عمان ایر هواپیمایی روبه رشد خاورمیانه

به گزارش وبلاگ نام تو، معرفی هواپیمایی عمان ایر

هواپیمایی عمان ایر(Oman Air)، که در سال های اخیر نام خود را بین ایرلاین های شناخته شده خلیج فارس مطرح نموده است، هواپیمایی ملی این کشور به شمار می رود که تاسیس آن به سال 1970 میلادی باز می شود. مقر این ایرلاین، فرودگاه بین المللی مسقط است؛ فرودگاهی که در منطقه السیب واقع شده است. اگرچه این ایرلاین، هواپیمایی جدیدی به شمار می رود اما فعالیت های روبه رشدش در سال های اخیر باعث شده تا شرکت های معروف حوزه خلیج فارس، به عمان ایر به چشم رقیبی قدرتمند بنگرند.

عمان ایر هواپیمایی روبه رشد خاورمیانه

ارتقا و افزایش ناوگان هواپیمایی از یک طرف و کیفیت خدمات در پروازها از طرف دیگر نام عمان ایر را در مدت کوتاهی سر زبان ها انداخت. این شرکت در سال 2010 توانست به طور همزان اینترنت وای فای و خدمات تلفن همراه را در پروازهایش ارائه دهد؛ اقدامی که نام این هواپیمایی را به عنوان اولین ارائه دهنده همزمان این خدمات عنوان کرد.

در حال حاضر اغلب ناوگان هواپیمایی این شرکت را هواپیماهای میانه ایرباس و بوئینگ تشکیل می دهند؛ هواپیماهای ایرباس 330، بوئینگ 737، ای تی آر 42 و امبرائر ئی جت. البته این شرکت قرار است بوئینگ های 787 را نیز به ناوگان خود اضافه کند.

مقاصد پروازی عمان ایر

هواپیمایی عمان در حال حاضر به 27 کشور جهان (50 شهر) پرواز دارد؛ پروازهایی از مبدا مسقط به مرکز های آسیایی و اروپایی و آفریقایی و شهرهای مهم این قاره ها. در میان کشورهای مقصد، هند با 11 شهر سهم زیادی از پروازهای این هواپیمایی را دارد.

پروازهای عمان ایر به ایران

هواپیمایی عمان پروازهای روزانه به مقصد فرودگاه امام تهران و برعکس دارد؛ پروازهایی که در مقایسه با ایرلاین های دیگر قیمتی بسیار ارزان دارند. این ایرلاین بعلاوه در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه از مشهد به مسقط و برعکس نیز پرواز دارد.

خرید بلیط عمان ایر

خرید بلیط هواپیما عمان ایر نیز همانند بلیط دیگر ایرلاین ها، در وبلاگ نام تو فراهم شده است و شما تنها کافی است به صفحه این ایرلاین مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو و با برترین قیمت بخرید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط این ایرلاین در وبلاگ نام تو حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید بلیط پروازهای این هواپیمایی از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در جهان را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین بخرید.

سوانح هوایی عمان ایر

این شرکت هواپیمایی در مدت فعالیت خود، تا کنون حادثه ای که منجر به کشته و یا زخمی شدن افراد شده باشد، نداشته است.

خرید بلیط هواپیما عمان ایر

منبع: فلای تودی

به "عمان ایر هواپیمایی روبه رشد خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان ایر هواپیمایی روبه رشد خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید