راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها به وسیله پنتاگون

به گزارش وبلاگ نام تو، ایسنا نوشت: دفتر AARO در پنتاگون آمریکا که در سال 2022 برای آنالیز پدیده های ناشناخته هوایی یا همان یوفوها تأسیس شد، به تازگی وب سایت تازه خود را برای کارکنان ارتش و دولت ایالات متحده معرفی نموده است تا گزارش های مشاهده موجودات فرازمینی را برای تحقیقات رسمی ارسال نمایند.

راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها به وسیله پنتاگون

پنتاگون به طور رسمی وبسایت رسمی خود را برای لیست بندی مشاهده اشیای پرنده ناشناس(UFO) از سوی پرسنل دولتی و نظامی راه اندازی نموده است. این وب سایت نو که به وسیله دفتر AARO مدیریت می گردد، تا حدی برای یاری به افزایش آگاهی عمومی در خصوص کار این دفتر راه اندازی شده و جالب این که یک مکانیسم رسمی برای گزارش مشاهده یوفوها به آن ارائه می دهد.

گزارش یوفوها

اگرچه این وب سایت هنوز در حال توسعه است، اما از هم اکنون گزارش های کارمندان، اعضای خدماتی یا پیمانکاران فعلی دولت ایالات متحده را که اطلاعات مستقیمی از برنامه ها یا فعالیت های دولت ایالات متحده مربوط به یوفوها از سال 1945 تا به امروز دارند، می پذیرد.

با این حال، این وب سایت هنوز به طور کامل عملیاتی نشده است. در حالی که پس از فعال شدن به طور کامل، به این دفتر در ایجاد یک تاریخچه کامل از چنین رویدادهایی، طبق درخواست کنگره ایالات متحده یاری می نماید.

شان کرک پاتریک مدیر فعلی AARO می گوید: تیم کارشناسان ما کوشش های دولت ایالات متحده را برای رسیدگی به پدیده های هوایی ناشناس(UAP) با استفاده از یک چارچوب علمی دقیق و یک رویکرد مبتنی بر داده راهنمایی می نمایند.

وی اضافه کرد: AARO از زمان تأسیس خود در ژوئیه 2022، گام های مهمی برای بهبود جمع آوری داده ها، استانداردسازی الزامات گزارش دهی و کاهش تهدیدات احتمالی ایمنی و امنیت ناشی از یوفوها برداشته است.

این وبسایت بعلاوه مأموریت این دفتر را برای به حداقل رساندن غافلگیری فنی و اطلاعاتی با همگام سازی شناسایی علمی، اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی، انتساب و کاهش پدیده های هوایی ناشناس در مجاورت منطقه ها امنیت ملی تشریح می نماید.

این وب سایت بعلاوه توضیحی سه بخشی از پدیده های هوایی ناشناخته که اصطلاحی مدرن تر برای بشقاب پرنده هاست، ارائه می دهد و آنها را به عنوان اجرام معلق در هوا که نمی توان بلافاصله شناسایی کرد و دستگاه هایی که بین حوزه های مختلف از جمله هوا، فضا، رو و زیر آب حرکت می نمایند و به راحتی قابل تشخیص نیستند، توصیف می نماید.

در بیانیه ای که مأموریت AARO را تشریح می نماید، آمده است که این دفتر در حالی که با بخش های مختلف مشارکت می نماید و از پیشرفت های فیزیک و مهندسی استفاده می نماید، درباره آنچه به عنوان فناوری های معمایی بازیابی شده یاد می نماید، تحقیق خواهد نمود.

در جریان یک جلسه کمیته فرعی کنگره در ژوئیه 2023، یک کهنه سرباز نیروی هوایی و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده گفت که دولت آمریکا یک برنامه چند دهه ای بازیابی سقوط هواپیمای یوفوها و مهندسی معکوس آنها را پنهان نموده است.

AARO در ژوئیه 2022 برای تشخیص، شناسایی و نسبت دادن اشیای مورد نظر در یا در نزدیکی تأسیسات نظامی، منطقه ها عملیاتی، منطقه ها آموزشی، فضای هوایی با استفاده ویژه و سایر منطقه ها مورد نظر و در صورت لزوم، برای کاهش هرگونه تهدید مرتبط بر اساس بیانیه وزارت دفاع، امنیت عملیات و امنیت ملی تاسیس شد.

هنوز هیچ مدرک معتبری وجود ندارد

اگرچه گزارش های متعددی از سوی پرسنل ارتش و دولت ایالات متحده وجود دارد، اما کرک پاتریک در یک جلسه استماع عمومی در ماه آوریل گفت که دفتر او هنوز هیچ مدرک معتبری از فعالیت فرازمینی، فناوری خارج از دنیا یا اشیایی که فراتر از قوانین شناخته شده فیزیک باشد، کشف ننموده است. با این وجود، چندین تن از اعضای کنگره آمریکا متعهد شده اند که این موضوع را به طور کامل آنالیز نمایند.

AARO می گوید که از یک چارچوب علمی دقیق و رویکرد مبتنی بر داده ها برای درک بهتر یوفوها استفاده می نماید و طبق بخش سؤالات متداول خود، این موضوع را به هر کجا که منتهی گردد، دنبال خواهد نمود.

این سیستم گزارش دهی نو قرار است در اواخر اکتبر به طور کامل راه اندازی گردد و در ابتدا اطلاعات یوفوها را از پرسنل دولت ایالات متحده جمع آوری می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها به وسیله پنتاگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها به وسیله پنتاگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید