هشدار سازمان حمایت به خودروسازان ؛ سریعا اصلاح نکنید برخورد می گردد ، پیش پرداخت خودروهای فروخته شده مشمول تورم نیست

به گزارش وبلاگ نام تو، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به خودروسازان بر ضرورت اجرای دستورالعمل شورای رقابت و پاسخگویی به مشتریان در راستای عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت خودروهای پیش فروش شده تاکید نمود.

هشدار سازمان حمایت به خودروسازان ؛ سریعا اصلاح نکنید برخورد می گردد ، پیش پرداخت خودروهای فروخته شده مشمول تورم نیست

به گزارش وبلاگ نام تو، حسین فرهیدزاده در این نامه با اشاره به تماس ها و مراجعات متعدد به این سازمان و بعلاوه انعکاس موضوع به وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اعمال افزایش قیمت اخیر بر قراردادهای منعقد شده قبل و عدم اهتمام آن شرکت در رعایت مفاد بند 5 دستورالعمل شماره 473 تاریخ 11 مرداد 1400 شورای رقابت در ارتباط با عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت مشتریان که در زمان ثبت نام خودروهای پیش فروش شده پرداخت نموده اند، بر رعایت مفاد این دستورالعمل در صدور دعوتنامه های نو، تاکید نموده است.

وی بعلاوه از این شرکت ها خواسته اقدامات اصلاحی لازم پیرامون این موضوع اجرا شده و نتیجه با قید فوریت به این سازمان منعکس گردد.

فرهیدزاده بعلاوه تاکید نموده در صورت عدم اجرای مفاد ابلاغیه مذکور، برخورد قانونی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است طبق دستورالعمل 473 شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار سازمان حمایت به خودروسازان ؛ سریعا اصلاح نکنید برخورد می گردد ، پیش پرداخت خودروهای فروخته شده مشمول تورم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان حمایت به خودروسازان ؛ سریعا اصلاح نکنید برخورد می گردد ، پیش پرداخت خودروهای فروخته شده مشمول تورم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید