نرم افزار و اپلیکیشن

هشدار؛ گوگل این حساب های جی میل و گوگل فوتو را پاک می نماید!

ایسنا نوشت: گوگل اخیرا هشدار داده است که از دسامبر، حساب های غیرفعال جی میل و گوگل فوتو به دلایل امنیتی پاک خواهند شد اما گوگل چه تعریفی از یک حساب غیرفعال دارد و کاربران چگونه می توانند از حذف ایمیل ها، عکس ها و محتواهای دیگر جلوگیری نمایند؟

9 مرداد 1402

دسته تازه ایکس باکس بوی پیتزا می دهد!

اگر شما یک کاربر کنسول های ایکس باکس باشید می دانید که پس از مدتی بازی این دسته ها امکان دارد که تغییر رنگ دهند. این تغییر رنگ هم به این علت است که وقتی شما بازی می کنید دستان شما عرق نموده و باعث می گردد رنگ کنترلر تغییر کند. حال جالب می شد اگر زمانی که دست...

7 مرداد 1402

کارکنان می خواهند تکنولوژی های کار مشارکتی تر باشند

محققان دریافتند کارمندان در پی ابزار هایی هستند که همکاری یکپارچه را امکان پذیر می سازد، کار های تکراری را اتوماتیک می نماید و با فراست آن ها را هدایت می نماید و می تواند برای چالش های تجاری خاص، مشتری پسند یا سفارشی سازی گردد. به گزارش دنیای اقتصاد،...

30 خرداد 1402

چگونه بازی های کلاسیک سوپر ماریو را در گوشی اندرویدی اجرا کنیم؟

اگر می خواهید بازی های مختلف سوپر ماریو را در اندروید تجربه کنید، در اینجا روش شبیه سازی این بازی نوستالژیک را شرح داده ایم.

5 اردیبهشت 1402

روحی سفید در پس زمینه ای زر رنگ؛ چه معنایی پشت لوگو اسنپ چت است؟

روزیاتو نوشت: کاربران اسنپ چت به تازگی پی برده اند که چرا لوگوی این شبکه اجتماعی محبوب به شکل روحی سفید با پس زمینه ای زرد رنگ است.

26 فروردین 1402

5 قابلیتی که اندروید از اپل تقلید کرد

اندروید 14 و iOS اکنون دو خط موازی هستند که هرگز یکدیگر را قطع نمی نمایند. این امر با مقایسه آیفون 14 پرو مکس با گلکسی اس 23 اوترا، کاملا روشن است. با این حال، این دو پلتفرم همچنان در حال پیشرفت برای خدمات رسانی بهتر به کاربران خود هستند.

8 فروردین 1402

آنالیز ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت؛ پرامکانات با شاژردهی خوب

محصولات شیائومی نیازی به تعریف ندارد. این برند علاوه بر عرضه گوشی های هوشمند پیشرفته و میان رده، در زمینه فراوری و عرضه گجت های پوشیدنی نیز بسیار پیروز و محبوب ظاهر شده و از جمله جدیدترین این محصولات می توان به ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت اشاره نمود. این...

3 فروردین 1402

نینتندو سوییچ با گذر از پلی استیشن 4 و گیم بوی سومین کنسول پرفروش تاریخ شد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش کنسول نینتندو سوییچ تا 31 دسامبر 2022 از 122.55 میلیون واحد عبور نموده است.

24 بهمن 1401

معرفی برترین نرم افزارهای آپدیت درایور برای ویندوز 11، 10، 8 و 7

آپدیت درایورهای ویندوز یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی است که برای جلوگیری از ایجاد مشکل باید انجام دهید. اما همواره این امکان برای ما وجود ندارد که به صورت مجزا در پی جدیدترین آپدیت ها باشیم. اینجاست که اپلیکیشن های آپدیت درایور به یاری ما می آیند....

3 بهمن 1401

7 گجت ارزان که منزل شما را به یک خانه هوشمند تبدیل می نمایند

در حال حاضر، افراد زیادی دلشان می خواهد تا به وسیله خریداری گجت های مدرن و متنوع، یک خانه هوشمند داشته باشند. هر ساله، صدها دستگاه هوشمند در سطح بازار عرضه می گردد و بسیاری از افراد تا جایی که فضای خانه گنجایش داشته باشد، دستگاه و گجت های الکترونیکی متعددی...

25 دی 1401

اپل با بهمنی از فروشگاه های اپ روبرو می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالیکه اپل آماده می شود تا در اتحادیه اروپا اجازه دهد فروشگاه های اپلیکیشن مختلف روی دستگاه هایش نصب شوند، رقبای این شرکت خود را آماده می کنند تا جایگزینی برای اپ استور شوند.

9 دی 1401

شما بگویید؛ اگر یک گوشی تبلیغ نشان دهد اما ارزان تر باشد آن را می خرید؟

از آن جایی که این روزها تبلیغات بسیار گسترده تر و پررنگ تر از قبل شده و حتی در گوشی های هوشمند هم به نوعی شاهد آن ها هستیم، این پرسش به وجود می آید که اگر روزی یک گوشی هوشمند رسما تبلیغ نشان دهد اما قیمت کمتری داشته باشد حاضر به خرید آن می شوید؟

18 آبان 1401

هشدار خطر، سیستم جدیدی که به خودرو های تسلا اضافه شد

تسلا یک سیستم هشدار خطر تازه را در داخل خودروی خود وضع نموده است.

24 مهر 1401

ظرفیت باتری ایرپادز پرو 2 حدود 15 درصد از نسل قبلی بیشتر است

آنالیز های انجام شده روی ایرپادز پرو 2 اپل حاکی از آن است که این محصول تازه به لطف باتری بزرگ ترش نسبت به نسل قبلی شارژدهی بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

12 مهر 1401

ببینید؛ تریلر جدیدی از بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 منتشر شد

کمپانی کپ کام (Capcom) در رویداد Tokyo Game Show 2022 که اخیرا برگزار شده، تریلری نو از بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 منتشر کرده است.

1 مهر 1401

اموزش وصل کردن ps4 به لپ تاپ [HDMI ، Play App ، VGA]

اگر برای وصل کردن پی اس فور به لپ تاپ به مشکل خورده اید و نمی دانید چطور باید این کار را انجام داد، ما در این مقاله برایتان شرح می دهیم که چطور این کار را انجام دهید. با آموزش وصل کردن ps4 به لپ تاپ همراه ما باشید.

8 شهریور 1401

لپ تاپ های تفنگدار برای رندرگیری و طراحی سه بعدی

کسانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند همواره دنبال برترین لپ تاپ برای رندرینگ هستند که قدرت سخت افزاری و حافظه بالایی داشته باشد.

2 شهریور 1401

آپدیت تازه تکن 7 در کنار نسخه تازه سری رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری از به روزرسانی تازه بازی تکن 7 در کنار نسخه تازه این مجموعه رونمایی کرده است.

19 مرداد 1401

درصد شارژ باتری آیفون در بتای پنجم iOS 16 نمایش داده می شود

بالاخره در پنجمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 16 قابلیت تازهی که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند، به این نسخه از سیستم عامل اضافه شده است. در پنجمین نسخه بتای iOS 16، اپل آیکون باتری آیفون های مجهز به قابلیت فیس آیدی را به روزرسانی کرده تا درصد شارژ باتری را،...

18 مرداد 1401

با جزئیات بخش Career تازه فیفا 23 آشنا شوید

حالت حرفه (Career Mode) همیشه یکی از بخش های مهم مجموعه فیفا بوده است. به همین دلیل الکترونیک آرتز (EA) تمام تلاش خود را می کند تا این بخش را از همیشه بهتر کند. در فیفا 23 حالت حرفه تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته است. از گیم پلی گرفته تا بحث طراحی و شخصی سازی. فیفا...

16 مرداد 1401
تعداد: (53)