جزئیات اولین ساخته Nagoshi Studio منتشر شد؛ یک بازی بزرگ سینمایی
به گزارش وبلاگ نام تو، در مصاحبه ای با سایت IGN، توشیهیرو ناگوشی جزئیاتی را از اولین پروژه ی استودیو جدیدش پس از خروج خود و بعضی از دیگر افراد باتجربه توسعه دهنده یاکوزا از سگا بیان نموده است.
ناگوشی اشاره نموده است که استودیوی جدیدش که تحت حمایت شرکت چینی NetEase قرار گرفته، از چیزی که بازی های یاکوزا و جاجمنت را تا این حد پیروز نموده است، فاصله نخواهد گرفت. در این مصاحبه، ناگوشی شرح می دهد: ما تحت تأثیر فیلم ها هستیم و علاقه مند به ساخت بازی هایی هستیم که سطح بالایی از درام انسانی را ارائه می دهند. این چیزی است که ما آن را سرگرم کننده می دانیم. مانند گذشته، امیدوارم بتوانم بازی هایی در این زمینه خلق کنم که بتواند نظر مخاطبان دنیای را به دست آورد.
بنابراین، ما مثلا بازی های معمایی برای گوشی های هوشمند یا هر چیز دیگری مثل آن را نخواهیم ساخت. آن بازی ها سرگرم کننده هستند اما چیزی که ما در آن مهارت داریم و دنیا از ما انتظار دارد بازی هایی با داستان های دراماتیک و تکان دهنده است و این چیزی است که ما می خواهیم بسازیم. بنابراین تمرکز ما این است.
او بعلاوه اشاره نمود که اولین بازی استودیو آن ها در مراحل ابتدایی توسعه خود واقع شده است: به عنوان یک سازنده بازی، همواره چند کار داشتم که دوست داشتم روزی انجام دهم، و یک ایده خاص از قفسه شخصی ام وجود دارد که اکنون می خواهم سعی کنم آن را توسعه دهم. حالا این ایده به آرامی با همکاری تیم در حال شکل گیری است.
بازی های ناگوشی به علت محیط ژاپنی شان بسیار جالب توجه هستند، اما او تأکید کرد که کیفیت بازی و داستان آن برای تیم مهم تر از تنظیمات آن است: با نگاهی به فروش سری یاکوزا، فکر می کنم داشتن یک فضای شرقی احتمالا به ایجاد حس منحصر به فرد آن یاری نموده است، اما فکر نمی کنم این به تنهایی برای فروش میلیونی آن کافی باشد. باید چیز قوی تری وجود داشته باشد، مانند یک داستان احساسی، یا تعادل بین گیم پلی و داستان سرایی و بعلاوه کیفیت کلی اثر بالا باشد. بنابراین برای اینکه بازی بعدی ما یک پیروزیت دنیای باشد، فکر نمی کنم مهم آن قدر مهم باشد.
اگر درام خوب باشد، مردم در فرانسه تحت تأثیر فیلم تاکشی کیتانو قرار خواهند گرفت و ما در ژاپن می توانیم از فیلمی از هند لذت ببریم. اگر کیفیت اثر خوب باشد، پس هر کسی در هرجایی باید بتواند از آن لذت ببرد. من می خواهم به آن عنصر ناب تفریح برگردم.
ناگوشی در ژانویه رسما تأسیس استودیو ناگوشی (Nagoshi Studio) را گفت. این استودیو کاملا متعلق به شرکت چینی NetEase Games است و بر روی توسعه عناوین سطح بالا برای انتشار در سراسر دنیا عمدتا بر روی کنسول ها تمرکز خواهد نمود.
ناگوشی در مصاحبه ای با مجله فامیتسو در ماه گذشته تأیید کرد که این استودیو از قبل کار روی اولین بازی خود را شروع نموده است: ما ژاپنی هستیم و یک استودیو ژاپنی هستیم، بنابراین طبیعتا بازاری که بیش از همه از آن مطلع هستیم، ژاپن است. ما به شدت در کوشش برای یافتن روشی بوده ایم که به ما امکان می دهد چیزی بسازیم که در سراسر دنیا پذیرفته گردد و در عین حال تمرکز خود را بر ژاپن حفظ کنیم. با این حال، فکر نمی کنم تا الان توانسته باشم به این سؤال پاسخ کامل بدهم.
ناگوشی بعلاوه در مصاحبه خود با فامیتسو گفت که استودیوی او به جای عجله کردن، تنها روی انتشار بازی ها در زمانی که آماده هستند، تمرکز خواهد نمود.
منبع: VGC
منبع: دیجیکالا مگ