بازی رایانه ای و کنسول بازی

دسته تازه ایکس باکس بوی پیتزا می دهد!

اگر شما یک کاربر کنسول های ایکس باکس باشید می دانید که پس از مدتی بازی این دسته ها امکان دارد که تغییر رنگ دهند. این تغییر رنگ هم به این علت است که وقتی شما بازی می کنید دستان شما عرق نموده و باعث می گردد رنگ کنترلر تغییر کند. حال جالب می شد اگر زمانی که دست...

7 مرداد 1402

چگونه بازی های کلاسیک سوپر ماریو را در گوشی اندرویدی اجرا کنیم؟

اگر می خواهید بازی های مختلف سوپر ماریو را در اندروید تجربه کنید، در اینجا روش شبیه سازی این بازی نوستالژیک را شرح داده ایم.

5 اردیبهشت 1402

نینتندو سوییچ با گذر از پلی استیشن 4 و گیم بوی سومین کنسول پرفروش تاریخ شد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش کنسول نینتندو سوییچ تا 31 دسامبر 2022 از 122.55 میلیون واحد عبور نموده است.

24 بهمن 1401

ببینید؛ تریلر جدیدی از بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 منتشر شد

کمپانی کپ کام (Capcom) در رویداد Tokyo Game Show 2022 که اخیرا برگزار شده، تریلری نو از بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 منتشر کرده است.

1 مهر 1401

اموزش وصل کردن ps4 به لپ تاپ [HDMI ، Play App ، VGA]

اگر برای وصل کردن پی اس فور به لپ تاپ به مشکل خورده اید و نمی دانید چطور باید این کار را انجام داد، ما در این مقاله برایتان شرح می دهیم که چطور این کار را انجام دهید. با آموزش وصل کردن ps4 به لپ تاپ همراه ما باشید.

8 شهریور 1401

آپدیت تازه تکن 7 در کنار نسخه تازه سری رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری از به روزرسانی تازه بازی تکن 7 در کنار نسخه تازه این مجموعه رونمایی کرده است.

19 مرداد 1401

با جزئیات بخش Career تازه فیفا 23 آشنا شوید

حالت حرفه (Career Mode) همیشه یکی از بخش های مهم مجموعه فیفا بوده است. به همین دلیل الکترونیک آرتز (EA) تمام تلاش خود را می کند تا این بخش را از همیشه بهتر کند. در فیفا 23 حالت حرفه تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته است. از گیم پلی گرفته تا بحث طراحی و شخصی سازی. فیفا...

16 مرداد 1401

جزئیات اولین ساخته Nagoshi Studio منتشر شد؛ یک بازی بزرگ سینمایی

در مصاحبه ای با سایت IGN، توشیهیرو ناگوشی جزئیاتی را از اولین پروژه ی استودیو جدیدش پس از خروج خود و بعضی از دیگر افراد باتجربه توسعه دهنده یاکوزا از سگا بیان نموده است.

24 خرداد 1401

عایدی اساسینز کرید والهالا از یک میلیارد دلار عبور کرد؛ بزرگ ترین اساسینز کرید تاریخ

بازی اساسینز کرید والهالا از کمپانی یوبی سافت که در نوامبر 2020 برای پلتفرم های نسل قبل و فعلی عرضه شد، به نظر می رسد که همچنان برای این شرکت به طرز فوق العاده ای در حال ایجاد عایدی است. طبق گزارش های اقتصادی اخیر، مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیلموت، تأیید...

31 فروردین 1401

آنچارتد؛ هر آنچه از اقتباس سینمایی بازی محبوب ناتی داگ باید بدانید

اگر اهل بازی های ویدیویی باشید، احتمالا نام سری محبوب آنچارتد را شنیده اید. این سری شرکت ناتی داگ که به وسیله ایمی هنیگ ساخته شده، در مجموع حدود 20 بازی شامل اسپین آف ها و مجموعه های مختلف دارد و از سال 2007 عرضه شده است.

17 بهمن 1400

از برنامه های پلی استیشن در نسل نهم تا بازی شرلوک هلمز؛ برترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

12 آذر 1400

1 امتیاز از 4 بازی؛ جدایی نافرجام مجیدی از کمالوند

خبرگزاری خبرنگاران- جدایی مدیر فنی استقلال از سرمربی این تیم اتفاق خوبی برای هیچکدام نبود.

18 خرداد 1400

با پا های خود پلی استیشن بازی کنید!

شاید باورکردنی نباشد، اما طرفداران بازی پلی استشین می توانند در نسخه های مبتنی بر واقعیت مجازی از پا های خود برای بازی کردن کمک بگیرند. این یک نکته بسیار جالب برای بسکمک از افراد است.

12 مهر 1399