استارتاپ

اپل با بهمنی از فروشگاه های اپ روبرو می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالیکه اپل آماده می شود تا در اتحادیه اروپا اجازه دهد فروشگاه های اپلیکیشن مختلف روی دستگاه هایش نصب شوند، رقبای این شرکت خود را آماده می کنند تا جایگزینی برای اپ استور شوند.

9 دی 1401

سرمایه گذاری گوگل در ژاپن

گوگل در ژاپن سرمایه گذاری خواهد نمود. این موضوعی است که اخیرا از سوی مدیران گوگل مطرح شده است.

3 دی 1401

رشد 45 پله ای ایران در شاخص جهانی نوآوری

مروری بر شرایط علم، فناوری و نوآوری در ایران بر اساس گزارش علم یونسکو در سال 2021 نشان می دهد که استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و خلاق در پنج سال گذشته رشد نمایی کرده اند.

13 مرداد 1400

زالی: الگوی شیوع کرونا در حال تغییر است

رئیس ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران شکستن زنجیره کرونا را در گروی تحقق فرایند ایمنی مناسب جامعه برشمرد که لازمه آن حجم بالای واکسیناسیون جامعه است.

18 فروردین 1400

ورود مستقیم 85 درصد سود کشاورزان به جیب دلالان! چرا و چگونه؟

خبرنگاران- رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: عدم اجرای سیاست های کلی اصل 44، مدیریت های جزیره ای و نظام معیوب توزیع از عمده دلایل ورود گسترده دلالی به بخش کشاورزی است که دسترنج کشاورز را به ثمن بخس می خرند و چند برابر قیمت می فروشند.

9 فروردین 1400

هم بنیان گذار وان پلاس از استارت آپ جدیدش رونمایی کرد

چند ماه قبل کارل پی که هم بنیان گذار وان پلاس محسوب می گردد، این شرکت را ترک کرد و مدتی بعد اعلام شد که میخواهد شرکت جدیدی را تاسیس کند. حالا او اعلام نموده که شرکت جدید او هیچ (Nothing) نام دارد. در بخشی از بیانیه خبری این شرکت آمده: ماموریت هیچ حذف موانع بین...

8 اسفند 1399

تصویب و حمایت از 300 طرح کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، حمایت 50 میلیونی از 35 شرکت

مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه 300 طرح از محققان و فناوران این دانشگاه در رابطه با ویروس کرونا مورد تصویب و حمایت قرار گرفته است، از حمایت 50 میلیون تومانی صندوق تجهیزات پزشکی از شرکت های سازنده تجهیزات و ملزومات...

30 خرداد 1399