پخش فیلم های آلن دلون از شبکه نمایش

به گزارش وبلاگ نام تو، چهارشنبه مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است و شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی ابلیس را پخش می نماید.

پخش فیلم های آلن دلون از شبکه نمایش

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نام تو، به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در کنداکتور تابستانی این هفته شبکه نمایش، طبق روالی که از هفته قبل شروع شد، پخش فیلم های جذاب ویژه تابستان، ژانر منتخب علمی تخیلی، مرور آثار آلن دلون و پخش فیلم های جدید از این شبکه ادامه پیدا می نماید.

چهارشنبه 12 تیرماه مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است. شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی ابلیس به کارگردانی احمدرضا درویش را در ساعت 13 همین روز پخش می نماید.

فیلم های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب سه احمق، اسب رویاها، زندگی حقیر، مینوس، هتل هونوجی، دوست من خرس و ناخدا دندان خنجری و گنج لاماراما هستند که از شنبه 7 تیرماه تا آدینه 13 تیرماه ساعت 15 پخش می شوند.

علاقمندان به ژانر فیلم های سینمایی علمی-تخیلی می توانند از شنبه 7 تیرماه تا آدینه 13 تیر ساعت 19 فیلم های هوش مصنوعی، کریش 3، جاذبه، یاغی یک، صاعقه سیاه، فولاد خونین و تلقین را در این باکس ببینند.

مرور آثار و فیلم های آلن دلون هنرپیشه فرانسوی در بخش صحنه گران از دیگر بخش های جدول پخش این هفته شبکه نمایش است. آلن دلون توانسته طی زندگی هنری خود صاحب جوایزی متعددی از جمله نخل طلا و جایزه سزار گردد. فیلم های سامورایی، عقرب، دایره سرخ، اسلحه عظیم، سه نفر برای کشتن، شوک و ضارب با بازی این بازیگر، از شنبه 7 تیرماه تا آدینه 13 تیر در ساعت 21 روی آنتن شبکه نمایش می رود.

در باکس ساعت 23 به ترتیب فیلم های شیدا محصول ایران در تقارن با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی، ناشناخته، امن، تن ها یک نفس، تالکین، عملیات بی نقص و استن و اولی محصول 2018 که داستان واقعی یکی از عظیمترین کمدین های 2 نفره یعنی لورل و هاردی را روایت می نماید از شنبه 7 تا آدینه 13 تیرماه از شبکه نمایش پخش می شوند.

در این باکس، فیلم سینمایی عملیات بی نقص (Extreme job) محصول 2019 کره به کارگردانی لی بیونگ هیون، پنجشنبه 12 تیرماه ساعت 23 برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد. این فیلم داستان گروهی از کارآگاهان باتجربه است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار تصمیم می گیرند عملیات مخفی خود را به وسیله تاسیس یک رستوران پیش ببرند، اما هنگامی که رستوران آن ها معروف می گردد، شرایط تغییر می نماید.

مخاطبان فیلم های کلاسیک می توانند از شنبه تا آدینه فیلم های ال کندور، پسران خیابان پال، شاهین مالت، زنده باد زاپاتا، چارلی واریک، انتخاب هابسون و پرستار بچه ها را در ساعت یک بامداد مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پخش فیلم های آلن دلون از شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم های آلن دلون از شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید