217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

به گزارش وبلاگ نام تو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 561 میلیارد تومان مصوب شد.

217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

علی شهابی نسب در نشست شورای برنامه ریزی استان اضافه نمود: بعلاوه در این سفر 6605 میلیون دلار برای نفت و گاز در میادین گچساران و پتروشیمی های دهدشت و گچساران اختصاص داده شد.

وی اظهار کرد: در بخش زیربنایی 80 طرح، بخش صنعت و معدن 5 طرح، بهداشت و درمان 14 طرح، فرهنگی و اجتماعی 48 طرح بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: در سفر رئیس جمهور، مصوبات این سفر برای همه شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عمرانی و اقتصادی دیده شده است.

شهابی نسب توضیح داد: مدیران دستگاه های اجرایی به وسیله سازمانها و وزارتخانه های خود پیگیری نمایند. تا این مصوبات اجرایی شوند.

وی ادامه داد: باید ستاد اجرایی به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در دو حوزه عمرانی و اقتصادی تشکیل گردد و دستگاه ها در این ستاد از اقدامات اجرا شده خود گزارش ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: از محل تبصره 18 حدود 900 میلیارد تومان معادل سه درصد به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

شهابی اضافه نمود: یک هزار و 100 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه باید استان کهگیلویه و بویراحمد تا انتها سال اقتصادی جذب کند که تا به امروز تنها 55 درصد این اعتبارات جذب شده است.

به گزارش وبلاگ نام تو، وی بیان نمود: از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا قبل از انتها سال اقتصادی جاری اعتبارات خود را جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید