هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از برگزاری 2 مرحله انتخابی تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ نام تو، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای شناخت نفرات تیم ملی کاراته در 3 رویداد قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی، مسابقات انتخابی تیم ملی در دو مرحله برگزار می گردد.

هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از برگزاری 2 مرحله انتخابی تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ نام تو، سید شهرام هروی با بیان اینکه، نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان 15 فروردین ماه برگزار می گردد، اظهار کرد: به همین منظور از 14 فروردین اردو شروع می گردد تا نفرات سوم مشترک و نفرات دوم مسابقات قهرمانی کشور به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت نمایند و در نهایت یک کاراته کا در اردوی تیم ملی باقی بماند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم مسابقات انتخابی که 7 و 8 خرداد ماه برگزار می گردد نفرات تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا 2021، نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و نفر منتخب مرحله اول انتخابی (در مجموع 4 کاراته کا) به صورت دوره ای و رفت برگشت با یکدیگر مبارزه می نمایند تا در نهایت در هر وزن دو ورزشکار در اردو باقی بماند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: رقابت های تمام اوزان طبق برنامه اعلام شده برگزار می گردد و تنها در وزن 75- کیلوگرم، مسابقات انتخابی دوم، 24 خرداد برگزار می گردد.

هروی اظهار داشت: پس از برگزاری دومین مرحله مسابقات انتخابی، در هر وزن 2 ورزشکار در اردو باقی می ماند ،انتخاب نفرات جهت مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو براساس نظم و انضباط، عملکرد ورزشکاران در ابعاد فنی و اخلاقی و انتخابی های برگزار شده در اردو معین می گردد، البته ممکن است عملکرد ورزشکاری به گونه ای باشد که با تصمیم کادرفنی به هر سه رویداد مهم پیش رو اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از برگزاری 2 مرحله انتخابی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از برگزاری 2 مرحله انتخابی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید