ب ام و XM در کوشش برای رکوردشکنی پیست Pikes Peak ناکام ماند

به گزارش وبلاگ نام تو، ب ام و XM به عنوان سریعترین SUV ب ام و قصد شکستن رکورد لامبورگینی Urus در رقابت های Pikes Peak را داشت. اما این کوشش به ناکامی انجامید و این خودرو با تصادفی سنگین از رکوردشکنی باز ماند.

ب ام و XM در کوشش برای رکوردشکنی پیست Pikes Peak ناکام ماند

بیت ران - محمد فتح اللهی: چگونه باید یک SUV فوق سریع را به فروش برسانید؟ اگر سابقه شما در خودروسازی به مقدار BMW خوب باشد، کارتان بسیار راحت است. کافیست چند رکورد به یادماندنی از خود بجا بگذارید تا همه محصول شما را به عنوان یک پرچم دار بشناسند.

خودروسازان بسیاری در دنیا علاقه به شکستن رکوردهای مختلف دارند. به همین علت است که کوشش های بسیاری از خودروسازان را در پیست هایی مانند نوربرگ رینگ Nordschleife می بینیم.

با توجه به سوابق BMW در فراوری خودروهای سریع و با هندلینگ بالا، انتظار می رفت تا ب ام و XM در بسیاری از نقاط دنیا رکوردهای مختلفی را بشکند. اما اولین کوشش این خودرو در مسابقات Pikes Peak با شکست روبرو شد.

ساعاتی پیش در یک کوشش رسمی برای ثبت رکورد، Matt Mullins راننده BMW کنترل XM را در Pikes Peak از دست داد. به علت نامعلومی، Mullins با ب ام و XM Label Red تصادف شدیدی را تجربه کرد. فیلمی از این تصادف وجود ندارد، اما نتیجه برخورد این خودرو با صخره ها و موانع خارج از پیست کاملاً تعیین است.

قطعاً این تصادف اثر تبلیغاتی خوبی برای ب ام و XM نداشت. اما BMW در بیانیه ای بیان کرد که این تصادف یک حادثه مسابقه ای بود. BMW اضافه کرد که کوشش برای ثبت رکورد XM در Pikes Peak فعلاً به حالت تعلیق عایدی.

البته ب ام و XM قرار است در اواخر تابستان کوشش دیگری در این پیست داشته باشد و بتواند رکورد قبلی را بشکند. تا آن موقع فعلاً این لامبورگینی Urus پرفورمانته است که رکورد این پیست را با زمان 10:32.06 در اختیار دارد.

درباره ب ام و XM Label Red

BMW XM Label Red اولین مدل پلاگین هیبریدی بخش M ب ام و است. این SUV با قدرت 748 اسب بخار و 1000 نیوتن متر گشتاور، بهترین مدل سری XM است.

زیر درب موتور XM یک موتور هشت سیلندر با کد S68B44 واقع شده است و از یک موتور الکتریکی قدرت اضافی را دریافت می نماید. Label Red در 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و با پکیج M Drivers، رسیدن به حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت برای آن امکان پذیر است.

تویوتا C-HR نو با 223 اسب بخار قدرت معرفی گردید / آنالیز خودرو خاص تویوتا

کراس اوور KMC X5 کرمان موتور به تهران رسید / آنالیز فیس لیفت جک S5

نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد + تقویم نمایشگاه در سایر شهرها

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه تیر 1402 اعلام شد

لیست آپشن های اجباری اعلام شد / 7 آپشن نو برای خودروهای ایرانی

لیست قیمت ایران خودرو ویژه تیر 1402 اعلام شد / لیست قیمت 28 محصول

منبع: بیت ران

به "ب ام و XM در کوشش برای رکوردشکنی پیست Pikes Peak ناکام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و XM در کوشش برای رکوردشکنی پیست Pikes Peak ناکام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید