مورد عجیب تلویزیون های 32 اینچ

به گزارش وبلاگ نام تو، خبرنگاران- تلویزیون مناسب برای محیط هایی مثل اتاق پذیرایی باید سایزی بین 50 تا 55 اینچ داشته باشد. الان پرفروش ترین تلویزیون های جهان با سایز 65 اینچ فروخته می شوند و آن هایی که سختگیر تر هستند، می گویند اگر فاصله بیننده تا تلویزیون بیش از سه متر باشد، باید سراغ مدل های غول پیکر 85 اینچ رفت. با همه این حرف ها در فروشگاه های اینترنتی ایرانی که می توانند یکجور مقیاس آماری باشند، هنوز ردپای مدل های 32 اینچ در لیست پرفروش ترین تلویزیون ها دیده می گردد. تلویزیون هایی که به خاطر داستان ممنوعیت لوازم خانگی، اغلب ایرانی هستند و احتمالا به خاطر صرفه مالی و مقرون به صرفه بودن توانستند خودشان را به جمع مدل های پروفروش برسانند.

مورد عجیب تلویزیون های 32 اینچ

به گزارش وبلاگ نام تو؛ نکسار یکی از زیربرند های نو گلدیران است و از همین برند تلویزیون 32 اینچ مدل NTV-D32C412N جزو صدرنشین های لیست پرفروش ترین تلویزیون های فعلی قرار گرفته. طراحی پیچیده ای ندارد و در این تلویزیون خبری از رابط هوشمند و قابلیت اتصال به اینترنت نیست. تلویزیون نکسار مدل NTV-D32C412N تصاویر را با کیفیت HD نشان می دهد و مثل همه تلویزیون های نو بازار، به گیرنده دیجیتال مجهز شده است. فقط یک ورودی مخصوص USB و دوتا درگاه HDMI دارد و با یک پایه رومیزی فروخته می گردد. می رسیم به مهمترین بخش. فروشگاه های اینترنتی معروف تلویزیون نکسار مدل NTV-D32C412N را در آخرین روز اردیبهشت سال جاری حدود شش میلیون تومان می فروختند، اما اگر خودتان راهی بازار شوید، می توانید این مدل را تا 500 هزار تومان کمتر پیدا کنید.

تلویزیون شیائومی مدل P1 یکی از گران ترین تلویزیون های 32 اینچ است. قیمتش به 11 میلیون و 350 هزار تومان رسیده و با همین پول می توانیم از بین برند های ایرانی، سراغ مدل های 50 اینچ برویم. مهمترین آپشن تلویزیون P1 شیائومی درمقایسه با مدل های مالی 32 اینچ (مثل همان مدلی که از نکسار آنالیز کردیم) پشتیبانی از چیز هایی مثل سیستم عامل اندروید و وای فای است که با آن امکان اتصال به اینترنت وجود دارد وگرنه مثل همان مدل NTV-D32C412N نکسار، تصاویر تلویزیون P1 شیائومی به وسیله پنل IPS با کیفیت HD نمایش داده می گردد. پشت تلویزیون سه تا پورت HDMI و دوتا ورودی USB گذاشتند و از همین تلویزیون، مدل های 43، 50 و 55 اینچ هم فراوری شده است.

تلویزیون زلموند PANA32HS2154 یکی از گران ترین مدل های 32 اینچ ایرانی است که حدود هشت میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد. زلموند یک برند تازه تاسیس است که محصولاتش را از سال 99 وارد بازار نموده است. کیفیت تصاویر تلویزیون زلموند مدل PANA32HS2154 از نوع HD است. دوتا بلندگو های تلویزیون زلموند در قسمت پایین قاب قرار گرفتند و قابلیت اتصال به دیوار هم وجود دارد. 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوتا پورت HDMI و دوتا پورت USB دارد و فروشنده های لوازم خانگی پشتیبانی از رابط هوشمند اندروید را جزو امکانات آن معرفی می نمایند.

تلویزیون بُست مدل BN3080KM جزو پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی در فروشگاه های اینترنتی است و با سایز 32 اینچ فروخته می گردد. گیرنده دیجیتال داخلی و وضوح تصویر HD اولین چیزی است که فروشنده های لوازم خانگی در معرفی تلویزیون 32 اینچ بُست اشاره می نمایند. کنار قاب و پشت تلویزیون دوتا ورودی HDMI و یک پورت USB دیده می گردد، اما مثل تلویزیون نکسار، خبری از قابلیت اتصال به اینترنت و رابط کاربری نیست. درحال حاضر قیمت تلویزیون بُست مدل BN3080KM حدود شش میلیون و 700 هزار تومان است. اوایل اردیبهشت آن را حدود شش میلیون و 200 هزار تومان می فروختند و اردیبهشت پارسال قیمتش چهار میلیون و 500 هزار تومان بود. برند بُست مثل اسنوا و دوو جزو زیربرند های گروه صنعتی انتخاب است و به همین دلیل آن را جزو برند های ایرانی حساب می کنیم.

خرید تلویزیون اسنوا مدل SLD-32NK12000M الان تقریبا شش میلیون و 900 هزار تومان تمام می گردد. در هفته های گذشته که موج افزایش قیمت ها به بازار لوازم خانگی رسیده، تلویزیون اسنوا مدل SLD-32NK12000M گران نشده، اما بدنیست بدانید درمقایسه با اردیبهشت پارسال قیمتش 50 درصد جهش داشته است. مثل همه مدل هایی که تا اینجا آنالیز کردیم، کیفیت تصاویر از نوع HD است. دوتا بلندگو های آن روی هم صدایی معادل 20 وات فراوری می نمایند و کنار و پشت تلویزیون دوتا ورودی HDMI و دوتا ورودی USB گذاشتند.

تلویزیون 32 اینچ پارس یکی دیگر از مدل های ساده و ارزانقیمت است. تقریبا پنج میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و آن را با نام P32H300 در فروشگاه های اینترنتی پیدا می کنیم. از نظر ظاهری می توانیم به وزن 3.8 کیلویی آن اشاره کنیم که با اضافه شدن پایه به حدود چهار کیلو می رسد. امکان اتصال به اینترنت در این مدل وجود ندارد و توان خروجی بلندگو های آن روی هم به 12 وات می رسد. دو تا ورودی HDMI و فقط یک ورودی USB دارد و تصاویر را با کیفیت HD نمایش می دهد.

پرفروش ترین تلویزیون های 32 اینچ

برند

مدل

قیمت

نکسار

NTV-D32C412N

شش میلیون تومان

شیائومی

P1

11 میلیون و 350 هزار تومان

زلموند

PANA32HS2154

هشت میلیون و 500 هزار تومان

بُست

BN3080KM

شش میلیون و 700 هزار تومان

اسنوا

SLD-32NK12000M

شش میلیون و 900 هزار تومان

پارس

P32H300

پنج میلیون و 600 هزار تومان

منبع: فرارو

به "مورد عجیب تلویزیون های 32 اینچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب تلویزیون های 32 اینچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید