه اخباری در این خصوص منتشر خواهد شد.

گفته می گردد محمدرضا حسینی در صورتی که با مدیران باشگاه اصفهانی تعامل کند و پیش از خاتمه مهلت جابجایی از سپاهان جدا گردد، به ذوب آهن تیم سابق خود می پیوندد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط بحرانی برای سپاهان ؛ کاپیتان باید فسخ کند! ، نگرانی ساکت ؛ فقط دو روز فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بحرانی برای سپاهان ؛ کاپیتان باید فسخ کند! ، نگرانی ساکت ؛ فقط دو روز فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید