عکس ، این دو بازیکن سپاهان با نمایش این عکس عرض اندام کردند

به گزارش وبلاگ نام تو، رامین رضاییان و میلاد زکی پور که در فصل تازه نیز مدافعان راست و چپ سپاهان هستند، در تمرین این تیم با نمایش عضله و عملکرد تاکتیکی خود سعی کردند آمادگی خود را در آستانه آغاز فصل تازه و نخستین بازی فصل برابر تراکتور نشان بدهند.

عکس ، این دو بازیکن سپاهان با نمایش این عکس عرض اندام کردند

به گزارش وبلاگ نام تو، سپاهان در شرایطی به استقبال فصل نو لیگ برتر می رود که پس از ناکامی در کسب قهرمانی سال قبل، سعی نموده بسیاری از مهره های تاثیرگذار فصل قبل خود ازجمله میلاد زکی پور و رامین رضاییان را نگه دارد تا انسجام و شکل تیمی خود در خط دفاعی را حفظ کند و از سوی دیگر بازیکنان با کیفیتی به تیمش بیاورد.

سپاهان در فصل گذشته با رامین رضاییان در سمت راست و میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاعی مقابل حریفان خود نهاده شد که این دو بازیکن علاوه بر نمایش موثر در عقب زمین برای بسته ماندن دروازه طلایی پوشان، در بخش هجومی نیز جزو برترین های لیگ برتر بودند که توانستند در کنار گلزنی، پاس گل هم بدهند و خطرناک ظاهر شوند.

رامین رضاییان و میلاد زکی پور که در فصل نو نیز مدافعان راست و چپ سپاهان هستند، در تمرین این تیم با نمایش عضله و عملکرد تاکتیکی خود سعی کردند آمادگی خود را در آستانه آغاز فصل نو و نخستین بازی فصل برابر تراکتور نشان بدهند.

سپاهان بدون شک با خریدهایی که انجام داده و بازیکنان سرعتی و گل ساز در کناره ها مثل زکی پور و رضاییان می تواند دوباره در فصل نو در قامت یک مدعی ظاهر گردد و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عرض اندام کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، این دو بازیکن سپاهان با نمایش این عکس عرض اندام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این دو بازیکن سپاهان با نمایش این عکس عرض اندام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید