اخبار مجلس

سفر یار مهربان به منطقه ها محروم

کتابخانه سیار راه حل خوبی برای توسعه امور کتابخانه ای در منطقه ها روستایی و کم برخوردار است و می تواند پاسخی بر توزیع عادلانه امکانات کتابخانه ای باشد.

28 شهریور 1402

تکمیل پروژه راه آهن سنندج همدان به گامهای آخر رسیده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تکمیل پروژه راه آهن سنندج همدان به گامهای آخر رسیده است.

20 شهریور 1402

وزارت ارتباطات آمار ترافیک پیغام رسان های داخلی و اینترنت را ارائه نمی کند

توانگر نماینده مجلس در توئیتی نوشت: علی رغم گذشت بیش از 40 روز و پیگیری های مکرر برای ارایه آمار ترافیک پیغام رسان های داخلی و اینترنت از وزارت ارتباطات، متاسفانه هنوز آماری از این وزارتخانه واصل نشده است. این اهمال و تاخیر در ارائه آمار را چطور باید تفسیر...

27 بهمن 1401

ایرانی ها برای بازنشسته شدن باید 5 سال بیشتر کار نمایند ، تصمیم دولت برای سال آینده چیست؟

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزایش سن بازنشستگی و توجه به معیشت مردم را از نقاط قوت لایحه بودجه سال 1402 قلمداد کرد.

5 بهمن 1401

فرار 80 هزار میلیارد تومانی

هم میهن نوشت: مقدار دقیق فرار مالیاتی در کشور تعیین نیست، اما قطعا رقم آن بسیار بالاست. در جدیدترین آمار اعلام شده روز گذشته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از فرار مالیاتی به مقدار 80 هزار میلیارد تومان در طول سه سال گذشته اطلاع داد. این در حالی است...

28 دی 1401

بودجه 1402 بدون کسری بسته می گردد؟

مرکز پژوهش های مجلس با آسیب شناسی سند دخل و خرج دولت در امسال و اعلام تحقق نیافتن منابع بودجه ای مورد انتظار دولت و مجلس خواستار اصلاحات اساسی برای بهبود بودجه ریزی و پوشش کسری بودجه شد، آیا بودجه سال 1402با کمترین اندازه کسری بودجه بسته خواهد شد؟

20 آذر 1401

217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 217 طرح در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 561 میلیارد تومان مصوب شد.

9 خرداد 1401

برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی از پاسخگویی در مورد فاجعه قرارداد ویلموتس طفره می رود که درباره حضورش در پست کنونی سکوت اختیار کرده است.

6 اردیبهشت 1401

قطعاً امتحانات و کلاس های علمی دانشگاه ها حضوری برگزار می گردد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: از سرگیری آموزش حضوری با جدیت در وزارت علوم دنبال می گردد و برگزاری حضوری واحد های درسی عملی و برگزاری امتحانات سرانجام ترم قطعأ حضوری است.

26 فروردین 1401

تصویب طرح سیاست های تشویقی ارتقاء کیفی ساختمان ها در لایحه تعرفه عوارض محلی 1401

خبرگزاری خبرنگاران-با پیشنهاد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و استقبال اعضای شورای ششم، طرح سیاست های تشویقی برای ارتقاء کیفی ساختمان ها در لایحه تعرفه عوارض محلی 1401 تا سقف 20 درصد مورد تصویب قرار گرفت.

15 اسفند 1400

لاهوتی: مجلس در آنالیز بودجه به دغدغه های معیشتی مردم توجه داشته باشد

نماینده سابق مجلس گفت: نمایندگان مجلس تا به امروز طوری عمل کردند که هم به دغدغه های مردم در امر بخش درآمدی بودجه پاسخ داده اند و هم کوشش نموده اند در سایر موارد با دولت همراهی داشته باشند.

14 اسفند 1400

ظرفیت فراوری تراشه ایالات متحده افزایش می یابد

توانایی آمریکا برای برطرف کمبود تراشه محدود و ظرفیت داخلی فراوری تراشه برای چندین دهه در حال کاهش بوده است. سایر کشورها همچنان به فراوری تراشه در جاهای دیگر غیر از آمریکا ادامه می دهند به همین علت امنیت مالی این کشور به دسترسی قابل اعتماد به نیمه هادی...

2 بهمن 1400

رئیس سازمان سنجش کشور ممنوع الخروج می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، احمد نادری، نماینده مجلس در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کرد که ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش ممنوع الخروج گردد.

4 مهر 1400

افزایش یارانه نشریات دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس

کارگروه ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با افزایش یارانه نشریات دانشجویی موافقت کرد.

7 مرداد 1400

ممنوعیت دانلود تیک تاک در دستگاه های دولتی آمریکا

کمیته امور دولتی و امنیت داخلی سنای آمریکا لایحه ای را به اتفاق آرا تصویب کرد که دانلود اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک از سوی کارکنان فدرال در دستگاههای دولتی را ممنوع می کند.

30 تیر 1400

صدای کودکی که می شنوید واقعی است

انجمن های زیادی در جهان با هدف یاری به بچه ها کم برخوردار در حال فعالیتند که هرکدام با استفاده از روش های خلاقانه کوشش دارند شرایطی را مهیا نمایند تا دوران کودکی که شیرین ترین سال های زندگی هر انسانی است با تلخی و در حسرت امکانات مختلف سپری نشود.

22 تیر 1400

مناسب سازی از حقوق اساسی انسان هاست

تهران (پانا) - شانزدهمین نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور، جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و ابراهیم کاظمی مومن سرایی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی...

19 اسفند 1399

برای برگزاری لیگ کشتی تابع ستاد کرونا هستیم

محمد ابراهیم امامی در واکنش به اما و اگرهای شروع دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی به خبرنگاران گفت: فدراسیون کشتی تا به امروز مبنا را بر برگزاری لیگ برتر گذاشته و سازمان لیگ هم تاریخ شروع دور برگشت را اعلام نموده، اما در هر حال تابع تصمیم ستاد مقابله...

2 دی 1399

خبرنگاران لایحه مسوولیت ارائه دهندگان خدمات حوزه فناوری اطلاعات روی میز دولت

تهران- خبرنگاران- وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات لایحه مسوولیت ارائه دهندگان خدمات حوزه فناوری اطلاعات را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه کرد.

25 آبان 1399

نخستین مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ

نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان 2نامزد دموکرات و جمهوریخواه در دانشگاه کیس وسترن رزرو، در شهر کلیولند ایالت اوهایو آغاز شد.

14 آبان 1399
تعداد: (34)