شارژر عجیب و غریب اپل!

به گزارش وبلاگ نام تو، زومیت نوشت: اپل تا به امروز شارژ معکوس را به آیفون اضافه نکرده است، اما بر اساس شایعه های نو، همچنان روی این قابلیت کار می نماید.

شارژر عجیب و غریب اپل!

سال ها است شایعه هایی ضدونقیض ادعا می نمایند اپل در پی اضافه کردن قابلیت شارژ معکوس به آیفون است، اما حتی تازهترین مدل گوشی های اپل نیز از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی کند. شارژ معکوس باعث می گردد که بتوانید لوازم جانبی مثل ایرپاد را به وسیله باتری آیفون شارژ کنید.

در سال 2019 اعلام شد آیفون 11 پرو مکس سخت افزار لازم برای پشتیبانی از شارژ معکوس را دارد. یک سال بعد پرونده ای در کمیسیون فدرال ارتباطات ثبت شد که نشان می داد آیفون 12 با این قابلیت فراوری می گردد. شایعه ها در سال های 2021 و 2022 نیز ادامه پیدا کردند، اما شارژ معکوس هرگز به آیفون اضافه نشد.

بر اساس گزارش اپل اینسایدر، فراورینماینده آیفون همچنان مشغول کار روی قابلیت شارژ معکوس است. گفته می گردد اپل در کوشش بوده شارژ معکوس را به آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اضافه کند، اما در نهایت پیروز به عملی کردن این هدف نشده است.

اپل با توسعه نرم افزاری ویژه در کوشش است جلوی داغی بیش از حد آیفون به هنگام شارژ معکوس را بگیرد. بعلاوه گفته می گردد قابلیت شارژ معکوس انیمیشنی ویژه روی نمایشگر آیفون خواهد داشت.

اپل در حالی برای اضافه کردن شارژ معکوس به آیفون دست وپا می زند که گوشی های اندرویدی سال ها است به این قابلیت مجهز شده اند. اپل معمولا دیرتر از سایر شرکت ها سراغ قابلیت های تازه می رود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شارژر عجیب و غریب اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر عجیب و غریب اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید