طرز تهیه بروشتا، پیش غذای ایتالیایی

به گزارش وبلاگ نام تو، غذاهای ایتالیایی در دنیا محبوبیت دارد، کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید یکی از دلایلی که این غذاها را پرطرفدار نموده سادگی و در عین حال سلامت این غذاهاست. در اغلب غذاهای ایتالیایی از مواد تازه و سبزیجات، روغن زیتون، سیر و غیره استفاده می گردد که همه ما از خواص آن ها آگاهی داریم.بروشتا یا بروسکتا یکی از این غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که آن را به صورت پیش غذا سرو می نمایند. این غذا برای مهمانی ها بسیار مناسب است و می توانید آن را به عنوان یکی از فینگر فود هایی که می خواهید سرو کنید در نظر بگیرید و به سفره خودتان رنگ و لعاب ببخشید.

طرز تهیه بروشتا، پیش غذای ایتالیایی

مواد لازم برای تهیه بروشتا ایتالیایی

  • نان باگت یک عدد
  • روغن زیتون دو قاشق غذاخوری
  • سیر یک حبه
  • گوجه فرنگی دو عدد
  • پنیر موزارلا کاله خرید آنلاین 200 گرم
  • ریحان تازه 100 گرم
  • نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه بروشتا ایتالیایی

مرحله اول

نان باگت را به صورت اریب برش بزنید و مدتی در معرض هوا قرار دهید تا کمی از حالت نرم در آمده و خشک گردد.با برس مخصوص آشپزی میزانی روغن زیتون، نان ها را به روغن آغشته کنید (بهتر است از روغن زیتون بکر استفاده گردد تا عطر و طعم پیش غذای شما بهتر و اصیل تر گردد).

مرحله دوم

ماهیتابه ای را روی حرارت قرار دهید وقتی به خوبی گرم شد نان ها را کف آن بچینید و هر دو طرف نان ها را به خوبی گریل کنید. قبل از آنکه نان سرد گردد سیر را از وسط نصف نموده و برروی نان ها می کشیم.

مرحله سوم

گوجه ها را به صورت نگینی خرد نموده و همراه با پنیر موتزارلا، ریحان و ادویه (فلفل، نمک، پودر اورگانو) را با هم مخلوط کنید و بعد ازآنکه نان را به خوبی به سیر آغشته کردید با استفاده از قاشق مواد را روی نان ها بریزید. بسته به سلیقه تان می توانید تکه های ژامبون، مرغ یا ماهی را هم به مواد اضافه کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه بروشتا، پیش غذای ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بروشتا، پیش غذای ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید