سرانجام تلخ یا تلخی بی سرانجام؟؛ رندی اورتن در دوراهی مرگ و زندگی!

به گزارش وبلاگ نام تو، بیش از یک سال است که رندی اورتن با مصدومیتی جدی از ناحیه کمر روبرو شده و به همین علت، کاملا از WWE فاصله گرفته است. هرچند که در این مدت، بارها شایعاتی مبنی بر بازگشت اورتن به دنیای کشتی کج مطرح شده اما افعی هنوز هم دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.

سرانجام تلخ یا تلخی بی سرانجام؟؛ رندی اورتن در دوراهی مرگ و زندگی!

پیش از این، پزشکان شخصی رندی اورتن، او را از بازگشت به میادین کشتی کج منع نموده بودند و حالا شنیده می گردد که پزشکان کمپانی WWE هم نظری مشابه با همکاران خود دارند و با بازگشت اسطوره کش به رینگ، کاملا مخالفند.

تصمیم نهایی پزشکان دبلیو دبلیو ای، این است که فعالیت دوباره رندی اورتن به عنوان یک کشتی گیر، می تواند به شکل غیرمنتظره ای خطرناک و حتی به قیمت جان او تمام گردد! از همین رو، مخالفت خود با حضور او در مبارزات را اعلام نموده اند.

رندی اورتن دست بردار نیست!

با این که مصدومیت رندی اورتن واقعا جدی بوده و در صورت فعالیت دوباره به عنوان کشتی گیر ممکن است به آسیب های شدید نخاعی و حتی مرگ منتهی گردد، این ورزشکار 43 ساله تمرینات خود را از سر گرفته و برای بازگشت به WWE در آینده، برنامه ریزی می نماید.

رندی اورتن می خواهد به رینگ برگردد اما مشکل اینجاست که دوری طولانی مدت او، باعث شده تا از تمامی خطوط داستانی فاصله گرفته و کمپانی هم برنامه ای برای بازگرداندن او نداشته باشد. اورتن یکی از مهم ترین کشتی گیران تاریخ WWE است و حالا امکان دارد بالاجبار خداحافظی تلخی از میادین داشته باشد.

قهرمان 14 عنوان قهرمانی دنیا در دبلیو دبلیو ای، حالا باید تصمیم مهمی در زندگی خود بگیرد؛ این که سلامتی خود را در اولویت قرار داده و به عنوان یک کشتی گیر از دنیای کشتی کج خداحافظی کند، یا این که ریسکی بزرگ را بپذیرد و باز هم در رینگ مبارزه حاضر گردد.

منبع:سرخ نیوز

منبع: فرارو

به "سرانجام تلخ یا تلخی بی سرانجام؟؛ رندی اورتن در دوراهی مرگ و زندگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تلخ یا تلخی بی سرانجام؟؛ رندی اورتن در دوراهی مرگ و زندگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید