معرفی برترین مدل های پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت

به گزارش وبلاگ نام تو، اگر در پی خرید پاوربانک های خوب و باکیفیت با ظرفیت ایدئال و قیمت مناسب هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 17 پاوربانک مجذوب کننده با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت آشنا کنیم.

معرفی برترین مدل های پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک های بازار با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت

1. شارژر همراه کربی مدل BE-P104 120W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک کربی مدل BE-P104 120W در واقع مشابه همان مدل بالایی است از این جهت که تمام امکانات امنیتی، فناوری شارژ سریع و نمایشگر نشان گر مقدار شارژ پاوربانک را دارد اما خروجی این محصول 120 واتی است و برخلاف مدل بالا که قادر است گوشی ها را با سرعت 22.5 وات شارژ کند، سرعت شارژ در این محصول به 33 وات می رسد تا بدین ترتیب حتی تبلت ها را هم بتوانید با سرعت بسیار بالایی شارژ کنید. این محصول بعلاوه از قابلیت تثبیت ولتاژ خروجی هم بهره می برد تا بدین ترتیب خطری از بابت تغییر ولتاژ محصول شما را تهدید نکند. این محصول از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C هم بهره می برد.

2. پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه سامسونگ مدل EB-P5300 در ظرفیت 20000 میلی آمپر فراوری و عرضه می گردد و به شما این امکان را می دهد تا دو دستگاه مجزا را به صورت همزمان شارژ کنید. از آن جایی هم که این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید، قادر است گوشی شما را با سرعت بسیار بالایی هم شارژ کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) هم باعث شده تا این پاوربانک بتواند به راحتی تبلت را هم با سرعت بسیار خوبی شارژ کند. این پاوربانک 392 گرم وزن داشته و ابعاد کوچکی هم دارد تا بدین ترتیب حمل و نقل آن خیلی برای شما مشکل ساز نباشد. گفتنی است سرعت شارژ گوشی در این پاوربانک به 25 وات در بیشترین حالت می رسد که سرعت شارژر استاندارد بسیاری از گوشی های سامسونگ است.

3. پاوربانک کربی مدل BE-P103 22.5W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک کربی مدل BE-P103 22.5W یک پاوربانک 400 گرمی است که می تواند از تبلت گرفته تا هدفون و ساعت هوشمند را با سرعت بسیار خوبی شارژ کند. این محصول از فناوری شارژ سریع QC 3.0 هم پشتیبانی می نماید و توان خروجی آن هم 22.5 وات است؛ این یعنی می توانید به لطف این پاوربانک فست شارژ، گوشی خود را با سرعت بسیار بالایی شارژ کنید. روی بدنه این شارژر همراه هم یک نمایشگر تعبیه شده تا درصد شارژ خود دستگاه را مشاهده کنید. از جمله فوائد این محصول می توان به مقاومت در برابر خط و خش، بهره مندی از فناوری منحصربه فرد DC-DC CONVERTER برای محافظت از گوشی در مقابل انواع خطرات الکترونیکی مانند ولتاژ بالا و جریان بالا و اتصال جریان، دو ورودی از نوع Micro-USB و USB-C و سه خروجی با دو USB-A و یک USB-C اشاره نمود.

4. شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB208 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک 20000 میلی آمپری راوپاور مدل RP-PB208 قادر به شارژ همزمان 4 دستگاه به وسیله دو درگاه Type-C و دو درگاه USB-A است. دو درگاه USB-A این پاوربانک مجهز به فناوری Quick Charge و خروجی 18 وات هستند. دو درگاه Type-C نیز با پشتیبانی از فناوری شارژ Power Delivery و بهره مندی از خروجی های 18 و 30 وات قادرند گوشی ها یا تبلت ها را با سرعت بسیار بالایی شارژ نمایند. بعلاوه در این پاوربانک از باتری باکیفیت شرکت LG استفاده شده که دارای تدابیر امنیتی بخصوصی برای محافظت در مقابل جریان، ولتاژ یا دمای بالا است. این پاوربانک از پلاستیک ساخته شده و فقط 204 گرم وزن دارد.

5. پاوربانک باسئوس مدل Adaman2 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این شارژر همراه یکی از محبوب ترین محصولات در فروشگاه وبلاگ نام تو ست که با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت و سرعت بالا می تواند احتیاجهای شما را رفع کند. آنچه که این محصول را از سایر پاوربانک های این فهرست متمایز نموده قابلیت شارژ بی سیم آن است که اگر دستگاه شما از این حالت پشتیبانی کند می توانید با سرعت بسیار خوب 15 وات آن را شارژ کنید. بعلاوه در حالت عادی هم امکان شارژ با سرعت نهایتا 22.5 وات هم وجود دارد. این دستگاه یک نمایشگر برای نمایش مقدار شارژ به جای مانده باتری دارد و از سه درگاه هم بهره می برد که شامل Microusb و USB-C به عنوان ورودی و USB-A به عنوان خروجی می شوند.

6. پاوربانک باسئوس مدل PPJL000001 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

PPJL000001 یک پاوربانک با کابل Type-C متصل است به این معنا که شما دیگر احتیاجی ندارید هر بار کابل را از آن جدا نموده یا به آن متصل کنید، بلکه خود پاوربانک یک سیم متصل دارد که زحمت انجام این کار را از روی دوشتان بر می دارد. این پاوربانک قادر است گوشی شما را با سرعت 65 وات شارژ کند که البته در صورت استفاده از یک پورت این سرعت را دریافت خواهید کرد. به صورت کلی این محصول سه پورت دارد که شامل یک پورت USB-C و دو پورت USB-A می گردد. توجه داشته باشید کابل USB-C متصل هم قابلیت شارژ دستگاه خارجی و هم خود پاوربانک را دارد که اگر بتوانید از یک آداپتور اصلی و سریع استفاده کنید، شارژ آن تنها 90 دقیقه طول خواهد کشید و این برای یک پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی یک مزیت استثنائی محسوب می گردد.

7. شارژر همراه جووی مدل jp-289 Wireless ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک Baseus Bipow Pro با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت، 3 خروجی و حدبیشتر توان خروجی 22.5 وات انتخاب بسیار ایدئالی محسوب می گردد. جنس این محصول از ABS و PC است و فرآیند پیشرفته ساخت آن هم سبب شده در برابر اثر انگشت مقاوم باشد. برای نمایش مقدار شارژ به جای مانده پاوربانک یک نمایشگر دیجیتال هم روی بدنه پاوربانک بیسوس قرار گرفته است که باتری به جای مانده را به صورت درصد به شما نمایش می دهد. ابعاد پاوربانک برابر 126.7×75.4×32 میلیمتر است و وزنی برابر 340 گرم دارد تا یک پاوربانک نسبتا سبک با توجه به ظرفیتش باشد. داخل پک محصول کابل Type C به طول 30 سانتی متر و شدت جریان 3A قرار گرفته است. این پاوربانک دارای 3 درگاه شامل 1 عدد Type C و 2 عدد USB است. درگاه Type C هم ورودی است که برای شارژ پاوربانک از آن استفاده می گردد و هم خروجی که برای شارژ دستگاه هایتان می توانید از آن استفاده کنید. حدبیشتر خروجی پاوربانک برابر 22.5 وات است. پاوربانک بیسوس در برابر افزایش دما، اتصال کوتاه، اثر مغناطیسی، افزایش یا کاهش ولتاژ و جریان از گوشی شما محافظت خواهد نمود.

8. پاوربانک نوکیا مدل P62O3 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک نوکیا مدل P62O3 یک محصول خوب از یک برند خوب و مطمئن است که احتیاج به معرفی هم ندارد. با ظرفیت بسیار بالا، این پاوربانک می تواند بیشتر گوشی ها را حداقل 3 بار شارژ کند. با فناوری شارژ سریع 20 وات، این پاور برای طیف وسیعی از گوشی ها از آیفون ها گرفته تا اندرویدی ها مناسب است و می تواند آن ها را با سرعت بالایی شارژ کند. مدار هوشمند داخلی در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و ناپایداری ولتاژ از گوشی شما محافظت می نماید. به لطف 3 درگاه شارژ داخلی می توانید حدبیشتر 3 دستگاه مختلف را به طور همزمان شارژ کنید. این پاوربانک نمایشگر LCD ندارد ولی از نشان گر LED بهره می برد تا شما را از شارژ خود دستگاه آگاه سازد. از جمله قابلیت های این شارژر می توان به فناوری شارژ سریع، شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ برای جلوگیری از ورود ولتاژ اضافی به گوشی، تشخیص هوشمند شدت جریان خروجی، فناوری USB PD و… اشاره نمود.

9. شارژر همراه شیائومی مدل PB2022ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PB2022ZM از 4 پورت بهره می برد که شامل دو پورت USB-A و یک پورت USB-C برای خروجی و دو پورت micro USB و USB-C برای ورودی شارژ و توان است که می توانید به وسیله آن ها خود دستگاه را شارژ کنید. به صورت کلی هم این امکان وجود دارد تا سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. بعلاوه، پشتیبانی شارژر همراه شیائومی مدل PB2022ZM از حدبیشتر توان خروجی به صورت تک درگاه 22.5 واتی باعث می گردد تا بتوان دستگاه های مختلف را با سرعت چشمگیری به وسیله آن شارژ کرد. گفتنی است که این پاوربانک به وسیله رابط USB-C خود با توان حدبیشتری 33 وات به وسیله رابط USB-C در طول مدت زمانی معادل 6.9 ساعت به صورت کامل شارژ می گردد که عدد خوبی محسوب می گردد. این پاوربانک 358 گرم وزن دارد و در محدوده دستگاه هایی با وزن معمولی قرار می گیرد.

10. پاوربانک کربی مدلBE-P101 100W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک BE-P101 فراوری شرکت کربی از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این پاوربانک 700 گرم وزن دارد و در دسته پاورهای سنگین قرار می گیرد اما با این حال سرعت فوق العاده بالایی دارد و در سریع ترین زمان ممکن، هر دستگاه دیجیتالی کوچک تر از تبلت را به سرعت شارژ می نماید چون در ساخت این دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 استفاده شده است. بدنه این محصول دربرابر خط وخش مقاوم است؛ بنابراین هنگام استفاده از این محصول و قراردادن آن روی سطوح مختلف مسئله ای پیش نخواهد آمد. توان کلی این پاوربانک هم تا 100 وات است و قادر است گوشی شما را با سرعت 22.5 وات شارژ کند. برا یاین محصول از یک نمایشگر هم در نظر گرفته شده که مقدار شارژ دستگاه را نشان می دهد. روی این محصول دو پورت USB-A و یک پورت USB-C تعبیه شده تا بدین ترتیب از لحاظ تنوع پورت ها هم مسئله ای وجود نداشته باشد.

11. پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک از شرکت خوب بیسوس از سه خروجی بهره می برد و توان حدبیشتر 22.5 وات را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید گوشی یا تبلت خود را با سرعت بالایی شارژ کنید. این پاوربانک به گونه ای ساخته شده که هم مقاوم است و هم اثر انگشت را جذب نمی نماید، بنابراین از کثیف شدن هم تا حد زیادی در امان است. این پاوربانک از دو پورت USB-A و دو پورت USB-C بهره می برد تا بتوانید همزمان 3 دستگاه را همزمان شارژ کنید. بعلاوه پورت USB-C به عنوان ورودی هم عمل می نماید و می توانید پاوربانک را به وسیله آن با سرعت بالایی شارژ کنید. این محصول یک نمایشگر دیجیتال هم برای نمایش مقدار باتری به جای مانده پاوربانک دارد.

12. پاوربانک روموس مدل Coeus 20 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

روموس هم یکی دیگر از برندهای بازار در دسته پاوربانک هاست که می توانید با خیال راحت محصولات آن را خریداری نموده و گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید. این پاوربانک 437 گرمی هم یکی از همین محصولات است که با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت قادر است گوشی شما را تا بیش از 3 بار به راحتی شارژ کند. به لطف دو پورت USB-A و یک پورت USB-C، این پاوربانک می تواند 2 مصحول را به صورت همزمان شارژ نموده و خود هم با سرعت قابل قبولی شارژ گردد.

13. شارژر همراه مک دو دو مدل MC-7161 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک مک دو دو مدل MC-7161 با ظرفیت 20000 میلی آمپر از باتری لیتیوم پلیمری بهره برده و دارای وزن 360 گرم و ابعاد 26×5.68×142 است. در ساخت بدنه از پلاستیک ABS استفاده شده که مقاومت آن را دوچندان نموده است. بعلاوه روی بدنه هم نشانگر دیجیتالی تعبیه شده تا کاربر بتواند مقدار شارژ به جای مانده دستگاه را مشاهده کند. این محصول را می توانید با دو ورودی Micro-USB و Type-C شارژ کنید و به لطف USB-A و یک USB-C، گوشی یا هر گجت دیجیتالی دیگر را شارژ کنید. به صورت کلی هم این دستگاه امکان شارژ سه محصول به صورت همزمان را دارد. خروجی نهایی این پاوربانک 18 وات است که سرعت خوبی محسوب می گردد.

14. شارژر همراه انرجایزر مدل UE20014 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک UE20014 از سری پاوربانک های 20000 میلی آمپری شرکت خوب انرجایزر است که از طراحی مدرن و رویه ای از جنس پلاستیک بهره می برد. این محصول که امکان شارژ تبلت، گوشی موبایل و انواع و اقسام گجت های دیجیتالی را به شما می دهد، از دو درگاه خروجی USB و دو ورودی از نوع USB-C و MicroUSB بهره می برد که می توانید به یاری آن ها دستگاه های دیگر و خود پاوربانک را شارژ کنید. برای این شارژر هم مثل خیلی از شارژرهای دیگر این فهرست نشان گر LED نمایش مقدار شارژ دستگاه در نظر گرفته شده که قابلیتی کاربردی محسوب می گردد.

15. شارژر همراه تسکو مدل TP881 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 881 حدود 410 گرم وزن دارد و از سه پورت خروجی که شامل دو USB-A و یک USB-C و دو پورت ورودی که شامل یک Micro USB و یک Type-C می شوند بهره می برد. بدین ترتیب کاربر تنوع لازم را از لحاظ پورت ها و اتصالات خواهد داشت تا مسئله ای از بابت شارژ دستگاه های مختلف برایش به وجود نیاید. این محصول بعلاوه از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می نماید و توان خروجی آن هم 18 وات است. حدود 10 الی 13 ساعت هم طول می کشد تا خود دستگاه شارژ گردد که زمان زیادی محسوب می گردد اما به لطف امکانات متعدد و قیمت مناسب، این ضعف شاید خیلی به چشم نیاید. گفتنی است پاوربانک تسکو از یک نشانگر LED هم جهت نمایش مقدار شارژ دستگاه بهره می برد و به همراه یک کابل USB-C عرضه می گردد.

16. شارژر همراه باسئوس مدل PPDML-M02 20W ظرفیت20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه باسئوس مدل PPDML-M02 20W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت دارای سه پورت خروجی است که دوتای آن USB بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی های خود را با سرعت بالایی شارژ کنید. بعلاوه این پاوربانک دارای یک پورت تایپ سی است که هم بعنوان ورودی و هم خروجی استفاده می گردد. البته توجه داشته باشید که اگر چند دستگاه را همزمان به این پاور بانک متصل کنید، سرعت نهایی میان آن ها تقسیم می گردد و باید انتظار سرعت شارژ پایین تری را داشته باشید. این محصول بعلاوه دو پورت ورودی MicroUSB و Type-C دارد تا بتوانید با تمام کابل ها آن را شارژ کنید. پاوربانک Baseus PPDML-M02 از یک چیپست هوشمند بهره می برد که قادر است از باتری گوشی شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند. برای شارژ خود پاور بانک بهتر است از کابل 100w باسئوس و شارژر 30w استفاده کنید تا با بالاترین سرعت بتوانید آن را شارژ کنید. این پاوربانک 425 گرم وزن دارد.

17. شارژر همراه کینگ یو مدل KP19 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی کینگ یو به لطف بهره مندی از کیفیت ساخت بالا، بدنه بسیار مقاوم، درگاه های خروجی متعدد، امکان فست شارژ ایمن و صد البته قیمت مناسب، از جمله محصولاتی است که توانسته در این دسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این شارژر امکان شارژ تقریبا تمام گجت های دیجیتال کوچک تر از تبلت را با سرعت بسیار بالا دارد و از آن جایی هم که از دو پورت USB-A، یک پورت MicroUSB و یک پورت USB-C بهره می برد، این اجازه را به کاربر می دهد تا محصولات متعددی را به یک باره شارژ کند. این پاوربانک طراحی جالبی هم دارد به گونه ای که USB-C آن در بغل تعبیه شده و سایر پورت ها روی فریم بالایی. بعلاوه چهار چراغ LED کوچک هم روی پاوربانک تعبیه شده که هر کدام از آن ها نشان دهنده 1/5 (یک پنجم) ظرفیت کلی پاوربانک است.

برترین پاوربانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی؛ سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم برترین پاوربانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی را به شما معرفی کنیم با این امید که بتوانید خرید آسوده تری داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی برترین مدل های پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مدل های پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید