دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز مطرح است

به گزارش وبلاگ نام تو، خبرنگاران/اصفهان رئیس دانشگاه اصفهان گفت: پروژه های محوری و چالش های استان در هفته پژوهش بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و دانشگاه اصفهان همیشه به عنوان دانشگاه تمدن ساز مطرح است.

دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز مطرح است

امروز(چهارشنبه- 24 آذرماه) هم زمان با هفته پژوهش مراسمی رسمی با حضور مسئولان استانداری، روسای دانشگاه ها و مدیران صنایع در پهنه نوآوری دانشگاه اصفهان برگزار و از دستاوردهای پژوهشی شرکت های دانش بنیان دانشگاه اصفهان بازدید شد. این برنامه نخستین برنامه گرامیداشت هفته پژوهش در اصفهان است و دستاوردهای پژوهشی شرکت های دانش بنیان دانشگاه اصفهان در قالب یک نمایشگاه ارائه و زنگ پژوهش برای آبادانی اصفهان نواخته شد.

فناوری امن ساز همراه سبلان و سوییچ امن توزیع شده محصول شرکت ایده پژوهان اسپادانا، فناوری مالی محصول موسسه فرهنگی تربیت اقتصاد حکیم (مفتاح)، فناوری بیومکانیک محصول شرکت دانش بنیان چکاد آدرین، فناوری تجهیزات پزشکی محصول شرکت دانش بنیان فیدار طب ویرا، فناوری شیمی و صنایع شیمیایی محصول شرکت کیمیا آزما پژوه سپاهان و فناوری کشاورزی محصول شرکت دانش بنیان پیشگام رویش اسپادانا محصولات ارائه شده در دانشگاه اصفهان هستند.

حسین هرسیج- رئیس دانشگاه اصفهان در این برنامه با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز مطرح است، اظهار کرد: پروژه های محوری مسائل و چالش های استان در هفته پژوهش بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و امید است با همکاری بیشتر دانشگاه ها راهی برای برون رفت از این مسائل بیابیم.

وی با اشاره به فعالیت خیران دانشگاه ساز، گفت: خیران در زمینه های مختلف در دانشگاه حضور دارند و امید است فعالیت این افراد ادامه دار باشد.

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: در برنامه های سال جاری هفته پژوهش، خود انتقادی و آسیب شناسی از چالش های استان با حضور اساتید دانشگاه و صنعت برگزار می گردد.

به گفته هرسیج اگر بخواهیم کشوری پیشرفته و پیشرفته داشته باشیم و بقای نظام را تضمین کنیم، راهی جز وصل شدن و ارتباط بیشتر جامعه با دانشگاه و تقویت ارتباط بیشتر این دو وجود ندارد.

رئیس دانشگاه اصفهان اقتدار کشور را در گرو تقویت دانشگاه ها دانست و اعلام کرد: معضلات محیط زیستی یکی از بزرگ ترین مسائل استان است که به طور ویژه در برنامه های هفته پژوهش استان مورد توجه قرار گرفته است و دو نشست تخصصی احیای زاینده رود و آنالیز مسائل هوای اصفهان با حضور اساتید برجسته دانشگاه های مختلف و صنایع بزرگ استان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز مطرح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز مطرح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید